Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:

Trening asertywności 28.06.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.

Trening umiejętności menedżerskich 29.06.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych.
Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej).
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Jak prowadzić angażujące kampanie w social media?
Zapraszamy na wakacyjne szkolenia.
Dostarczymy silnej dawki wiedzy. Zapewniamy kameralne grupy i inspirującą atmosferę :)

Social Media. Marketingowy potencjał społeczności.
10 lipca 2012, Warszawa
Prowadzi Mirek Połyniak

Marketing w blogosferze
11 lipca 2012, Warszawa
Prowadzą: Tomek Tomczyk "Kominek" i Mirek Połyniak

Facebook Marketing
12 lipca 2012, Warszawa
Prowadzi: Szymon Ślipko

Szczegółowe informacje, terminy i zapisy na naszej stronie. Concept Labs
Przy zamówieniu dwóch i/lub trzech szkoleń, specjalne rabaty. Skontaktuj się z nami: szkolenia@conceptlabs.pl
Dominika R.

Dominika R. Coach & Trainer,
www.strefasilnychkob
iet.com & 2B
Languag...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Zapraszam serdecznie na szkolenia językowe 2B Language Consulting.

Specjalizujemy się w szkoleniach dla firm z zakresu biznesowego języka angielskiego oraz w indywidualnym language coachingu nastawionym na osiągnięcie w możliwie krótkim czasie zamierzonego przez daną osobę celu (takiego jak np. swobodne prowadzenie rozmów telefonicznych, przygotowanie do wygłoszenia prezentacji, wyjazdu zagranicznego, czy też zdania egzaminu)

Zapraszam także na naszą stronę na Facebooku, gdzie zamieszczamy użyteczne zwroty oraz rozmaite materiały pomocne w codziennej nauce.

http://www.facebook.com/pages/2B-Language-Consulting/1...

Dominika Romańska
2B Language Consulting
http://2b.edu.pl


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej).

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 18.07.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 20.07.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w miesiącach sierpień-wrzesień; dokładne daty zostaną wyznaczone po konsultacjach z Uczestnikami.
Dorota W.

Dorota W. adiunkt, AGH, IOD

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

KRAKÓW-"Studiapodyplomowe dofinansowane" rekrutacja do 31.08.2012, start wrzesień/październik 2012
Zapraszam na studia podyplomowe. Pierszeństwo dla Pań 45plus:). Informacje poniżej.
Centrum Studiów Podyplomowych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego zaprasza na dofinansowane studia podyplomowe z zakresu:
e-Marketing
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...
oraz
Controlling / Business Intelligence
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...
Rekrutacja na wszystkie kierunki w projekcie trwa do 31 sierpnia 2012.
Aneta J.

Aneta J. Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Wystartowała VIII edycja Szkoły Strategii Marki

Od 2 lipca br. ruszyły zapisy do nowej, VIII edycji Szkoły Strategii Marki 2012/2013. SSM już od 2005 roku organizowana jest przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i od tego czasu cieszy się wyjątkową renomą w branży reklamowej. Kurs skierowany jest do wszystkich pracowników branży
i zrzesza grono najlepszych wykładowców z wiodących firm, a także agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Jednym z poważnych problemów z jakim boryka się branża komunikacji marketingowej, jest wiedza pracowników, która opiera się głównie na doświadczeniu jakie zdobyli do tej pory. Problem dotyczy nie tylko pracowników agencji reklamowych i PR, domów mediowych, agencji interaktywnych, ale także pracowników działów marketingu i promocji po stronie Klientów. Kwalifikacje pracowników związanych z branżą uwarunkowane są podstawowymi czynnikami: bieżącą pracą albo okolicznościami w jakich pracują. Niestety dosyć często
w takich przypadkach w wiedzy tych osób pojawiają się braki, a nawet przekłamania będące efektem perspektywy.

SSM to projekt edukacyjny stworzony specjalnie dla pracowników branży komunikacji marketingowej z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym. Uczestnikami mogą zostać wszystkie osoby pracujące po stronie klienta, jak i w agencjach reklamowych, domach mediowych, a także firmach specjalizujących się w badaniach marketingowych. Szkoła pomaga pracownikom uporządkować zdobytą do tej pory wiedzę i uzupełnić luki, wynikające z charakteru wykonywanej pracy.

Celem działania SSM jest m.in. podnoszenie roli strategii w działaniach reklamowych i komunikacyjnych zarówno firm, jak i agencji. Zajęcia w Szkole prowadzone są przez strategów z wiodących agencji reklamowych - praktyków z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad markami polskimi i zagranicznymi. Pierwszy zjazd odbywa się w październiku, a podstawą zaliczenia kursu jest przygotowanie oraz obrona pracy dyplomowej na ostatnich zajęciach - w czerwcu.

Polecam tę szkołę przede wszystkim przełożonym pracowników związanych z branżą komunikacji marketingowej. Wszystkim pracodawcom, aby najlepszych ludzi ze swoich zespołów wysyłali na ten kurs. Jest to według mnie znaczące podniesienie kompetencji pracownika i zapewnienie wartości dodanej w firmie. Edukacja także jest walutą - zapewnianie szkoleń i możliwości rozwoju jest także formą doceniania pracownika, a przy tym możliwością podniesienia kompetencji w firmie. Jest to błyskawiczne zyskiwanie przewagi nad konkurencją - możliwość skonfrontowania wielu punktów widzenia i implementacji nowych, czasami lepszych rozwiązań
w organizacji -mówi Krzysztof Albrychiewicz, Kierownik Rady Programowej SSM, wykładowca Szkoły.
W celu lepszego zapoznania się z ofertą i programem SSM zapraszamy na stronę internetową Szkoły: http://www.ssm.edu.pl/ albo o bezpośredni kontakt mailowy, bądź telefoniczny:
Aneta Rzadkiewicz
aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl/ 508-309-012

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek

Zapraszamy na szkolenie:
Strategie reklamowe – psychologia reklamy

25-26 lipca 2012, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto 1590 zł, szkolenie 2-dniowe

Już za 2 tygodnie organizujemy kolejne atrakcyjne szkolenie:
Strategie reklamowe - psychologia reklamy.
Szkolenie prowadzi dr Alicja Grochowska z Katedry Psychologii Marketingu SWPS, ekspert i doradca firm i agencji reklamowych w zakresie konstruowania przekazów reklamowych i marketingowych.

Jeśli chcecie poznać mechanizmy psychologiczne w konstruowaniu reklam, by tworzyć skuteczne komunikaty reklamowe oraz promocyjne, również marketingowe - przyjdźcie na szkolenie. Naprawdę warto. Tak aktywnego warsztatu z tej tematyki i na takim poziomie nie znajdziecie nigdzie :)
Przydatne informacje, ciekawe inspirujące case'y, tips & tricks w reklamie.
Zapraszamy do Atrium Centrum 25 i 26 lipca.

Zostały nam ostatnie 2 wolne miejsca. Czekamy i zapraszamy!

ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA: Strategie reklamowe – psychologia reklamy

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


Zapraszamy - specjalna wakacyjna oferta!
Więcej informacji …
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek




Obrazek


COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

SZKOLENIE LAST MINUTE – NAJBLIŻSZY PONIEDZIAŁEK I WTOREK


Warsztaty 23-24 lipca, WARSZAWA.

Podczas szkolenia - samodzielnie i w małych kameralnych grupach:

- określisz korzyści wynikające z danego produktu,
- porównasz i dobierzesz najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy,
- zaplanujesz i stworzysz komunikat skierowany do konkretnego odbiorcy,
- dowiesz się, jak tworzyć skuteczniejsze nagłówki do Twoich ofert,
- dowiesz się jak komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym,
- dowiesz się, jak napisać list biznesowy – zapoznasz się z konkretnymi przykładami,
- dowiesz się, jak opowiedzieć ciekawą historię o marce,
- dowiesz się, jak pisać treści do publikacji w internecie.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Słowa-klucze: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
4 elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Rodzaje nagłówków
Przykłady (nagłówki skuteczne i nieskuteczne)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 23-24 lipca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Zapraszamy na szkolenia dofinansowane w unikalnym projekcie Akademia Marketingu.
Akademia jest cyklem 5 dwudniowych warsztatów, obejmujących główne tematy z obszaru marketingu.
Projekt szkoleniowy skierowany do właścicieli i pracowników polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP regionu mazowieckiego, dofinansowany ze środków EFS.

Zapraszam do kontaktu:

tel: 022 665 05 05

biuro@akademiamarketingu.com.pl

http://www.akademiamarketingu.com.pl/
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Trening asertywności 20.08.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 22.08.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 24.08.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Karolina Wyrwał

Karolina Wyrwał
www.WyprawkaDlaMalus
zka.pl

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA OTWARTE:

KOMUNIKACJA W ŻYCIU I BIZNESIE

z wykorzystaniem technik NAO
mowa ciała, interpretacja wyglądu, podpis, słowa klucze
Warszawa, 8-9 WRZEŚNIA 2012

http://nao.com.pl, http://inao.pl

PSYCHOGRAFOLOGIA

symbolika przestrzeni w piśmie, analiza rękopisu, podpis jako forma autoprezentacji

Łódź, 22 WRZEŚNIA 2012

http://nao.com.pl, http://inao.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek




Obrazek


COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 20-21 sierpnia, WARSZAWA.

Podczas szkolenia - samodzielnie i w małych kameralnych grupach:

- określisz korzyści wynikające z danego produktu,
- porównasz i dobierzesz najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy,
- zaplanujesz i stworzysz komunikat skierowany do konkretnego odbiorcy,
- dowiesz się, jak tworzyć skuteczniejsze nagłówki do Twoich ofert,
- dowiesz się jak komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym,
- dowiesz się, jak napisać list biznesowy – zapoznasz się z konkretnymi przykładami,
- dowiesz się, jak opowiedzieć ciekawą historię o marce,
- dowiesz się, jak pisać treści do publikacji w internecie.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Słowa-klucze: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
4 elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Rodzaje nagłówków
Przykłady (nagłówki skuteczne i nieskuteczne)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 sierpnia 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: letnia obniżka – wakacyjna cena: 1190 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________
Tomasz Kowalski

Tomasz Kowalski Programista PHP,
ISOmanager

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

ISO nierzadko bywa powodem piętrzącej się irytacji. Zwalczając biurokratyczny nowotwór, który od dawna trawi zarządzanie jakością, pragnę przedstawić Państwu interesującą alternatywę.

http://isomanager.pl

System ISO-Manager pozwala między innymi na:

• Tworzenie zintegrowanej dokumentacji dla wielu systemów wg norm ISO.
• Wprowadzenie nowoczesnej cyfrowej formy dokumentacji.
• Wielopoziomowe tworzenie procesów oraz podprocesów.
• Łatwy i przejrzysty sposób tworzenia, prezentowania oraz analizy procesów.
• Szybsze i łatwiejsze planowanie audytów.
• Optymalizację czasu pracy pełnomocników.
• Zmniejszenie kosztów pracy audytorów zewnętrznych.
• Prowadzenie elektronicznej ewidencji oraz ciągłej oceny dostawców.
• Dostęp do systemu i dokumentacji z każdego miejsca na świecie.
• Nieograniczone tworzenie kont użytkowników na jednej licencji.
• Możliwość jednoczesnej pracy wielu użytkowników.
• Nadawanie użytkownikom wąskiego dostępu do poszczególnych elementów dokumentacji oraz funkcji systemu.

Jeśli mają Państwo apetyt na szczegółowe informacje na temat funkcjonalności programu, CENNIKA, czy WERSJI DEMO, uprzejmie proszę o kontakt.

Tomasz Kowalski
biuro@isomanager.pl

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


Zaproszenie dla osób poszukujących praktycznych rozwiązań i możliwości rozwoju osobistego

Zapraszamy na szkolenia otwarte organizowane przez Value Creation w 2012 roku:
PAŹDZIERNIK 2012
16.10.2012 Kluczowe zagadnienia marketingu spersonalizowanego Wrocław

LISTOPAD 2012
21.11.2012 Kluczowe zagadnienia marketingu spersonalizowanego Kraków


Więcej szkoleń otwartych na stronie www
Joanna M.

Joanna M. Koordynator ds.
promocji

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Studia podyplomowe z Marketingu w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie!

Drugie dziesięciolecie XXI wieku na rynku pracy to gwałtowny rozwój branży e-commerce oraz marketingu internetowego. Obecnie, marginalizowane są firmy, które nie przekształciły się w kierunku nowoczesnej komunikacji opartej o nowe media oraz sieciowe narzędzia. Ponadto, nieustannie wzrasta znaczenie networkingu - procesu nawiązywania i podtrzymywania relacji biznesowych oraz stałej wymiany informacji. Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu młodych profesjonalistów na aktualną wiedzę i pożądane kompetencje, oferując 10 kierunków studiów podyplomowych:

• Badania społeczne i marketingowe
• Dziennikarstwo multimedialne, serwisy społecznościowe
• Effective Communication and Public Relations
• Grafika reklamowa i prasowa
• Kreowanie wizerunku w sferze publicznej
• Marketing w sieci
• Multimedia w reklamie
• Nowy Public Relations
• Zarządzanie i marketing projektów internetowych
• Zarządzanie projektem marketingowym


Jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania odnośnie oferty, zachęcamy do kontaktu:

Centrum Studiów Podyplomowych
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie
ul. św. Filipa 25, Kraków
Tel. 12 683 24 60/ 68/ 77
mail: podyplomowe@wse.krakow.pl

http://wse.krakow.pl/pl/studia_podyplomowe
Kasia A.

Kasia A. marketingowiec,
manager z
wieloletnim
doświadczeniem

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek



Wyślij zaproszenie do