Łukasz
Mielnik
marketing /
strategia / reklama
Temat: Perełki copywriterki
Nie wiem czy to mądre ale postanowiłem założyć ten temat będąc pod silnym działaniem tego co przed chwilą usłyszały moje uszy;)Moja pierwsza perełka:
"żywiec - woda, która doda Ci tyle gazu ile trzeba"
... a Wam co przychodzi spontanicznie na myśl?;)) ps: w offie leci "born to be wild" i klimaty jak z easy ridera (czyli motocyklowa wolność i odkręcanie manetki gazu) ... ufff pooojechali
Obecnie kampania uzupełniona jest o radiówkę, która promuje konkurs z główną nagrodą jaka jest wycieczka po USA na motocyklach oczywiście .... tyle, że ani klient ani kreacja raczej motocyklistami nie są (niestety ja tak) więc swobodnie używają sobie słowa "motory'', mając na myśli motocykle - co jest już małą profanacją dla każdego miłośnika 2 kółek!Łukasz Mielnik edytował(a) ten post dnia 02.06.12 o godzinie 21:50