Monika Hajdas

Monika Hajdas konsultant marki,
strateg freelancer

Temat: Parole, parole i lifestyle water

Widzieliście najnowszy spot Cisowianki Perlage? Włoski klimat, dziewczyna jedzie kabrioletem i goni ją policjantka na skuterku. Piosenka "Parole..." tworzy fajny klimat... i wtem, w ostatnich sekundach spotu męski głos podpowiada: lifestyle water.

Co myślicie o takiej puencie?

konto usunięte

Temat: Parole, parole i lifestyle water

Polskie reklamy mają to do siebie, że muszą zawierać pointę.
Zwykle ta pointa właśnie, jest kamieniem, który reklamę ciągnie na dno, choć bez niej byłaby finezyjna i nienachalnie przekonywująca.

Ta męska pointa, przywołuje z pamięci, moim zdaniem zupełnie nieudany spot Z Makłowiczem, gdy ten udaje, że mówi po francusku...
Magdalena Mikorska Mba

Magdalena Mikorska Mba Manager operacyjny /
Project Manager

Temat: Parole, parole i lifestyle water

reklama bardzo klimatyczna, wogole nie przeszkadza puenta... jestem tak sfokusowana na muzyczce i "obrazach", ze nic nie jest w stanie zmienic tego odczucia w strone negatywna

Temat: Parole, parole i lifestyle water

Ja zgadzam się z Krzyśkiem. To tak jak tłumaczenie kawału. Bez puenty byłaby bardziej pożądana i dająca do myślenia.
Nie pamiętam dokładnie reklamy, ale to Lifestyle water mogłoby być napisane gdzieś w samej reklamie (jeśli jeszcze tego tam nie ma) zamiast wypowiedziane.
Sebastian S.

Sebastian S. Pomorze
Środkowo-Zachodnie

Temat: Parole, parole i lifestyle water

ogólnie reklama przyjemna w odbiorze jednak ta policjantka...jest brzydka :-)sebastian S. edytował(a) ten post dnia 21.07.10 o godzinie 08:55
Anna J.

Anna J. ipsa sua melior fama

Temat: Parole, parole i lifestyle water

w mnie w tej reklamie drażni nieodmiennie brak spójności

w piosence "parole" (oryginał) koleś obiecuje lasce miłosc, wiernosc, szczęście, same ochy i achy a laska odpowiada mu własnie ze to wszystko to tylko "słowa, słowa, slowa" (i że generalnie guzik za tym idzie w czynach)

ta pieśń nie-radosna w zestawieniu z reklamą, która odbieram jako niewymuszoną deklaracje kobiecowsci (elegancki lachon, policjantka, etc.) trocxhe mi sie gryzie.

no bo w koncu - elegantka w superwozie z władczą "strażnicą" prawa?
czy piosenkowa laska umęczona, ktorwej facet wciska ściemy?

pe.es.
sorry za małe zboczenie, ale jestem wyczulona na reklamową muzykę

pe.es. nr 2.
"parole" - to francuskie, a klimat reklamy - włoski..?
bzzzzzzzzzzz <zgrzyt>Anna J. edytował(a) ten post dnia 21.07.10 o godzinie 10:18

Temat: Parole, parole i lifestyle water

Monika Hajdas:
Widzieliście najnowszy spot Cisowianki Perlage? Włoski klimat, dziewczyna jedzie kabrioletem i goni ją policjantka na skuterku. Piosenka "Parole..." tworzy fajny klimat... i wtem, w ostatnich sekundach spotu męski głos podpowiada: lifestyle water.

Co myślicie o takiej puencie?
reklama ma fajny nastrój ale ta pointa strasznie razi. To tak jakby mi ktoś na siłę wciskał że ta woda jest "lifestyle'owa" i muszę ją pić, a nie tylko sugerował :)
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Parole, parole i lifestyle water

Trafne spostrzeżenie dotyczące niewspółgrania słów piosenki [ale kto by się tam u nich tym przejmował?]:)

Warto zauważyć, że za kreacją stoi nie agencja, a dział marketingu Cisowianki.
Warto zauważyć, że spot to nic innego jak wydmuszka. Makłowicz miał jednak więcej "z gry". Oznajmienie werbalne użyte na końcu [choć ja nie słyszałem, a parę razy spot widziałem], że to "lifestyle water" to trochę wyciskanie potu na siłę.

Relacja policjantka - pani w kabriolecie na początku przypomina perwersyjną zagrywkę władza-swoboda, mogła by się ta scenka obetrzeć o homocyrkulację, ale oczywiście potem zmienia się w bezsłowne porozumienie: Cisowianka i wszystko jasne, jesteśmy w tej samej lidze. Ale to nudne jak flaki z olejem.

Krzysztof ma jakąś rację, bo sam się spotkałem z takim założeniem, że spot ma zawierać puentę, przy czym to ma być puenta całkowicie zaskakująca [agencja czołowa].

konto usunięte

Temat: Parole, parole i lifestyle water

A ja się spotkałem ze stwierdzeniem, że ta reklama jest kierowana przede wszystkim do grupy klientów homoseksualnych :)Jacek Kustra edytował(a) ten post dnia 21.07.10 o godzinie 10:32

Temat: Parole, parole i lifestyle water

mi by sie reklama nawet podobała, uważam że jest dobra, ale ta pointa wszystko psuje.
Monika Hajdas

Monika Hajdas konsultant marki,
strateg freelancer

Temat: Parole, parole i lifestyle water

Patryk Rykała:

Oznajmienie werbalne użyte na
końcu [choć ja nie słyszałem, a parę razy spot widziałem], że to "lifestyle water" to trochę wyciskanie potu na siłę.


Wydaje mi się, że oni dodali tą puentę, bo w pierwszych emisjach też jej nie widziałam.

konto usunięte

Temat: Parole, parole i lifestyle water

[]Waldemar Rafalski edytował(a) ten post dnia 18.05.11 o godzinie 21:49
Paweł S.

Paweł S. Senior designer,
Art, Graphic
designer, 3D...

Temat: Parole, parole i lifestyle water

Nie oceniajac tresci mozna zauwarzyc ze reklamy Cisowianki sa chyba jedynymi ktore zdaja sie byc rozpoznawalne w calym nurcie naturalno-eligocejsko-miejskim
ktory zapanowal w naszych reklamach wody;)

I oto chyba w tym biega;)
Paweł Kupper

Paweł Kupper Właściciel,
eithel.pl

Temat: Parole, parole i lifestyle water

Spot jest ładny, zgrabny, dobrze nagrany, to przykładanie palca do ust w geście przyciszenia rozumiem jest odniesieniem do ich poprzednich reklam. To czy robił ją ich własny dział marketingu czy agencja z zewnątrz, dla mnie nie ma znaczenia.

Jedyne co mnie uderza to to, że czym częściej tę reklamę oglądam tym mniej rozumiem. Policjantka goni kobitkę, bo ta złamała prawo? W jaki sposób? Nie wydaje się aby jechała szybko. Dogoniła ją i wyluzowała, bo obie piją tę samą wodę? Zaczynam też się od razu zastanawiać czy mineralka z biedronki to taka niby ekskluzywna?

Choć może nie trzeba tyle myśleć :) Podoba się więc OK :)



Wyślij zaproszenie do