Temat: Oferty współpracy i reklamy 2011
OFERTY ZBIORCZE WYDAWNICTWA ASTRUM DLA FIRM
Witam,
mamy dla Państwa propozycję,zareklamujcie swoje produkty w naszych książkach kierowanych do kobiet- romanse, inne,
także dla mężczyzn- kryminały, inne.
Po prostu potraktujcie książkę jako nośnik reklamowy produktu.
W zamian oczekujemy dotacji do wydania książki z reklamą Waszego produktu.
W sprawie,pozwolę sobie zadzwonić do Państwa w przyszłym tygodniu.
Pozdrawiam
Lech Tkaczyk
71 328 61 31
wczoraj 19:25
Kasuj | Zgłoś | Link | Edytuj | Cytuj
Lech Tkaczykprezes, Wydawnictwo
Astrum sp.z o.o
BRANŻA MEDYCZNA - OFERTA
Temat:Książka tematyczna-zdrowotna-jako nośnik reklamy produktu, a także wizytówka firmy.
Wychodząc naprzeciw branży farmaceutycznej,zamiast pojedynczych ulotek,których nikt nie czyta, proponujemy Państwu wydanie książki tematycznej, produktu trwałego,prestiżowego.
Książki, która będzie jednocześnie nośnikiem reklamy Waszych produktów, usług,a także wizytówką Państwa firmy.
Tak,między innymi, zrobiła firma LEKAM,której wydaliśmy książkę pt: ZDROWE OCZY będącej nośnikiem reklamy ich produkt BIOLUTEINY, a w jednym z rozdziałów ich firmy.
Istnieje też możliwość napisania nowej,specjalnie na Wasze potrzeby książki tematycznej opisującej Państwa produkty.
Wydawnictwo Astrum specjalizując się w marketingu zewnętrznym dla branży farmaceutycznej
ma w tym duże doświadczenie. Wydaliśmy wiele książek o zdrowiu, dietach( naukowych i popularnonaukowych). Część z nich stała się bestselerami i nadal cieszy się dużym powodzeniem.
Ważne. Przygotowaną książkę wydajemy w formie papierowej, nowoczesnego e-booka, a także na życzenie – audiobooka. Ponadto dla promocji książki zakładamy portal –
http://tytulksiazki.pl. Na w/w portalu znajdzie się okładka książki, notka, recenzja, biogram o produkcie lub produktach, firmie, usługach itp. Będą też banery i linki Państwa firmy oraz portal naszego wydawnictwa, poprzez które książkę oraz promowane produkty można nabyć.
Z form nowoczesnej reklamy na w/w stronie umieścimy także podcast-wywiad audio w mp3 oraz wg ustaleń, krótki film–wideo-pogadankę tematyczną z prezesem, właścicielem lub przedstawicielem firmy (do ustalenia) oraz linki na portale społecznościowe, promujące wspólne z Państwa firmą działania.
Książka może być prezentem dla współpracujących z Wami kontrahentów, można również wprowadzić ją do sprzedaży w naszej sieci. Wszystko precyzuje szczegółowa umowa.
Pozdrawiam
Lech Tkaczyk
Prezes Wydawnictwa Astrum
Szerszy opis naszych działań- Książka jako nośnik reklamy produktu.
Ostatnie miesiące roku, to dla każdej firmy czas intensywnych wysiłków, mających na celu planową realizację budżetów. Z jednej strony realizujemy więc nasze wydatki przeznaczone na rozwój, marketing i szkolenia, których oferta w tym czasie ulega znacznej intensyfikacji. Z drugiej strony, coraz częściej spoglądamy w tabele określające poziom sprzedaży usług i zadowolenie nasze i konkurencji. Do realizacji tych planów potrzeba wiele wysiłku i wiedzy. Wysiłek zazwyczaj jest stymulowany wewnątrz firmy, ale potrzebne jest i wsparcie reklamowe. Do tej pory uważano, że tylko media – telewizja, radio, prasa czyli reklama bardzo kosztowna – pozwalają natychmiast podnieść sprzedaż produktu. Ostatnie badania jednak dowodzą, że dzięki reklamie w mediach klienci bardzo szybko dowiadują się o naszej firmie, ale tak samo szybko o tej reklamie, firmie, usługach zapominają. A w branży olejarskiej i spożywczej jest to niedopuszczalne! Wszak zależy nam, by klient był naszym stałym odbiorcą. Dlatego szuka się nowych nośników reklamy produktu – tzw. nośników długotrwałego oddziaływania skutków reklamy na klienta. Taką formą jest właśnie WYKORZYSTANIE KSIĄŻKI JAKO NOŚNIKA REKLAMY PRODUKTU. Książki zarówno tradycyjnej – papierowej, jaki i nowoczesnej – w postaci e-booka, włączając w to audiobooka, a na stronie promującej książkę – wideobooka. Wszystko zależy od Państwa życzeń.
Prosimy zatem, by w swoich budżetach ująć i tę formę reklamy, niezwykle skuteczną, prestiżową i długotrwałą, którą oferuje WYDAWNICTWO ASTRUM, wydawca ponad 100 tytułów kulinarnych, książek poświęconych zdrowiu, zapobieganiu chorobom, suplementom diety itp.
W latach 90-tych nasza książka pt. „W kuchni na co dzień czyli wszystko o tłuszczach” autorstwa Jadwigi Biernat promowała firmę i produkty Bielmar-u.
Zaufały nam również firmy z branży farmaceutycznej – ukazała się książka pt. „Zdrowe oczy” dla firmy LEKAM, z reklamą BIOLUTEINY; napisana na zamówienie dla firmy AFLOFARM książka pt. „Odchudzanie dla opornych” z reklamą produktu LINEA; oraz książka pt. „Samoleczenie aloesem” dla firmy PROAKTIV z reklamą ich produktu.
Firmy z branży spożywczej i kulinarnej reklamowały się w naszych książkach pt. „Naleśniki na 90 sposobów”, „Dieta z owoców egzotycznych”, „Owocowe przysmaki”, „Siedem dni bez wołowiny”, „Ryby”.
Jesteśmy także zainteresowani dodawaniem naszych książek i multimediów jako inserty czyli dodatki do produktów, dzięki temu podnoszących ich sprzedaż.
Pozdrawiam
Lech Tkaczyk
Prezes Wydawnictwa Astrum
Wydawnictwo ASTRUM
50-374 Wrocław
ul. Norwida 19/6
tel. 71 328 61 31
http://wydawnictwo-astrum.pl
http://zdrowe-diety.eu
e-mail: l.tkaczyk@astrum.wroc.pl
wczoraj 19:44
Kasuj | Zgłoś | Link | Edytuj | Cytuj
Lech Tkaczykprezes, Wydawnictwo
Astrum sp.z o.o
BRANŻA ZIELARSKA
Temat:Książka tematyczna jako nośnik reklamy produktu, a także wizytówka firmy.
Wychodząc naprzeciw branży spożywczej,zamiast pojedynczych ulotek,których nikt nie czyta, proponujemy Państwu wydanie książki tematycznej, produktu trwałego,prestiżowego.
Książki, która będzie jednocześnie nośnikiem reklamy Waszych produktów, usług,a także wizytówką Państwa firmy.
Tak,między innymi, zrobiła firma BIELAR,która nam zaufała i dla której przygotowaliśmy i wydaliśmy książkę pt: W KUCHNI NA CO DZIEŃ CZYLI WSZYSTKO O TŁUSZCZACH- PORADNIK DOBREJ GOSPODYNI, promującej produkty olejowe w/w firmy,także działania całej firmy, z wywiadem z ówczesnym jej prezesem włącznie.
Podobnie dla firmy LEKAM,której wydaliśmy książkę pt: ZDROWE OCZY będącej nośnikiem reklamy ich produkt BIOLUTEINY, a w jednym z rozdziałów ich firmy.
Istnieje też możliwość napisania nowej,specjalnie na Wasze potrzeby książki tematycznej opisującej Państwa produkty.
Wydawnictwo Astrum specjalizując się w marketingu zewnętrznym dla branży spożywczej
ma w tym duże doświadczenie. Wydaliśmy wiele książek o zdrowiu, dietach,kulinarnych( komercyjnych,a także naukowych,popularnonaukowych). Część z nich stała się bestselerami i nadal cieszy się dużym powodzeniem.
Ważne. Przygotowaną książkę wydajemy w formie papierowej, nowoczesnego e-booka, a także na życzenie – audiobooka. Ponadto dla promocji książki zakładamy portal –
http://tytulksiazki.pl. Na w/w portalu znajdzie się okładka książki, notka, recenzja, biogram o produkcie lub produktach, firmie, usługach itp. Będą też banery i linki Państwa firmy oraz portal naszego wydawnictwa, poprzez które książkę oraz promowane produkty można nabyć.
Z form nowoczesnej reklamy na w/w stronie umieścimy także podcast-wywiad audio w mp3 oraz wg ustaleń, krótki film – wideo-pogadankę tematyczną z prezesem, właścicielem lub przedstawicielem firmy (do ustalenia) oraz linki na portale społecznościowe, promujące wspólne z Państwa firmą działania.
Książka może być prezentem dla współpracujących z Wami kontrahentów, można również wprowadzić ją do sprzedaży w naszej sieci. Wszystko precyzuje szczegółowa umowa.
Pozdrawiam
Lech Tkaczyk
Prezes Wydawnictwa Astrum
Szerszy opis naszych działań- Książka jako nośnik reklamy produktu.
Ostatnie miesiące roku, to dla każdej firmy czas intensywnych wysiłków, mających na celu planową realizację budżetów. Z jednej strony realizujemy więc nasze wydatki przeznaczone na rozwój, marketing i szkolenia, których oferta w tym czasie ulega znacznej intensyfikacji. Z drugiej strony, coraz częściej spoglądamy w tabele określające poziom sprzedaży usług i zadowolenie nasze i konkurencji. Do realizacji tych planów potrzeba wiele wysiłku i wiedzy. Wysiłek zazwyczaj jest stymulowany wewnątrz firmy, ale potrzebne jest i wsparcie reklamowe. Do tej pory uważano, że tylko media – telewizja, radio, prasa czyli reklama bardzo kosztowna – pozwalają natychmiast podnieść sprzedaż produktu. Ostatnie badania jednak dowodzą, że dzięki reklamie w mediach klienci bardzo szybko dowiadują się o naszej firmie, ale tak samo szybko o tej reklamie, firmie, usługach zapominają. A w branży olejarskiej i spożywczej jest to niedopuszczalne! Wszak zależy nam, by klient był naszym stałym odbiorcą. Dlatego szuka się nowych nośników reklamy produktu – tzw. nośników długotrwałego oddziaływania skutków reklamy na klienta. Taką formą jest właśnie WYKORZYSTANIE KSIĄŻKI JAKO NOŚNIKA REKLAMY PRODUKTU. Książki zarówno tradycyjnej – papierowej, jaki i nowoczesnej – w postaci e-booka, włączając w to audiobooka, a na stronie promującej książkę – wideobooka. Wszystko zależy od Państwa życzeń.
Prosimy zatem, by w swoich budżetach ująć i tę formę reklamy, niezwykle skuteczną, prestiżową i długotrwałą, którą oferuje WYDAWNICTWO ASTRUM, wydawca ponad 100 tytułów kulinarnych, książek poświęconych zdrowiu, zapobieganiu chorobom, suplementom diety itp.
W latach 90-tych nasza książka pt. „W kuchni na co dzień czyli wszystko o tłuszczach” autorstwa Jadwigi Biernat promowała firmę i produkty Bielmar-u.
Zaufały nam również firmy z branży farmaceutycznej – ukazała się książka pt. „Zdrowe oczy” dla firmy LEKAM, z reklamą BIOLUTEINY; napisana na zamówienie dla firmy AFLOFARM książka pt. „Odchudzanie dla opornych” z reklamą produktu LINEA; oraz książka pt. „Samoleczenie aloesem” dla firmy PROAKTIV z reklamą ich produktu.
Firmy z branży spożywczej i kulinarnej reklamowały się w naszych książkach pt. „Naleśniki na 90 sposobów”, „Dieta z owoców egzotycznych”, „Owocowe przysmaki”, „Siedem dni bez wołowiny”, „Ryby”.
Jesteśmy także zainteresowani dodawaniem naszych książek i multimediów jako inserty czyli dodatki do produktów, dzięki temu podnoszących ich sprzedaż.
Pozdrawiam
Lech Tkaczyk
Prezes Wydawnictwa Astrum
Wydawnictwo ASTRUM
50-374 Wrocław
ul. Norwida 19/6
tel. 71 328 61 31
http://wydawnictwo-astrum.pl
http://zdrowe-diety.eu
e-mail: l.tkaczyk@astrum.wroc.pl
wczoraj 19:46
Kasuj | Zgłoś | Link | Edytuj | Cytuj
Lech Tkaczykprezes, Wydawnictwo
Astrum sp.z o.o
BRANŻA TŁUSZCZOWA
Temat: Książka tematyczna o tłuszczach (kulinarna, popularnonaukowa) jako nośnik reklamy (np. nowego produktu) a także wizytówka firmy
Wydawnictwo Astrum wychodząc naprzeciw branży olejarskiej proponuje napisanie i wydanie książki tematycznej: popularnonaukowej, kulinarnej o wykorzystaniu Państwa produktów tłuszczowych w żywieniu, w kuchni itp. W/w książka tematyczna jest tutaj nośnikiem reklamy produktów Państwa firmy, usług czy samej firmy.
Ważne. Napisaną dla Państwa książkę wydajemy w formie papierowej, nowoczesnego e-booka, a także na specjalne życzenie – audiobooka. Ponadto dla promocji książki zakładamy portal –
http://tytulksiazki.pl. Na w/w portalu znajdzie się okładka książki, notka, recenzja, biogram o produkcie lub produktach, firmie, usługach itp. Będą też banery i linki Państwa firmy oraz portal naszego wydawnictwa, poprzez które książkę oraz promowane produkty można nabyć.
Z form nowoczesnej reklamy na w/w stronie umieścimy także podcast-wywiad audio w mp3 oraz wg życzenia, krótki film – wideo-pogadankę tematyczną z prezesem, właścicielem lub przedstawicielem firmy (do ustalenia) oraz linki na portale społecznościowe, promujące wspólne z Państwa firmą działania.
Książka może być prezentem dla współpracujących z Wami kontrahentów, można również wprowadzić ją do sprzedaży w naszej sieci. Wszystko precyzuje szczegółowa umowa.
Pozdrawiam
Lech Tkaczyk
Szerszy opis naszych działań- Książka jako nośnik reklamy produktu.
Ostatnie miesiące roku, to dla każdej firmy czas intensywnych wysiłków, mających na celu planową realizację budżetów. Z jednej strony realizujemy więc nasze wydatki przeznaczone na rozwój, marketing i szkolenia, których oferta w tym czasie ulega znacznej intensyfikacji. Z drugiej strony, coraz częściej spoglądamy w tabele określające poziom sprzedaży usług i zadowolenie nasze i konkurencji. Do realizacji tych planów potrzeba wiele wysiłku i wiedzy. Wysiłek zazwyczaj jest stymulowany wewnątrz firmy, ale potrzebne jest i wsparcie reklamowe. Do tej pory uważano, że tylko media – telewizja, radio, prasa czyli reklama bardzo kosztowna – pozwalają natychmiast podnieść sprzedaż produktu. Ostatnie badania jednak dowodzą, że dzięki reklamie w mediach klienci bardzo szybko dowiadują się o naszej firmie, ale tak samo szybko o tej reklamie, firmie, usługach zapominają. A w branży olejarskiej i spożywczej jest to niedopuszczalne! Wszak zależy nam, by klient był naszym stałym odbiorcą. Dlatego szuka się nowych nośników reklamy produktu – tzw. nośników długotrwałego oddziaływania skutków reklamy na klienta. Taką formą jest właśnie WYKORZYSTANIE KSIĄŻKI JAKO NOŚNIKA REKLAMY PRODUKTU. Książki zarówno tradycyjnej – papierowej, jaki i nowoczesnej – w postaci e-booka, włączając w to audiobooka, a na stronie promującej książkę – wideobooka. Wszystko zależy od Państwa życzeń.
Prosimy zatem, by w swoich budżetach ująć i tę formę reklamy, niezwykle skuteczną, prestiżową i długotrwałą, którą oferuje WYDAWNICTWO ASTRUM, wydawca ponad 100 tytułów kulinarnych, książek poświęconych zdrowiu, zapobieganiu chorobom, suplementom diety itp.
W latach 90-tych nasza książka pt. „W kuchni na co dzień czyli wszystko o tłuszczach” autorstwa Jadwigi Biernat promowała firmę i produkty Bielmar-u.
Zaufały nam również firmy z branży farmaceutycznej – ukazała się książka pt. „Zdrowe oczy” dla firmy LEKAM, z reklamą BIOLUTEINY; napisana na zamówienie dla firmy AFLOFARM książka pt. „Odchudzanie dla opornych” z reklamą produktu LINEA; oraz książka pt. „Samoleczenie aloesem” dla firmy PROAKTIV z reklamą ich produktu.
Firmy z branży spożywczej i kulinarnej reklamowały się w naszych książkach pt. „Naleśniki na 90 sposobów”, „Dieta z owoców egzotycznych”, „Owocowe przysmaki”, „Siedem dni bez wołowiny”, „Ryby”.
Jesteśmy także zainteresowani dodawaniem naszych książek i multimediów jako inserty czyli dodatki do produktów, dzięki temu podnoszących ich sprzedaż.
Pozdrawiam
Lech Tkaczyk
Prezes Wydawnictwa Astrum
Wydawnictwo ASTRUM
50-374 Wrocław
ul. Norwida 19/6
tel. 71 328 61 31
http://wydawnictwo-astrum.pl
http://zdrowe-diety.eu
e-mail: astrum@astrum.wroc.pl
wczoraj 19:47
Kasuj | Zgłoś | Link | Edytuj | Cytuj
Lech Tkaczykprezes, Wydawnictwo
Astrum sp.z o.o
WYDAJ Z NAMI KSIĄŻKĘ!
Listy czytelników- forum.
Witam,
chciałabym zapytać, tak orientacyjnie, jaka jest procedura i oczywiście cena, wydania własnego tomiku poezji. Jestem przekonana, że orientuje się Pan w tym temacie dużo bardziej niż ja i dlatego zwracam się z powyższym pytaniem właśnie do Pana.
Z poważaniem
Anna
witam,
dziękuję za zainteresowanie Wydawnictwem Astrum.
Tak,prowadzimy projekt wydaj z nami książkę,wydaj z nami płytę-
http://wydaj-sie.pl
Jeśli chodzi o pierwszy krok wydania Pani książki, proszę po prostu przesłać do nas plik tekstu, który chce Pani wydać. Nie jesteśmy cenzorami,ale chcemy poznać tekst i ewentualnie określić grupę odbiorców przyszłej,ewentualnie wydanej u nas książki.
Koszt wydanie każdej książki, w tym tomiku poezji, zależy od urody książki,objętości, formatu,rodzaju papieru,oprawy,nakładu oraz od sposobu promocji i autora i książki oraz sposobu dystrybucji książki- np.sprzedaż w całym kraju czy tylko przez sieci księgarń internetowych.
Dzisiaj książki wydaje się i w formie papierowej i cyfrowego E -booka, a nawet książki czytanej- audiobooka,czytanej przez lektora czy samego autora.
Wszystkie formy przygotowania książki wymagają opracowania redakcyjnego,składu,przygotowania graficznego okładki,w końcu wyprodukowania książki.
W przypadku książki tradycyjnej jest to druk książki, w przypadku E booka potrzebne jest przygotowanie na potrzeby sklepów cyfrowych w odpowiednim formacie pliku, a przypadku audiobooka- nagrania go i wydania go na płycie lub wprowadzenia pliku audiobooka( mp3 lub inny format) do sklepu cyfrowego.
Na dzisiaj, tyle ile jest sklepów cyfrowych,tyle też jest formatów E booków czy audiobooków.
Czytając te wywody młody autor może się wystraszyć,a na pewno pogubić.
Dlatego też wydawca współpracuje i prowadzi autora- od otrzymania tekstu, po gotową książkę.
Autor decydując się na wydanie książki poprzez dotację, zasadniczo tylko częściowo pokrywa koszty przygotowania,wydanie i sprzedaż książki. W projekcie Wydawnictwa Astrum Wydaj z nami książkę
http://wydaj-sie.pl prawa do wydanej książki należą do autora,a ze sprzedaży książki na zasadzie licencji wraca do niego część zysków -najczęściej 10 % od ceny rzeczywistej sprzedanego egzemplarza.
Wysokość dotacji ze strony autora.
Dotacje od autora są zawsze z nim negocjowane indywidualnie. Ustalamy z nim budżet którym dysponuje. Do budżetu autora dostosowujemy model wydania książki.
Wszak można wydać i jeden egzemplarz książki,a także 1000 egzemplarzy i więcej.
Przy czym pewnych stałych kosztów wydania książki jak: opracowanie redakcyjne,skład,korekta, projekt graficzny druk określonego nakładu czy jak w przypadku nagrania audiobooka nie da się uniknąć.
Czym niższy nakład,tym koszt jednostkowy przygotowania książki wyższy.
I odwrotnie,duży nakład, koszt jednostkowy wydania książki spada.
Zatem proszę napisać, jaką kwotę chce Pani przeznaczyć na wydanie własnej książki,a my zaproponujemy, co w ramach określonej dotacji można wydać.
Ale jak z powyższych dywagacji wynika pewne koszty wydania książki należy ponieść.
Można je ustalić na poziomie podstawowym- np. 1000 zł
Taka dotacja wystarcza na pokrycie podstawowych kosztów przygotowania i wydania książki łącznie z drukiem niedużego nakładu- np. 50 egz. dla książki w formacie A5, ok.80 stron,w oprawie miękkiej.
Drugi przykład: dla nakładu książki 500 egz., format A5,oprawa miękka,stron 152,wraz z promocją i autora i książki oraz jej dystrybucją fizyczną w sieci księgarń w całej Polsce przez rok- dotacja może wynieść np. 4500 zł
Trzeci przykład: Te same parametry książki,ale dla nakładu 1000 egz.- dotacja może wynieść 5500 zł.
W razie zainteresowania,proszę zadzwonić lub wysłać maila.
Pozdrawiam
Lech Tkaczyk
71 328 61 31
l.tkaczyk@astrum.wroc.pl
Listy czytelników- forum- 22.10.2011
Witam, wydałem swój tomik poezji i potrzebuje pomocy przy dystrybucji. Mogę prosić o pomoc w tej kwestii bo nie za bardzo nawet wiem jak to ogarnąć.
Dzięki
RG
witam,
jak sam wiesz,wydanie książki dzisiaj,szczególnie w druku cyfrowym,to początek sukcesu,a koszt niewielki.Choć my wydajemy autorom książki od razu w formie papierowej,cyfrowej,a nawet audiobooka.
A na życzenie videobooka.
Wszak można wydrukować i jeden egzemplarz i rzecz wydana.
Problem rzeczywiście zaczyna się,gdy w grę wchodzi promocja i autora i książki oraz dystrybucja książki w całym kraju,nie w jednej księgarni w sieci,ale prawdziwa. Tak,by książka znalazła się i w Sopocie i w Zakopanem.
Działania te są dopiero prawdziwymi kosztami.
Można powiedzieć,że w skali roku, dla określonego nakładu, to kwoty od kilkunastu tysięcy w górę.
Jeśli chodzi o moją firmę, Wydawnictwo Astrum, dystrybuujemy książki wydane tylko w mojej oficynie,pod moją marką.
Debiutantom, którzy nie są objęci planem wydawniczym pomagamy wydać książkę w projekcie
http://wydaj-sie.pl,gdzie autorzy,częściowo,dotują wydanie swojej książki.
Dotacja ta nigdy nie pokrywa kosztów jej wydania,a więc opracowania redakcyjnego,składu książki, korekt,opracowania graficznego i najważniejsze- promocji i autora i książki oraz jej dystrybucji fizycznej po kraju i dystrybucji do sieci sklepów wirtualnych.
Zatem zachęcam i teraz i w przyszłości wydanie swojej książki w naszej profesjonalnej oficynie,gwarantujemy sprzedaż nakładu na poziomie minimalnym 500 egzemplarzy i solidną promocję.
Pozdrawiam
Lech TkaczykLech Tkaczyk edytował(a) ten post dnia 22.10.11 o godzinie 23:33
wczoraj 19:50
Kasuj | Zgłoś | Link | Edytuj | Cytuj
Lech Tkaczykprezes, Wydawnictwo
Astrum sp.z o.o
BRANŻA FINANSOWA- BANKI,INNE
Temat: KSIĄŻKA JAKO NOŚNIK REKLAMOWY FIRMY
Książka jako upominek, prezent dla Waszych nowych i stałych klientów
Szanowni Państwo!
Dzisiaj wiele firm finansowych funkcjonujących na rynku polskim, wprowadza nowy, miły zwyczaj wręczania swoim stałym i nowym klientom wraz z dostarczonymi usługami, także upominku, prezentu. Do najbardziej prestiżowych prezentów zaliczana jest książka.
Dla Państwa klientów proponujemy taki upominek, prezent z dodatkowym przesłaniem:
KSIĄŻKĘ – JAKO NOŚNIK REKLAMOWY FIRMY
Wydawnictwo Astrum, firma z 21 letnim stażem na rynku książki, wydawca ponad 800 tytułów książkowych i multimediów specjalizujące się w marketingu zewnętrznym dla firm, składa Państwu propozycję współpracy polegającej na:
zakupie wybranych przez Państwa tytułów książkowych na upominki, prezenty dla Państwa klientów (mogą to być wydane już u nas pozycje książkowe, z załączonymi Państwa materiałami reklamowymi, ulotkami, katalogami w środku, pięknie zapakowane)
Mogą to być także książki przygotowywane i napisane na zamówienie, specjalnie dla Państwa firmy (wydanie książki, w której Wasz produkt jest partnerem – Wasza reklama pojawia się na okładce lub wewnątrz publikacji, w treści książki wspominamy wybrany przez Was produkt).
Klienci, na których korzystacie najwięcej to ludzie, którzy kupują Wasze produkty finansowe wielokrotnie. Mają konta i różnorodne kredyty, mają też karty kredytowe i przywiązują się do nich. Jednak ich decyzje zakupowe trzeba stymulować materiałami reklamowymi – zarówno w punkcie ich dostarczenia – placówki banku, jak i w mass mediach. Klient nie zostawia Waszej ulotki
w domu, ponieważ tradycyjne materiały reklamowe pozostają w świadomości odbiorcy krótko. Dołóżmy do tego tłok – media są przepełnione reklamami – i mamy problem z zapamiętaniem Waszego przekazu przez Klientów.
A gdyby Klient brał Wasze materiały do domu, chętnie z nich korzystał i nie wyrzucał, tylko stawiał na półce, w podręcznym miejscu? Takim nośnikiem reklamy dla Waszej branży może być książka z Waszymi materiałami czy książka z wydrukowaną reklamą, zdjęciem Waszej firmy, logo itp., może to być również, napisana na zamówienie, książka rozwiązująca problemy Waszych Klientów, która oferuje mnóstwo przydatnych porad, w której Wasz produkt gra znaczącą rolę. Klienci jej nie wyrzucą (jak to robią z ulotkami), będą korzystać z niej często, budując świadomość Waszego produktu. Ponadto, książka nadal kojarzy się z prestiżem, więc dodatkowo buduje to image Waszej marki.
Co oferujemy?
Gotowe książki prosto z magazynu lub drukarni, gdzie wkładamy dostarczone przez Państwa materiały reklamowe. My je pakujemy i upominek książkowy gotowy.
Książkę nową, na zamówienie. W tym wypadku zajmujemy się projektem od początku do końca – Wy wybieracie tematykę, akceptujecie tekst (możecie też zlecić napisanie książki na zamówienie, dysponujemy bazą sprawdzonych autorów), otrzymujecie wydrukowany produkt, który może stać się częścią Waszej akcji promocyjnej.
Jaki powinien być Wasz następny krok? Do listu dołączamy dysponendę, zwracamy uwagę na prestiżową serię książek KREATYWNOŚĆ – około 50 tytułów książkowych,
a także niezwykły, elegancko wydany, bogato ilustrowany, doskonały na prezent album JOHN LENNON ŻYCIE I LEGENDA (format przycięty A3, papier kreda, ok. 256 stron).
Skontaktujcie się z Wydawnictwem ASTRUM, opowiedzcie o Waszym produkcie, pomożemy Wam dobrać tytuł najbardziej komplementarny do Waszej oferty. Nasi specjaliści oferują także pomoc przy opracowaniu nowatorskiej kampanii promocyjnej.
Z poważaniem
Prezes Wydawnictwa Astrum
Lech Tkaczyk
Wydawnictwo ASTRUM
50-374 Wrocław
ul. Norwida 19/6
http://wydawnictwo-astrum.pl/
astrum@astrum.wroc.pl tel. (71) 328-61-31
wczoraj 19:56
Kasuj | Zgłoś | Link | Edytuj | Cytuj
Lech Tkaczykprezes, Wydawnictwo
Astrum sp.z o.o
PRODUKCJA OPAKOWAŃ DLA FIRM!
Polecamy swoje usługi poligraficzne- od projektu, przygotowania koncepcyjnego,po druk opakowań.
Wydawnictwo Astrum współpracuje z firmami,producentami ziół,przypraw,mieszanek herbat, parafarmaceutyków,suplementów diety itp.
Specjalizujemy się w tzw. marketingu zewnętrznym dla firm. Interesuje nas wykorzystanie książki tematycznej jako nośnika reklamy produktu, a także
w projektowaniu,przygotowaniu do druku,także druku opakowań, katalogów,także w innych usługach poligraficznych.
Interesują nas branże: farmaceutyczne,spożywcze, inne poszukujące opakowań pudełka,torby,inne
Na zamówienie, wchodzi też w grę pakowanie określonego produktu.
W sprawie proszę o kontakt
astrum@astrum.wroc.pl
tel.71 328 61 31
wczoraj 20:39
Kasuj | Zgłoś | Link | Edytuj | Cytuj
Lech Tkaczykprezes, Wydawnictwo
Astrum sp.z o.o
PROMOCJA -DUŻE RABATY DO 20%-DLA KLIENTÓW DETALICZNYCH-DLA CZŁONKÓW GRUP KTÓRE ZAŁOŻYŁEM.
OFERTA KSIĄŻEK I MULTIMEDIÓW WYDAWNICTWA ASTRUM ROK 2011.Oferta ważna do końca roku 2011!
Oferta dotyczy książek wydanych w formie tradycyjnej,a także multimediów wydanych na płytach audio CD lub DVD.
Zapraszamy do zakupów książek poprzez naszą księgarnię internetową
http://wydawnictwo-astrum.pl
mail: astrum@astrum.wroc.pl
tel.71 328 61 31
Możesz też dokonać zakupów pisząc do mnie na GL.
Będąc członkiem grup, których jestem założycielem otrzymasz 20% rabatu.
Przy zamówieniu dopisz GL.
DYSPONENDA DO POBRANIA ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ
http://www.astrum.wroc.pl/dysponenda.php
W sprawie zakupów produktów wydanych w formie cyfrowej, zapraszamy do sklepów specjalistycznych prowadzących sprzedaż naszych produktów.
Są to:VIRTUALO
http://virtualo.pl/?q=astrum
NEXTO
http://www.nexto.pl/szukaj.xml?search-clause=astrum&sc...
ZIXO-
http://zixo.pl/wyszukiwarka/?search=astrum&product_type=0
GANDALF
http://www.gandalf.com.pl/wea/astrum/
ALEKSANDRIA
http://www.audiobook.pl/s/pl/astrum.html
TU MOŻESZ WYSŁUCHAĆ, POBRAĆ
SŁUCHOWISKA, POEZJĘ ŚPIEWANĄ, FILM DLA DZIECI
YOU TUBE
http://www.youtube.com/results?search_query=wydawnictw...
WRZUTA
http://www.wrzuta.pl/szukaj/ASTRUM
Pozdrawiam
Lech Tkaczyk
Grupa ASTRUM WYDAWNICTWO LECH TKACZYK
http://www.goldenline.pl/forum/astrum-wydawnictwo-lech...