Filip Dembski

Filip Dembski work in progress

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

Od kilku dni w telewizji można oglądać nowy spot Frosty. Jest już na youtube

http://pl.youtube.com/watch?v=2a9HB1njnfA

Bardzo jestem ciekaw waszych opinii i wrażeń po obejrzeniu spotu. Dotychczas Frosta kojarzyła mi się z marką typowo familijną. Ciepłe, i niestety nieco bez wyrazu reklamy z rodziną przy obiadku. Czyżby zmiana wizerunku? Zapraszam do dyskusjiFilip Dembski edytował(a) ten post dnia 15.01.09 o godzinie 23:20

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

intrygujace to twoje pytanie :)

a moze nam od razu odpowiesz?
Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

Paweł Czartoryski:
a moze nam od razu odpowiesz?

Uważasz, że to pytanie retoryczne? ;-D

Widać połasili się na nowy target, chyba bardziej pewny od wcześniejszego - "młodzi, ambitni, dynamiczni i kreatywni" (ech, uwielbiam to sformułowani, hahaha), którzy nie mają zbytnio czasu chęci na przygotowanie obiadu od zera. Ale hasełko zostało - widocznie już za mocno związało się z marką.

Wydzwięk jest taki - karm swojego faceta Frostą albo odejdzie :-D Defacto nadal pozostajemy w sferze hasła "kobieta do garów".

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

Jakoś też mam wrażenie że twórcy nie odbiegli mocno od stereotypu kobiety gotującej w kuchni i faceta oblizującego się po jednym kęsie, brakuje tylko dzieciaków. Pomysł nie jest zły, ale troszkę nie pasuje mi do produktu. Jak pierwszy raz oglądałam ten spot to wydawało mi się, że przełączyłam na brazylijski serial. Dobrze, że przez całą reklamę widnieje logo produktu z boku ekranu. Ale czy reklama trafi do innych grup docelowych niż famillia? - no cóż nie jestem do końca przekonana. Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

Spocik jak spocik.
Mnie działa na nerwy, ale to za sprawą wymawianej przez dwa "l" nazwy hiszpańskiej potrawy.

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

czy ten produkt to cos takiego jak zupki chinskie?

jesli tak, to oczywiste, ze takie zarcie predzej wciagnie student, niz gospodyni, ktora pracuje, ale tez nie chce zaniedbywac swojej rodziny.

(ugryzlem sie w jezyk. o czym ja, kur.., dyskutuje? dwa lata temu chcialem pisac reportaze :/)

konto usunięte

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

piosenka zrobiona na potrzeby reklamy? bardzo fajna!Agnieszka Wasilewska edytował(a) ten post dnia 18.01.09 o godzinie 22:40

konto usunięte

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

Asia W.:
Spocik jak spocik.
Mnie działa na nerwy, ale to za sprawą wymawianej przez dwa "l" nazwy hiszpańskiej potrawy.
Przyłączę się - nie zapamiętałam niczego poza tą wymową.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

Asia W.:
Spocik jak spocik.
Mnie działa na nerwy, ale to za sprawą wymawianej przez dwa "l" nazwy hiszpańskiej potrawy.


A właściwie wymawia się "lj" czy "j"?

konto usunięte

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

pod południowe klimaty ale niestety i tak polskim kartoflem zajeżdża.....baba+gary=zdrada stare to jak świat
i te rzucane walizy z okna:))) ileż razy to będzie wałkowaneJan D. edytował(a) ten post dnia 17.01.09 o godzinie 18:48

konto usunięte

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

hmm
to ma powinno być "paeja" wymawiane - pozatym rodzajów tej potrawy znam conajmniej kilka:)
no reklama jest sama w sobie nakręcona ładnie
ale jakoś nie specjalnie kojarzy mi się z tym daniem, a już na pewno nie z mrożonką:)
bardziej pasuje do nich hasło "nasze morożonki to nie mrzonki"
albo powinnien reklamować ich Mrożek
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

Według mnie strategicznie świetna, kreacyjnie w sensie muzyki i ogólnie "obrazu" także. Jedyne co mi się nie podobało to właśnie cała ta fabuła i historyjka. Lubię tą reklamę oglądać po raz kolejny ze względu na muzykę (genialna). Jednak spokojnie mogłaby zostać skrócona, bez zbędnego wyrzucania walizek z balkonu i tych "negatywnych" powiedzmy, emocji. Według mnie ta negatywność nie była zbyt dobrym wyjściem. Ale zmiana wizerunku zdecydowana i to na wielki plus.Joanna M. edytował(a) ten post dnia 17.01.09 o godzinie 19:17

konto usunięte

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

muzyka ratuje im tyłek i ten klimat śródziemnomorski gdy za oknem mróz i ciemnosc,ale przeważa niestety nutka melodramatu na siłę ozdobionego fruwającą garderobą,zapłakaną i rozmazaną panną...brakuje jeszcze pistoletu i samobója .....
myślę że już każdy ma dosyć melodramatów w tv i gospodarce więc jak targetem ma byc "młoda i ambitna" to może coś na weselszą nutkę.....

tutaj niestety jedzenie kojarzy się z bólem i cierpieniem a nie przyjemnościąJan D. edytował(a) ten post dnia 17.01.09 o godzinie 19:23
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

a mi się szczerze podoba ;) pani Giżyńska zrobiła kawał dobrej robotyMagdalena N. edytował(a) ten post dnia 17.01.09 o godzinie 19:41
Filip Dembski

Filip Dembski work in progress

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

Magdalena N.:
a mi się szczerze podoba ;) pani Giżyńska zrobiła kawał dobrej robotyMagdalena N. edytował(a) ten post dnia 17.01.09 o godzinie 19:41

Cieszę się, że zwróciłaś uwagę na reżyserkę klipu. Aktorzy występujący w reklamie pochodzą z całego świata, ale za reżyserię i produkcję spotu odpowiada nowa polska agencja reklamowa Bed & Breakfast (z którą współpracuję). Dawno nie widziałem w polskiej reklamie takiej międzynarodowej obsady, pamiętam kampanie z aktorem z Monty Pythona i z "Leonem Zawodowcem", ale gwiazdy Bollywoodu jeszcze w żadnej nie widziałem.

konto usunięte

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

Przekaz nie jest prosty...
Spot nie przyciąga, obejrzałem kilka razy i za każdym razem włączało się myślenie o czymś innym.
Zero skojarzeń z "smaczna i prosta"...
Ginie w tłoku pseudoerotycznych reklam...

Właśnie obejrzałem teledysk Sabriny "Boys, boys" tak samo się nadaje do tej reklamy. Nie trzeba było robić nowego...Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 18.01.09 o godzinie 00:24
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

Maciej Tesławski:
Przekaz nie jest prosty...
Spot nie przyciąga, obejrzałem kilka razy i za każdym razem włączało się myślenie o czymś innym.

To ja możę tak zupełnie offtop:
A mnie, doświadczenie w postaci oglądania reklam, które czasami wydawały się (lub komuś) wręcz beznadziejne i info zwrotne w postaci dużego wzrostu sprzedaży po ich wejściu, nauczył jednego: nie jest się w grupie docelowej kolokwialnie mówiąc, - reklama może:
nie trafiać, nie podobać się, wydawać się nudna, dziwna, bezsensowna albo nawet być niezrozumiała...:-)Joanna M. edytował(a) ten post dnia 18.01.09 o godzinie 00:28

konto usunięte

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

To może warto określić kto jest TG Frosty?
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

Wg.mnie: młodzi, aktywni, samorealizujący się, lubiący zmiany, otwarci na nowości, z dużych miast, mający więcej pieniędzy niż przeciętnie rówieśnicy, a wszystko to nawiązujące do trendu jakim jest zamiłowanie do orientalnych kuchni. Wiek: 25-35, aczkolwiek studenci również aspirują do tej grupy.Rodziny brak. Dwa insighty:
- ten skierowany do kobiet: coś w stylu, Frosta jest tak pyszna, że przyciąga facetów, a co za tym idzie, trafia to do potrzeby przyciągania płci przeciwnej jaka u kobiet występować może;-)
- ten skierowany do facetów: danie frosty jako uosobienie tudzież urzeczywistnienie kobiecej metafory. Warto wziąć pod uwagę samą nazwę produktu. Danie tak pyszne, że nawet najpiękniejsza kobieta będzie mniej ważna...
Produkt premium w swej kategorii.
Mogę się mylić;-)Joanna M. edytował(a) ten post dnia 18.01.09 o godzinie 01:17

konto usunięte

Temat: Paella! Zmiana wizerunku Frosty?

Joanna M.:
Danie tak pyszne, że nawet najpiękniejsza kobieta będzie mniej ważna...
Produkt premium w swej kategorii.
Mogę się mylić;-)
To się nie zdarza!!!

Następna dyskusja:

Zmiana sposobu komunikacji ...




Wyślij zaproszenie do