Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


COPYWRITING – SŁOWEM: SPRZEDAŻ!


Warsztaty 15-16 listopada, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

KORZYŚCI
- po szkoleniu będziesz potrafić:

dobrać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
określić korzyści wynikające z danego produktu,
tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

UWAGA 2: szkolenie ma formę warsztatową. Wszystkie tematy przećwiczymy i omówimy. Porównasz różne warianty tekstów oraz określisz – który i dlaczego będzie skuteczniejszy w konkretnym kontekście. [/b]

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

6. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 15-16 listopada 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1220 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


Szkolenia Listopad 2012

Stres i Wypalenie Zawodowe 07.11.2012
Jak radzić sobie ze stresem i przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu?

Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy w codziennym funkcjonowaniu odczuwają często napięcia, podlegają silnej …

Rozwój Efektywnych Zespołów Pracowniczych 12-33.11.2012
Jak rozwijać skuteczne zespoły?

Szkolenie przeznaczone głównie dla kadry menedżerskiej, osób zaangażowanych w zarządzanie zasobami ludzkimi, kierujących …

Mechanizmy Uruchamiania Motywacji 13-14.11.2012
Jak skutecznie motywować pracowników?

Praktyczne, autorskie pokazanie skutecznych systemów motywacyjnych wraz z technikami weryfikacji ich efektywności w organizacji. Gotowe mechanizmy do zastosowania w …

Tajemnice Skutecznego Telemarketingu 16.11.2012
Jak sprzedawać i umawiać spotkania z Klientami?

Warsztaty efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystają telefon do …

Komunikacja i Współpraca Międzykulturowa 23-22.11.2012
Jak efektywnie współpracować w zróżnicowanych kulturowo zespołach?

Kultura człowieka odzwierciedla się w wartościach, działaniu, zachowaniu się, oczekiwaniach, nastawieniu do otoczenia…. Pochodzenie, status zawodowy, wiek, płeć, kultura organizacyjna firmy, w którą …

Nowoczesny Lider 26.11.2012
Jak budować efektywne zespoły?

Nowoczesny lider to ktoś, kto potrafi zaangażować zespół, zmotywować go do osiągania kolejnych celów, jednocześnie …

Potęga Perswazyjnego Języka 27.11.2012
Jak skutecznie wpływać na rozmówców i przekonywać ich do swoich racji?

Warsztaty zaawansowanych technik komunikacji i wywierania wpływu wykorzystujące wiedzę na temat programowania neurolingwistycznego. Przeznaczone są dla wszystkich osób chcących …

Profesjonalna Obsługa Klienta 29.10.2012
Jak profesjonalnie obsługiwać współczesnego Klienta?

Warsztaty profesjonalnej obsługi klienta przeznaczone są dla wszystkich osób mających bezpośredni kontakt z Klientem oraz wszystkich ..

zapraszamy na nasze szkolenia :)
http://systemysa.pl

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Szanowni Państwo,

Zapraszam do uczestnictwa w warsztatach poświęconych tematyce generowania leadów

Warsztaty odbędą się w dn.4-5.12 w Warszawie, temat warsztatów:

SPRZEDAŻ I MARKETING W SYMBIOZIE - Generowanie popytu i automatyzacja marketingu

Prowadzący Grzegorz Urban - Ekspert ds. projektów generowania popytu i automatyzacji marketing oraz zarządzania przychodami

Celem warsztatów jest zdobycie umiejętności projektowania i prowadzenia kampanii generowania popytu (generowania leadów sprzedażowych), przy użyciu narzędzi automatyzacji marketingu, w celu podniesienia efektywności sprzedaży.

Zakres tematyczny warsztatów to podstawowa wiedza na temat kompleksowych kampanii generowania popytu, w tym planowania kampanii i obliczania zwrotu z inwestycji w marketing, projektowania cyklu sprzedażowego wspólnego dla działów sprzedaży i marketingu, klasyfikacji i pielęgnacji leadów, projektowania reguł automatyzacyjnych oraz raportowania.

Dodatkowe informacje pod adresem http://wydarzenia.nf.pl/warsztaty/warsztat/59

Przy zgłoszeniu do 16 listopada 15% rabatu!!!

Zapraszam do kontaktu

Marcin Piotrowski
tel.022 314 14 16
marcin.piotrowski@nf.pl

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Witam serdecznie!
W imieniu agencji copywriterskiej Textmakers zapraszam na otwarte, intensywne szkolenie pod hasłem "Copywriting w reklamie". Na stronie http://www.textmakers.pl/szkolenie znajdziecie wszystkie szczegóły!


Obrazek

Zapraszam
Agnieszka Wiącek
Dominika Dąbrowska

Dominika Dąbrowska Personal Real Estate
Agent | Home
Branding |
Inspiracja i...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Tym razem coś dla tych, którzy wolą uczyć się w domu :)

Obrazek

Przy zapisach dzisiaj - cena jedynie 69 zł netto.
W cenie webinarium każdy uczestnik dostanie od nas pakiet WordPressa do uruchomienia na lokalnym komputerze.
A w ramach gratisowych 30 minutowych konsultacji pomożemy w przeniesieniu strony na hosting!
http://wordpress-warsztaty.pl

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Interesujesz się marketingiem? Tworzysz aplikacje mobilne? Chcesz dowiedzieć się jak założyć firmę i odnieść sukces w sieci? Masz pomysł na startup? Nie może Cię zabraknąć na II edycji bezpłatnej konferencji #e-biznes festiwal. Od 13 do 15 listopada Kraków znów stanie się centrum pasjonatów nowych technologii i branżowych ekspertów.

Tegoroczny #e-biznes festiwal to przede wszystkim warsztaty i prelekcje w ramach trzech bloków tematycznych. Nowe rozwiązania mobilne i ciekawe aplikacje to w skrócie tematyka ‘mobile day’. Pasjonaci marketingu, PR-owcy oraz osoby zainteresowane SEO i SEM mogą liczyć na pokaźną dawkę wiedzy podczas spotkań w ramach bloku ‘marketing day’. Przyszli i obecni przedsiębiorcy internetowi, a w szczególności osoby zajmujące się sklepami internetowymi z pewnością odnajdą się w trzecim bloku tematycznym ‘business day’.

Zapraszam do zapisów!
http://e-festiwal.net
https://www.facebook.com/E.biznes.Festiwal

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Witam,
serdecznie zapraszam do skorzystania z bazy serwisu internetowego http://szkolenia.efex.pl
atrakcyjne oferty ośrodków szkoleniowych zgromadzone w jednym miejscu umożliwią Ci dokonanie trafnego wyboru.

M. Parfieniuk

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek

Krakowska edycja programu Professional Diploma in Marketing
14 grudnia w Krakowie rusza 28 grupa programu Professional Diploma in Marketing organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
tel. (48) 603 480 155
Dominika Dąbrowska

Dominika Dąbrowska Personal Real Estate
Agent | Home
Branding |
Inspiracja i...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Jak stworzyć wymarzoną galerię zdjęć?
Jak dodawać muzykę i filmy z Youtube?
Jak zintegrować facebooka ze stroną?
Jak sprawić, by strona postawiona na WordPressie
wyglądała dokładnie tak jak tego potrzebujemy?

Na te oraz inne pytania udzielimy odpowiedzi już jutro, na webinarze z WordPressa “Wtyczki, Widgety, Menu i Motywy”
Szczegóły szkolenia z WordPressa

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Serdecznie zapraszam na otwarte, praktyczne szkolenie „COPYWRITING W REKLAMIE”, prowadzone przez specjalistów z agencji copywriterskiej Textmakers. Czas i miejsce: 8 grudnia 2012, samo centrum Warszawy.

http://www.textmakers.pl/szkolenie

UWAGA! ZOSTAŁY JESZCZE TYLKO DWA DNI PROMOCYJNEJ CENY - 299 PLN netto - (DO 30 LISTOPADA)!

W cenie:
• 7-godzinne szkolenie teoretyczne i praktyczne
• Lunch, przekąski, kawa/herbata/woda cały dzień
• Certyfikat
• Materiały dodatkowe

Agenda szkolenia:

WPROWADZENIE
• Czym jest (a czym nie jest) copywriting

TEKST W ROLI GŁÓWNEJ
• Słowo jako narzędzie marketingowe w Twojej firmie
• Dobre praktyki: jak tworzyć przekonujące teksty?
• Techniki warsztatowe
• Webwriting

WOKÓŁ TEKSTU
• Dziennikarstwo i PR
• Tekst w strategii reklamy
• Prawo autorskie

KARIERA COPYWRITERA
• Copywriter w pracy - obowiązki, warsztat, ścieżka kariery

TECZKA CASE'ÓW
• Historia copywritingu w pigułce
• Przykłady dobrego, złego i kultowego copy w Polsce i na świecie

TRZY ŁYKI PRAKTYKI
• Zadania grupowe - kampania reklamowa
• Zadania indywidualne
• Konkurs z zadaniem - niespodzianką

ZAKOŃCZENIE
• Rozwiązanie konkursu i wręczenie nagrody
• Rozdanie certyfikatów
• Pytania i odpowiedzi Agnieszka Wiącek edytował(a) ten post dnia 28.11.12 o godzinie 18:51



Wyślij zaproszenie do