konto usunięte
Karolina
Wyrwał
www.WyprawkaDlaMalus
zka.pl
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
http://www.nao.com.pl/komunikacja-w-zyciu-i-biznesie-s...Karolina Wyrwał edytował(a) ten post dnia 22.02.12 o godzinie 20:34
Joanna
M.
Koordynator ds.
promocji
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
Studia podyplomowe „Multimedia w reklamie” w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie!Poszukujesz pracy w agencji reklamowej, interaktywnej, dziale komunikacji, marketingu, reklamy i promocji w instytucji, firmie i korporacji?
Chcesz poszerzyć lub usystematyzować swoją wiedzę z zakresu, np. tworzenia spotów telewizyjnych czy filmików animowanych?
Tylko u nas:
• nabędziesz praktyczne umiejętności i poznasz najważniejsze zagadnienia niezbędne do pracy w branży reklamowej,
• zajęcia będą w całości prowadzone przez praktyków z branży,
• studia przybliżą Ci pracę w agencjach reklamowych i pokażą proces powstawania produktów multimedialnych,
• nauczysz się wykorzystywać i integrować tekst, hipertekst, dźwięk, grafikę, animacje i sekwencje wideo, tworząc, między innymi, prezentacje multimedialne, filmy reklamowe oraz serwisy internetowe.
Rekrutacja śródroczna tylko do 2 marca!
Szczegóły: http://wse.krakow.pl/pl/studia_podyplomowe/multimedia_...
Zapraszamy!
Marta
Sykut
Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻERCzas trwania i cena:
8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne
Opis szkolenia:
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:
dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych
Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.
Program szkolenia:
1.Pierwsze kroki menedżera
• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach
2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli
• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania
3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika
4.Dbanie o rozwój pracowników
• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)
5. Motywowanie pracowników
• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów
6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera
• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo
7.Podsumowanie szkolenia
• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany
Trener prowadzący
Mieszko Maj
Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).
Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
konto usunięte
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
Tomasz P. edytował(a) ten post dnia 21.03.12 o godzinie 16:07
Renata
Gajoch
Sales Executive at
Sealand Logistics
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
Ty, ludzie i Twój kapitałWARSZTATY ROZWOJU OSOBISTEGO I KOMUNIKACJI
Praca, studia, życie prywatne – nie wszystko układa się po
Twojej myśli? Zdajesz sobie sprawę, że stać Cię na
WIĘCEJ ale nie wiesz jak to zrobić?
Znajdź swoje NATURALNE umiejętności zawodowe i prywatne.
Przyjdź na nasze warsztaty rozwoju osobistego i naucz się
PROSTYCH zasad komunikacji oraz ćwiczeń usprawniających Twój
intelekt.
W programie warsztatów m.in.
• Mowa ciała czyli czego nie zauważasz.. a POWINIENEŚ
• Najważniejsze tajniki ATRAKCYJNEGO wizerunku
• Ukryte talenty – jak je WYKORZYSTAĆ
• Praktyczne ćwiczenia na WZMOCNIENIE intelektu
...i wiele więcej
Daj sobie spokój z bezwartościowymi, NIEPROFESJONALNYMI
szkoleniami.
Zostaw frustracje i problemy komunikacyjne naszemu trenerowi - 20
lat DOŚWIADCZENIA w pracy z osobami podobnymi Tobie
Na naszych warsztatach znajdziesz rozwiązania na TWOJĄ
MIARĘ!
Kontakt: Renata 605 662 013
Termin i miejsce warsztatów: 2-5.03.2012, Kraków
Organizator: Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju
Studentów-SAWARES
Program warsztatów:
http://www.sawares.eu/dzialalnosc/pr.html
Z nami bliżej do sukcesu!
Emil
Truszkowski
Przewodnik po
Japonii
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
Wódka, pizza i Wieża Eiffle'a?A może życie nocne, windsurfing i możliwości biznesowe?
Pomysłów na budowanie marek narodowych jest wiele. Które z nich są najskuteczniejsze? Jak znaleźć ukryty potencjał w każdym kraju? Na te pytania znajdziesz odpowiedź już 17 marca 2012 na konferencji "Soczysta marka narodowa czyli jak ugryźć temat brandingu państw". Zaproszeni eksperci z dziedziny marketingu, turystyki i psychologii opowiedzą o tym, jak kraj powinien być promowany, by stać się silną i popularną marką.
Polub nasz fanpage: http://facebook.com/SoczystaMarkaNarodowa - znajdziesz tam najświeższe informacje, ciekawostki, filmy i zdjęcia dotyczące brandingu narodowego. Weź także udział w konkursie i wygraj ciekawą nagrodę! O konferencji możesz przeczytać też tutaj: http://soczystamarkanarodowa.tk
Pamiętaj - konferencja Soczysta marka narodowa - sobota, 17 marca, godzina 9.45, aula Wydziału Psychologii UW (ul. Stawki 5/7). Wstęp WOLNY!
Zapraszamy!!
Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej MODERATOR
Paulina
Hinz-Żurowska
Dyrektor Marketingu
i Sprzedaży/Director
of Marketing and...
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
Jak poznać swojego klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży?Zapraszam na warsztaty z prowadzenia badań rynku przy wykorzystaniu możliwości, jakie daje nam internet. Stawiamy na praktykę, konkretne przykłady, indywidualne konsultacje z prowadzącymi oraz metody, które przy niewielkim nakładzie finansowym, pozwolą na lepsze poznanie klienta i zwiększenie efektywności sprzedaży.
Powiemy m. in. o tym jak:
- dobrać grupę do badania
- jak sprawdzić czy reklama działa na klienta
- jak badać i analizować wyniki
Jesteś w tej grupie?
- samodzielni przedsiębiorcy
- osoby odpowiedzialne za marketing, promocje i PR w małych i średnich przedsiębiorstwach
- pracownicy działów sprzedaży
- osoby odpowiedzialne za przygotowanie planów strategicznych
- wszystkie osoby zainteresowane prowadzaniem badań marketingowych w Internecie
Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie:
http://www.centrumkompetencji.pl/szczegoly_szkolenia_1...
Daria
R.
trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
Witam serdecznie,specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu e-marketingu i social media.
zapraszam na II edycję szkolenia
MARKETING W BLOGOSFERZE
14 marca 2012, Warszawa
Dowiedz się jak wykorzystać potencjał blogosfery w marketingu! O faktach i mitach, sukcesach i porażkach oraz niekonwencjonalnych pomysłach na marketing opowiedzą Kominek – najpopularniejszy bloger w Polsce oraz Mirek Połyniak - trener i praktyk e-marketingu.
Poznasz także praktyczną stronę współpracy między blogerem i agencją. Dowiesz się:
• jakie możliwości stwarza blogosfera do prowadzenia działań PR-owych i marketingowych
• jakie korzyści wynikają z budowania relacji marka-bloger
• na czym polega fenomen społeczności
• w jaki sposób realizować różne rodzaje akcji na blogach
• na jakie prawne aspekty współpracy z blogerami należy zwrócić uwagę.
Szczegółowy program, sylwetki trenerów i zamówienia na stronie: MARKETING W BLOGOSFERZE
konto usunięte
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
Fundacja IT Leader Club Polska zaprasza na cykl porannych spotkań TECH MARKETNG COFFEE adresowanych do branży Liderów Marketingu i PR w Polsce.Miejscem spotkania będzie Pałac Sobańskich w Warszawie - siedziba Klubu Polskiej Rady Biznesu, którego członkiem jest Fundacja. Partnerem merytorycznym spotkań jest globalna firma Forrester zajmująca się analizami i badaniami rynku.
Wstęp na spotkanie jest bezpłatny. Wystarczy wypełnić poniższy Formularz Rejestracyjny:
http://www.itleader.org.pl/TechFormularzZgloszeniowy.html
Szczegóły organizacyjne będą wysyłane po zgłoszeniu chęci udziału.
Gorąco zachęcam do włączenia się w grono uczestników tego wyjątkowego i elitarnego wydarzenia! Strona wydarzenia to http://techmarketing.pl
Arletta Daniluk
konto usunięte
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
Szanowni Państwo,
zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i motywowanie zespołów”, które odbędzie się w dniach 23-25.03.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.
Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.
Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja
Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.
Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.
Cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 1200,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.
Nasza strona internetowa
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu
Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Ilona
Trzeciak
kurs na strategiczne
myślenie
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
Witam,Już 30 marca serdecznie zapraszamy na konferencję Generation mobile, na której Wojciech Ozimek, prezes one2tribe opowie o geolokalizacji, augumented reality, blended reality.
Urządzenie mobilne stanowi punkt, w którym świat wirtualny łączy się ze światem
rzeczywistym. Zawsze mamy je przy sobie, zazwyczaj włączone i gotowe do odebrania
sygnału z wirtualnej rzeczywistości. Następna generacja usług to usługi oparte o geolokalizację,
augumented / blended reality.
1. Od prostych checkin'ów w Foursquare do zaawansowanego 'patrzenia na świat przez ekran'
2. Od prostej lokalizacji do zaawansowanych gier społecznościowych rozgrywanych dookoła nas
Chcecie dowiedzieć się więcej?
Zapraszamy na naszą stronę: http://one2tribe.pl
a także stronę konferencji: http://www.generation.pl
Alina Nowaczyk edukacja ekonomiczna
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
Obóz letni SMART&RICH KIDMądre Bogate Dziecko
Boszkowo, 01-11. 08. 2012
Jak pomóc dziecku, by było nie tylko mądre, ale i bogate?
Jak zmotywować je do nauki języka angielskiego?
Dlaczego język angielski jest tak bardzo potrzebny w biznesie?
Możesz zacząć od obozu letniego, który dla Was przygotowaliśmy.
Dla kogo:
Dla dzieci w wieku 8-14 lat (po I klasie gimnazjum)
Dla tych, którzy mają poczucie humoru, otwartą głowę, zapał i chęci, by się dobrze bawić, a także zdobywać nowe doświadczenia.
Dla młodych zdobywców, odkrywców i szczęśliwych ludzi, którzy kreują swą przyszłość i potrafią brać z życia, to co najlepsze.
Cele obozu:
Wypoczynek w aktywnym kontakcie z przyrodą
Przyswajanie języka angielskiego podczas zabawy
Poznanie nowych zabaw i gier edukacyjnych
Kształcenie podstaw inteligencji finansowej
ZOBACZ SZCZEGÓŁY: http://alinanowaczyk.com/oboz_2012/richkid.htm
Agnieszka Świątecka there is no try
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
Fundacja Ad Hoc zaprasza na kursy grafiki komputerowej 2 D i 3D w programach open source (Blender, Inkscape, Gimp).- autorski program zajęć przygotowany przez profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem
- dogodne godziny zajęć w weekendy
- Twoja inwestycja to tylko 25 zł za godzinę zajęć – to najtaniej w Warszawie!
- nieograniczony dostęp do platformy e-learningowej da Ci możliwość konsultacji pomiędzy zajęciami, dostęp do dodatkowych materiałów i zadań oraz możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami także po zakończeniu kursu
- wykorzystujemy darmowe oprogramowanie Open Source nie ustępujące możliwościami komercyjnym produktom
- poprzez swój udział wspierasz działalność statutową Fundacji i pomagasz rozwijać kolejne, innowacyjne projekty
Najbliższe terminy:
Blender: kurs podstawowy
24, 25, 31 marca, 1 kwietnia 2012, godz. 9:30 – 15:30
Blender: kurs zaawansowany
14, 15, 21, 22 kwietnia 2012, godz. 9:30 – 15:30
Inkscape
28, 29 kwietnia 2012, godz. 9:30 – 15:30
Szczegóły: http://adhoc.org.pl/szkolenia/Agnieszka Świątecka edytował(a) ten post dnia 11.03.12 o godzinie 21:06
konto usunięte
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
Szanowni Państwo,zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym „Szkoła Sprzedaży B2B”, który jest skierowany do menedżerów sprzedaży i handlowców działających w sektorze B2B.
Program warsztatów objętych projektem zorientowany jest na doskonalenie umiejętności kluczowych dla handlowców działających w sektorze B2B. Tym co wyróżnia projekt od innych ofert szkoleniowych jest indywidualne podejście do każdego uczestnika i wsparcie poszkoleniowe w postaci sesji coachingowych. Zapraszam do zapoznania się z celami i efektami udziału w projekcie „Szkoła Sprzedaży B2B”.
CELE PROJEKTU:
1) rozwój umiejętności kluczowych w obszarze sprzedaży i obsługi Klienta instytucjonalnego
2) określenie indywidualnej ścieżki rozwoju uczestnika
3) wsparcie rozwoju uczestnika za pomocą coachingu indywidualnego.
ETAPY ROZWOJU UCZESTNIKA:
Warsztat I - Prospecting - sztuka poszukiwania Klientów
Warsztat II - Wizyta handlowa
Warsztat III - Diagnoza potrzeb Klienta
Warsztat IV - Prezentacja wartości
Warsztat V - Techniki finalizacji sprzedaży
Warsztat VI - Obsługa posprzedażna - relacje z Klientami
Warsztat VII - Handlowiec - Partner biznesowy Klienta
HARMONOGRAM SZKOLEŃ 2012:
Warsztat I – 19-20 kwietnia (czw-pt)
Warsztat II – 11 maja (pt)
Warsztat III – 24-25 maja (czw-pt)
Warsztat IV i V – 14-15 czerwca (czw-pt)
Warsztat VI i VII – 28-29 czerwca (czw-pt)
Sesje coachingowe: od 29 czerwca, do ustalenia. Czas trwania sesji wynosi 1,5 h
MIEJSCE SZKOLEŃ: Gliwice, Hotel 3 Światy
WARTOŚĆ INWESTYCJI: 3650 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
1) Udział w 7 warsztatach rozwojowych (9 dni szkoleń)
2) Konsultacje z Trenerami
3) Raport indywidualny i wsparcie w opracowaniu indywidualnego planu działania
4) 3 sesje coachingowe (4,5 h)
5) Materiały szkoleniowe
6) Dyplom ukończenia szkolenia z tytułem „Certyfikowany sprzedawca B2B”
7) Catering: przerwy kawowe, lunch
ZGŁOSZENIA:
W celu zgłoszenia udziału w projekcie, prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszeniowej do 10 kwietnia 2012 r. na adres: bozena.bukal@mdscentrum.pl
Więcej informacji na stronie internetowej: http://www.mdscentrum.pl
Arletta Daniluk
Ewa
Iwańska
Specjalista ds.
Marketingu i PR
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
SKUTECZNY MARKETING szkolenie otwarte 16-17.04.2012, Poznań, cena: 1100 zł/os.Szkolenie SKUTECZNY MARKETING skupia się na dostarczeniu wiedzy z zakresu kluczowych zagadnień związanych z budowaniem długofalowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
CEL SZKOLENIA:
• rozwój kompetencji związanych z zarządzaniem przez marketing
• poznanie elementów i narzędzi wchodzących w skład marketingu mix
• pokazanie istoty i korzyści związanych z badaniem rynku
• poznanie przebiegu procesu budowania strategii marketingowej
PROGRAM SZKOLENIA
- Prezentacja case studies, będących podstawą ćwiczeń podczas szkolenia
WPROWADZENIE DO MARKETINGU
- Wprowadzenie podstawowych pojęć z zakresu marketingu
- Ewolucja marketingu
- Marketing produktów a marketing usług
- Podstawowe narzędzia marketingu (marketing mix)
MARKETING MIX W SZCZEGÓŁACH
- Produkt
- Cena
- Dystrybucja
- Promocja
- Ludzie
- Proces
- Świadectwo materialne
STRATEGIA MARKETINGOWA
- Czym jest strategia i jak należy ją opracowywać w zależności od wielkości firmy, branży, pozycji rynkowej
- Przykładowe strategie (macierz Ansoffa)
- Wiedza konieczna do opracowania strategii
- Formułowanie celów
- Plan operacyjny i kamienie milowe
- Najważniejsze zasady wdrażania strategii marketingowej
- Weryfikacja i wprowadzanie zmian do strategii
- Strategia, a monitoring konkurencji
ANALIZA OTOCZENIA KONKURENCYJNEGO
- Jak analizować rynek i konkurencję
- Konkurencja
- Analiza 5 sił Portera
- Strategie konkurencyjne
- Modele struktur rynku
- Analiza SWOT
BADANIA RYNKOWE
- Źródła pozyskiwania informacji
- Rodzaje badań
- Przekładanie wyników badań na działalność (strategiczną i operacyjną)
WAŻNE W SKUTECZNYM MARKETINGU
- Planowanie działań marketingowych
- Konstruowanie budżetu marketingowego
- Struktura zespołu marketingowego w mikro i małej firmie
FORMAT SZKOLENIA
16 godzin (2 dni x 8 godzin)
warsztaty praktyczne / wykład aktywizujący uczestników
Kontakt z doradcą:
tel.:618432611
e-mail: e.iwanska@senseconsulting.pl
Adam Karczerski
Martyna
Świetlik
Dyrektor
Zarządzająca,
Questus
Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012
Professional Diploma in Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji The Chartered Institute of MarketingProgram DM składa się z 4 bloków tematycznych:
1. Planowanie marketingowe
2. Marketing wartości
3. Zarządzanie marketingiem
4. Zarządzanie projektami marketingowymi
To ponad 200h szkoleniowych oraz dodatkowe korzyści!
Zapraszamy na kolejne edycje prestiżowego programu DM - inauguracje:
Warszawa - 30 marca
Łódź - 27 kwietnia
Trójmiasto - 25 maja
Więcej informacji na stronie:
http://www.questus.pl/pl/page/162
Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt:
Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
603 480 155
42 662 00 07
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Oferty szkoleń i konferencji 2010 -
-
Reklama, marketing, marka » Oferty szkoleń i konferencji 2011 -
-
Reklama, marketing, marka » 2013 - Oferty szkoleń i konferencji -
-
Reklama, marketing, marka » 2012 - Oferty współpracy i reklamy -
-
Reklama, marketing, marka » Propozycja udzialu w konferencji "Dni reklamy 3" na UW -
-
Reklama, marketing, marka » Reklama szkoleń? -
-
Reklama, marketing, marka » Reklamy sponsorów na EURO 2012 a równość podmiotów :) -
-
Reklama, marketing, marka » Polacy 2012 - Wszyscy jesteśmy gospodarzami -
-
Reklama, marketing, marka » P&G London 2012 Olympic Games Film -
-
Reklama, marketing, marka » Euro 2012 - ciekawe opakowania do wysyłki kreatywnej -
Następna dyskusja: