Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


Zapraszam na szkolenie: IT - Business Alignment

Termin szkolenia: 21-22 maja 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 1900 PLN


Celem szkolenia jest zdobycie teoretycznej i praktycznej wiedzy na temat dojrzałości dostosowania IT i Biznesu określanej z angielskiego jako IT-Business Alignment.
Program szkolenia opiera się na opracowanym przez profesora Jerry’ego Luftmana z Stevens Institute of Technology (Hoboken, New Jersey, USA) Strategic Alignment Maturity Model (SAMM), który wyróżnia 41 czynników zgrupowanych w sześciu obszarach
Udział w szkoleniu nauczy jak oceniać jakość relacji, jak identyfikować podstawowe problemy na styku IT i Biznesu i wskazywać możliwości poprawy.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które:
• są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami IT (CIO i dyrektorzy IT)
• są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami, których działanie w istotnej mierze zależy od IT,
• dążą do integracji procesów decyzyjnych w obszarach biznesu i IT,
• pragną zapewnić, że potrzeby biznesu „przekładają się” na konkretne zdolności IT.

Zagadnienia są prezentowane teoretycznie, omawiane na przykładach i dyskutowane z uczestnikami szkolenia.

Program szkolenia, oraz ZAPISY: http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/5-it-business...

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


Zapraszam na szkolenie: KOMUNIKACJA IT-BIZNES

Termin szkolenia: 29-30 maja 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 1690 PLN


Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy na temat komunikacji w organizacji oraz poznanie praktycznych aspektów jej wykorzystania na styku IT i Biznesu. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani ze znaczeniem komunikacji dla jakości procesów i efektywności współpracy.

Program szkolenia składa się z dwóch zasadniczych części – podstaw komunikacji w organizacji i omówienia rozwiązań komunikacyjnych w obszarach: rozwoju (projekty), utrzymania, wsparcia użytkowników oraz bezpieczeństwa.

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej i zarządzającej każdego szczebla, począwszy od kierowników zespołów i wyżej. W szkoleniu powinny uczestniczyć wszystkie osoby odpowiedzialne za komunikację między IT a Biznesem.

Zagadnienia są prezentowane teoretycznie, omawiane na przykładach i dyskutowane z uczestnikami szkolenia.

Program szkolenia, oraz ZAPISY: http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/6-komunikacja...

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012, informacje o kolejnych miastach i terminach dostępne na naszej stronie Justyna G. edytował(a) ten post dnia 12.06.12 o godzinie 14:05
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek

Szkolenie Supersprzedawca - poziom złoty

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.
To szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Teraz w wyjątkowej cenie!

Program szkolenia

* Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
* Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
* Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
* Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
* Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
* Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
* Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Korzyści dla uczestników:

* wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
* zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
* zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
* zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:

* 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
i szkoleń
* materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
* bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
* dyplom ukończenia szkolenia
* roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
* zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu*
* możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%


Obrazek


Lokalizacja: Warszawa
Termin: 16-17 czerwca 2012, 10:00 – 18:00

Kontakt:
Daniel Kowalski
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Zapisy i dodatkowe informacje na http://www.progresspartner.pl/promocje.php

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i motywowanie zespołów”, które odbędzie się w dniach 25-27.05.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

W ramach wiosennej promocji cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 800,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Zapraszam Was na konferencje Internet ASAP!
Kraków, 31 maja - 1 czerwca

Specjalnie dla Was 20% zniżki (=879 pln netto)! *
Wystarczy przy rejestracji wpisac kod rabartowy: GLINTASAP

wiecej info na temat konferencji: http://internetasap.pl

* Promocja dotyczy pracowników działu marketingu i kadry zarządzającej.


Obrazek

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek

Zakładasz w 2012 roku wzrost sprzedaży o 10%? A może należy pomyśleć o wzroście 30-40%?

Pora na ZARZĄDZANIE ZYSKOWNOŚCIĄ KLIENTÓW

* Jakie mity narosły wokół lojalności klientów?
* Czym wyróżniają się klienci wartościowi dla firmy?
* W jaki sposób można oszacować wartość klienta?
* Kiedy przestać inwestować w klienta?
* Jak podzielić budżet między działania nastawione na pozyskiwanie i utrzymywanie klientów?
* Jakiej strategii użyć, aby zbudować rentowne relacje z klientami?

Odpowiedź także i na te pytania - pojawi się w czasie warsztatów szkoleniowych „Zarządzanie Zyskownością Klientów”

Zapraszamy na szkolenie we Wrocławiu – 31 maja 2012 roku od 9.00 do 17.00
Cena 590 zł.

Więcej szczegółów na stronie www
Anna S.

Anna S. Zastępca Dyrektora
Hotelu, Hotel SPA Dr
Irena Eris Krynic...

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Hej,

Dla wszystkich "kreatywnych" studentów przed lub w trakcie sesji:

Obrazek


Co jest grane?

Obrazek


Więcej na:
http://www.facebook.com/events/123063591164136

UWAGA!
Pierwsze 20 osób, które potwierdzi swoją obecność i przyniesie portfolio dostaje darmowe piwo!
Natalia Dołżycka

Natalia Dołżycka Digital Marketing
Consultant

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Druga edycja konferencji już 14 czerwca - ZAPRASZAMY!

Rynek mobilny dynamicznie się rozwija - coraz częściej za pomocą telefonu płacimy, kupujemy, czytamy książki czy nawet sprawdzamy rozkład jazdy.

Jeżeli interesuje Cię wykorzystanie mobilnych technik nie tylko w życiu codziennym, ale również w biznesie - zapraszamy na II spotkania interaktywne inter-AKCJE 2012 w CKS MROWISKO w Gliwicach.


inter-AKCJE to konferencja w całości poświęcona sprawom dotyczącym pracy w agencji interaktywnej. Jej celem jest ukazanie różnych ścieżek rozwoju oraz możliwości pracy w branży związanej z zagadnieniami informatycznymi, nowoczesnym marketingiem czy social media.

Nadchodzące spotkanie będzie w całości poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom mobilnym - zarówno tych wspierających życie codzienne jak i rozwój biznesu.

Znamy już pierwszych prelegentów spotkania!

Rafael Moucka - Prezes Zarządu Spółki caartoo sp. z o.o., polskiej aplikacji mobilnej do przechowywania kart lojalnościowych w telefonie. Temat wystąpienia: Wprowadzenie produktu mobilnego na rynek.

Anna Godek-Biniasz - PR & Marketing Manager w iPlacement, krakowskiej firmie o globalnym zasięgu, zajmującej się product placement w grach i aplikacjach mobilnych na urządzeniach Apple. Temat wystąpienia: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?

Andrzej Ogonowski - Pracował jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. kierownik Działu Marketingu. Tematyka wystąpienia podana zostanie wkrótce.

Udział w imprezie jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji i rezerwowania biletów na http://inter-akcje.evenea.pl - ilość miejsc jest ograniczona.

Po spotkaniu zapraszamy na mały afterek do Klubu Spirala (budynek CKS) ;)

Śledź nas na bieżąco!

http://www.inter-akcje.pl
http://www.facebook.com/interAKCJE
https://twitter.com/#!/interAKCJE
https://plus.google.com/u/0/116130099532844041280/posts

Imprezie patronują:

dlastudenta.pl
kariera.com.pl
Organizacja studencka AIESEC
Europejskie Centrum Integracji i Rozwoju ECID
Suplement Magazyn Studentów Uniwersytetu Śląskiego
Stowarzyszenie Studentów BEST Gliwice
Forum Młodych Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach

Współpraca:
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek




Obrazek


KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...

________________________
PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Co i jak obiecywać w reklamie?

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.).

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
_____________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

_____________________________________

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
_____________________________________

INFO
Termin: 11-12 czerwca 2012 (pn.-wt.)
Miejsce: 00-538 Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
Masz pytanie: zadzwoń: 504 17 90 65 – Adrian Tomaszewski

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
http://szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/kreacja.html


Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

* Copywriting – skuteczna sprzedaż za pomocą słów (18-19 czerwca, Warszawa)

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

CYKL SZKOLENIOWY PROFESJONALNY COACH

1. Filozofia Coachingu w Polskiej Szkole Coachingu (PSC):

a) wierzymy, że każdy Człowiek w swej istocie posiada wszystko, czego potrzebuje, a człowiek zintegrowany może osiągnąć wszystko czego zapragnie;

b) wierzymy, że Klient wie najlepiej, co jest dla niego najlepsze, wszystkie odpowiedzi są w Kliencie;

c) wierzymy, że niezależnie w jakim obszarze pracujesz coachingowo z Klientem, zawsze celem nadrzędnym jest rozwój samoświadomości prowadzący do integracji osobowości;

d) wierzymy, że coaching działa systemowo i procesowo;

e) wierzymy, że siła do zmiany płynie z relacji.

2. Cele ogólne programu PROFESJONALNY COACH:

a) zdobycie umiejętności koniecznych do profesjonalnego prowadzenia coachingu, określonych przez standardy ICF;

b) poznanie różnych modeli pracy coachingowej, w tym modelu autorskiego Polskiej Szkoły Coachingu (PSC) i wypracowanie własnego stylu pracy coachingowej;

c) ukończenie własnego szkolenia, niezbędnego do ubiegania się o międzynarodowy certyfikat Professional Certified Coach (PCC), nadawany przez ICF i zbudowanie indywidualnego planu rozwoju umiejętności coachingowych;

d) praktyka w prowadzeniu sesji coachingowych z wykorzystaniem wielu narzędzi pracy coachingowej;

e) pogłębienie samoświadomości i rozwój osobisty.

3. STRUKTURA szkolenia PROFESJONALNY COACH:

Program składa się z następujących modułów szkoleniowych:

 MODUŁ I, COACHING - narzędzie wprowadzania zmian - CO - warsztat 24h
 MODUŁ II, COACHING - narzędzie rozwoju świadomości Klienta - KTO - warsztat 24h
 MODUŁ III, COACHING - różnorodność podejść i narzędzi - JAK - warsztat 24h
 MODUŁ IV, COACHING - narzędzie integracji doświadczenia - KTO, CO, JAK - warsztat superwizujący prowadzenie sesji coachingowych Uczestników 24h

 3 ćwiczeniowe sesje coachingowe między Uczestnikami projektu – 27h (3x9h) oraz nagrania audio-video sesji coachingowych prowadzonych z Klientem 30 min - 1h

I Moduł: 22-23-24 czerwca 2012
II Moduł: 14-15-16 września 2012
III Moduł: 26-27-28 października 2012
IV Moduł: 7-8-9 grudnia 2012

Miejsce szkolenia - zajęcia w ramach programu PROFESJONALNY COACH, odbywać się będą w Katowicach,

http://metrum.edu.pl

rachwaniec@gmail.com
Natalia Dołżycka

Natalia Dołżycka Digital Marketing
Consultant

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Pełna agenda inter-AKCJI II!

Podczas spotkania wystąpią:

1. Andrzej Ogonowski - pracował jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. kierownik Działu Marketingu.

Temat prelekcji: Technologie mobilne: od SMS po augmented reality
Tradycyjne rozwiązanie w mobile (SMS) przetrwał próbę czasu. Nowoczesne rozwiązania (np. AR) powoli podbijają rynek. Czy te dwa rozwiązania się wykluczają? Czy w tym wyścigu technologii jest miejsce na "dziadka SMS-a"?

2. Rafael Moucka – Prezes Zarządu caartoo sp. z o.o., aplikacji która szturmem zdobyła polski App Store, zajmując czołowe miejsca w rankingach po zaledwie kilku dniach od premiery.

Temat prelekcji: Jak sprawić, by aplikacja mobilna odniosła sukces, czyli o wprowadzeniu produktu mobilnego na rynek
Masz pomysł na aplikacje mobilną? Zastanawiasz się od czego zależy sukces, na co należy zwrócić uwagę oraz jak wygląda cały proces wprowadzenia produktu na rynek? Zobacz, jak radziła sobie z tym aplikacja caartoo i jakie rady mają dla przyszłych twórców.

3. Anna Godek-Biniasz - PR & Marketing Manager w iPlacement, krakowskiej firmie o globalnym zasięgu, zajmującej się product placement w grach i aplikacjach mobilnych na urządzeniach Apple.

Temat prelekcji: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?
Czy wiesz jaki komercyjny potencjał mają gry i aplikacje mobilne? Dlaczego product placement jest skuteczniejszy niż baner reklamowy? Jak zarabiać by nie zniechęcić użytkowników? Kilka słów o tym opowie Wam przedstawicielka krakowskiej firmy iPlacement.

4. Robert Rachwał - Właściciel firmy ClickMaster Polska, organizatora jednej z największych konferencji dotyczących mobilnych technik i technologii w Polsce, przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards.Edyta Przybyłko - New Business Manager w ClickMaster Polska odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów oraz tworzenie ofert z zakresu mobile marketingu.

Temat prelekcji: Jak wykorzystać potencjał QR kodów w biznesie
QR kody - jak działają i do czego służą? Jak tworzyć skuteczne kampanie? Jakich błędów nie popełniać? Jak wykorzystać je w swoim biznesie? Pokażemy najlepsze i najgorsze zastosowania oraz postaramy się odpowiedzieć na pytanie czy QR kody to tylko chwilowy trend czy przyszłość reklamy.

Wstęp na impezę jest bezpłatny. Po spotkaniu organizatorzy zapraszają na afterparty do klubu Spirala. Zapisy: http://inter-akcje.evenea.pl. Szczegóły na http://inter-akcje.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 29 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Trening Asertywności

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 28 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.

Korzyści z udziału w treningu:

-uczestnicy zapoznają się z definicją asertywności i poznają nowoczesne teorie
na jej temat
-każdy uczestnik będzie maił możliwość zdiagnozowania własnej asertywności
i dostanie wskazówki jak ją rozwijać
-uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności z zakresu asertywności
-uczestnicy przećwiczą i przetrenują nowo nabyte umiejętności podczas aktywnych warsztatów

Dla kogo:
Szkolenie jest skierowane do osób troszczących się o własny rozwój
osobisty zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.

Program szkolenia:

1. Asertywność - wprowadzenie
• Czym jest asertywność – definicja
• Autodiagnoza własnego poziomu asertywności
i postawy (kwestionariusz)
• Postawa asertywna a postawa uległa i postawa
agresywna
• Postawa manipulacyjna
• Prawa asertywności wg. Fensterheima

2. Asertywność w praktyce – podstawowe umiejętności
• Asertywna odmowa
• Asertywna prośba
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywne wyrażanie pochwały
• Asertywne przyjmowanie komplementów
• Asertywne prowadzenie rozmowy i dyskusji
• Stawianie granic zgodnie z zasadami asertywności

3. Asertywność w stosunku do siebie samego
• Monolog wewnętrzny a poczucie własnej wartości
• Zdania proasertywne oraz zakłócające asertywne
działanie

4. Asertywna obrona własnych praw
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywna obrona przed agresją i niesłuszną krytyką

5. Narzędzia wspomagające asertywność
• Komunikat typu „Ja”
• Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji
• Asertywne sposoby wyrażania gniewu
• Asertywne wdrażanie sankcji

6. Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Wskazówki dotyczące konkretnych technik
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – stare niedziałające, nie nadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Dominika Woźniak

Dominika Woźniak Per aspera ad astra

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


Maximum Sukcesu 1.0 to projekt, który krok po kroku, poprowadzi Cię do osiągnięcia sukcesu w we wszystkich orbitach Twojego życia.
Jeśli brakuje Ci prostych i skutecznych strategii na to jak efektywnie realizować swoje plany i cele, jak żyć pełnią i czuć spełnienie - obejrzyj ten materiał video.

http://www.maximumsukcesu.pl/

Wiedza jaką otrzymasz, oglądając film:
- poznasz 10 sabotaży, które utrudniają nam osiąganie sukcesów
- pokażemy Ci sposoby, na to jak zauważać te sabotaże u siebie
- jak wprowadzać w życie nowe strategie, tak aby Twoje działania były skuteczne

Aplikacji tej wiedzy jest bardzo wiele - obejrzyj film i zrównoważ swoje życie, tak aby umiejętnie dbać o wszystkie jego strefy i osiągać w nich sukcesy.

Wejdź na stronę i obejrzyj bezpłatny materiał video:
http://www.maximumsukcesu.pl/
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Zarządzanie stresem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 12 lipiec 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkachoraz jak otworzyć się na
zmiany. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu.
Podczas warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Korzyścią ze szkolenia jest większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod
zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Dla kogo:

Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby radzić sobie lepiej z codziennym stresem.
Mogą być to osoby zarówno pracujące w stresującym zawodzie, środowisku jak również takie, które
czują wewnętrzną potrzebę zapanowania nad emocjami życia prywatnego.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Stres a zespół
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza
• Trening Jacobsona

5.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 14:31
Patrycja K.

Patrycja K. człowiek
wielozadaniowy

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Zapraszam!

Obrazek



Wyślij zaproszenie do