Marta Mucha

Marta Mucha Development Junior
Executive, ESOMAR

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Europejskie Stowarzyszenie Badaczy Opinii Publicznej i Rynku zaprasza na Forum w Krakowie, 26-27 marca 2012 r.

Forum Centralnej i Środkowej Europy 2012 ma na celu stworzenie platformy wymiany intelektualnej, dzięki której w lokalnych przedsiębiorstwach znajdą zastosowanie najlepsze międzynarodowe praktyki.

Forum CEE zostanie oficjalnie otwarte mową Konrada Mullera, Dyrektora CMI firmy Unilever. Innowacyjna formuła forum zapewnia interaktywne prezentacje, dyskusje panelowe i analizy case studies. Forum zgromadzi delegatów z ponad 20 krajów i stanie się na dwa dni europejskim centrum badań rynku i opinii publicznej. Wsród prelegentów znajdą się przedstawiciele takich firm jak: Nickelodeon, The Futures Company, Kaspersky Lab, British American Tobacco, TNS, BrainJuicer, Ursus Breweries, InSites Consulting, Fresh Intelligence, ING Bank, Millward Brown, Sensory Logic, Heineken International.

Dlaczego warto tam być?
• Analizy case studies prowadzone przez światowych ekspertów
• Prezentacje najnowszych metod prowadzenia badań
• Interaktywna sesja “Online Research in CEE”
• Dowiedz się więcej o Neuromarketingu
• Networking z lokalnymi, regionalnymi i światowymi specjalistami w dziedzinie badań rynku i opinii publicznej

Do zobaczenia w Krakowie! Więcej informacji pod adresem: http://tinyurl.com/cee-2012

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Chcesz efektywnie planować i realizować kampanie reklamowe w mediach?

Szukasz dla siebie przestrzeni w branży internetowej?

A może chcesz dowiedzieć się jak efektywnie zarządzać marką w branży spożywczej?

Dołącz do nas i zdobądź najbardziej poszukiwaną wiedzę na rynku!

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na studia podyplomowe skierowane do osób zainteresowanych rozwojem kompetencji i poszerzeniem wiedzy w obszarze szeroko rozumianego marketingu.

DO 15 LUTEGO 2012 R. TRWA REKRUTACJA NA 3 KIERUNKI STUDIÓW PODYPLOMOWYCH:

Marketing i zarządzanie marką w branży spożywczej
E-marketing
Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach

Zajęcia będą prowadzili najlepsi eksperci– praktycy rynku. Zdobytą wiedzę będzie można skonfrontować z praktyką na licznych zajęciach o charakterze warsztatowym. Programy są realizowane w partnerstwie z uznanymi partnerami instytucjonalnymi (Biuro Reklamy i Handlu TVP SA, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, BRIEF, Atmedia, Meidarun, Instytut Branży Spożywczej oraz BBDO Warszawa.)

Początek zajęć: marzec 2012 r.!

http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenia otwarte organizowane w ramach Deklaracji Uczestnictwa:

- Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole - 24-26.02.2012
- Negocjacje handlowe - 9-11.03.2012
- Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i wzmacnianie zespołów - 23-25.03.2012
- Skuteczny handlowiec - jak zostać naprawdę dobrym handlowcem? - 13-15.04.2012

Proszę pamiętać, iż wypełnienie i przesłanie do nas Deklaracji Uczestnictwa na czas, gwarantuje Państwu specjalną zniżkę na powyższe szkolenia.

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce "Zapisy na szkolenia"

Po szczegóły zapraszamy na naszą stronę uruchomglowe.pl
Zachęcamy też do śledzenia nas na Facebook'u i Twitterze.

W razie pytań prosimy o kontakt. Na życzenie prześlemy też dokładną ofertę wybranego szkolenia.

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 71 398-09-73

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Edyta Małgorzata Walicka

Edyta Małgorzata Walicka Koordynator Działu
Edukacji
Artystycznej

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

inter-AKCJE I spotkania interaktywne już w lutym!

inter-AKCJE to cykl spotkań poświęconych różnym aspektom pracy w nowoczesnej agencji interaktywnej: od projektowania stron i aplikacji po zagadnienia marketingowe.

Misją imprezy jest rozwijanie pasji nowych mediów oraz praktyczne i teoretyczne przygotowanie do pracy w nowoczesnej branży reklamowej. W konferencji uczestniczą znawcy mediów oraz specjaliści IT, którzy z pasją opowiedzą o znanych i mniej znanych zakamarkach swojej branży.

Celem spotkań jest wskazanie różnych ścieżek rozwoju i kariery w agencjach interaktywnych, gdzie nowoczesne technologie przekładają się na kreatywne rozwiązania, a wirtualny biznes owocuje realnymi zyskami.

interAKCJE umożliwią przybliżenie słuchaczom realiów rynku, a możliwość spotkania z niebanalnymi osobistościami z pewnością okaże się inspirująca.

Gośćmi specjalnymi pierwszego spotkania będą:

Artur Strzelecki – pracownik naukowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, organizator Silesia SEM, koordynator Google Online Marketing Challenge.

Michał Dyrda - z branżą internetową związany od 8 lat, przedsiębiorca, twórca dwóch startupów lingapp.com oraz dziecisawazne.pl. O sobie mówi krótko: „Humanista zainteresowany technologią, dwoje dzieci, jedna żona i stały dostęp do internetu”.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny!
Więcej informacji:
http://inter-akcje.pl
http://interakcje.evenea.pl
http://facebook.com/interAKCJE

Kiedy? 23.02.2012 godz. 18.00

Gdzie? Centrum Kultury Studenckiej „Mrowisko”, Gliwice ul. Pszczyńska 81

Po spotkaniu zapraszamy do klubu studenckiego Spirala (budynek CKS „Mrowisko”)

Imprezie patronują: dlastudenta.pl, studentnews, kariera.com.pl, Europejskie Centrum Integracji i Rozwoju ECID
Łukasz B.

Łukasz B. Doradca Finansowy,
Open Finance

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

UWAGA! OFERTA LAST MINUTE!
BEZPŁATNY WARSZTAT DLA MANAGERÓW I HR-OWCÓW.

Trudne rozmowy z pracownikiem.

Mam 2 miejsca w poniedziałek 30.01. od 9.00 do 18.00 w Hotelu Europejskim, Krakowskie Przedmieście 13.

ZAPRASZAM!

INFO: 535 085 525
Jacek Kotarbiński

Jacek Kotarbiński kotarbinski.com

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Zapraszam na V jubileuszową wystawę i konkurs POPAI Poland Awards i POPAI Digital Awards, która odbędzie się od 24 do 25 kwietnia 2012r. w Warszawie ( w ramach IV Międzynarodowego Kongresu Shopper Marketingu).

W ramach wystawy, będzie można zobaczyć najciekawsze rozwiązania P.O.S. oraz rozwiązania cyfrowe/digital signage , które zostały zaprojektowane i zrealizowane w przeciągu ostatniego roku. W tym również projekty studyjne czyli te, które zostały wykonane wyłącznie w formie prototypu.

Wystawa to prawdziwa gratka dla wszystkich zajmujących się marketingiem handlowym - okazja do obejrzenia najciekawszych i najbardziej wartościowych rozwiązań POS.

Wstęp bezpłatny. Wymagana jest rejestracja elektroniczna, aby otrzymać zaproszenie.

KLIKNIJ ABY OTRZYMAĆ ZAPROSZENIE

Zapraszam również na stronę http://awards.popai.pl, która dotyczy całego konkursu POPAI Poland Awards oraz POPAI Digital Awards
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty biznesowe 8-9 marca, KATOWICE.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas spotkania, prezentacji, rozmowy telefonicznej;
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi;

______________________________________

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM SZKOLENIU

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy.
• Teksty... o nas samych.
• Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Dokładne liczby - kiedy i dlaczego?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 8-9 marca 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8 (sale ośrodka Training Spot).
Cena promocyjna: 1180 zł NETTO (+ 23% VAT) – przy zapisach do 20 lutego.
Cena standard: 1250 zł NETTO (+23% VAT) – przy zapisach po 20 lutego.
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...

______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta N.

Marta N. Marketing / PR /
Media Relations /
Publishing /
Copywriti...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

WARSZTATY SALONU KOBIET - KREATYWNOŚĆ NA CO DZIEŃ
cykl warsztatów NIE TYLKO DLA KOBIET
8, 15, 22 i 29 lutego 2012 (środy), godz. 17.30 – 21.00 (4 spotkania warsztatowe)
*************************************

Zapraszamy na lutowy cykl warsztatów w wersji MINI, czyli po pracy, popołudniu, przy kawie, dla relaksu, dla rozwoju, dla Ciebie...
(ta edycja otwarta także dla Panów!!!)

KREATYWNOŚĆ NA CO DZIEŃ:
- to cykl 4 spotkań w lutowe środy (począwszy od 8.02),
- 14 godzin przydatnej w codziennym życiu wiedzy i przede wszystkim ćwiczeń, ćwiczeń i praktyki,
- program podzielony na 4 części aby jak najefektywniej wykorzystać czas i od razu móc wprowadzić zdobytą wiedzę w życie.

Chcesz rozwijać kreatywność i twórcze myślenie?
WEŹ UDZIAŁ W WARSZTATACH KREATYWNOŚCI SALONU KOBIET
!!!
- Poszerzysz swoją wiedzę na temat kreatywności.
- Nauczysz się kontrolować proces myślenia.
- Rozwiniesz swoją wyobraźnię.
- Poznasz kreatywne techniki pozwalające tworzyć nowe pomysły.
- Dowiesz się o ograniczeniach w kreatywności.
- Zaczniesz myśleć nieszablonowo i spojrzysz z innej strony na rozwiązywanie problemów w życiu prywatnym i zawodowym.
Od teraz każdy problem będzie tylko kolejnym zagadnieniem do rozwiązania!

A to wszystko w miłej twórczej atmosferze, w grupie aktywnych osób, które tak jak Ty nie boją się marzyć, są otwarte na nową wiedzę i umiejętności i chcą spełniać z konsekwencją swoje cele :)

DATA: 8, 15, 22 i 29 lutego 2012 (środy)
GODZINA: 17.30 – 21.00
MIEJSCE: centrum Poznania
INWESTYCJA: 320 zł za CAŁY CYKL warsztatów - rezerwacja miejsca potwierdzona przedpłatą
(konieczna wcześniejsza rezerwacja i wpłata)
ZGŁOSZENIA, REZERWACJA MIEJSC i KONTAKT: poznan@salonkobiet.pl
SZCZEGÓŁY I DOKŁADNY PROGRAM WARSZTATÓW: http://salonkobietpoznan.wordpress.com/warsztaty/
oraz
http://www.goldenline.pl/spotkanie/cykl-warsztatow-kre...

Przy zapisie liczy się kolejność zgłoszeń potwierdzona przedpłatą na konto.
KONTAKT:
http://salonkobietpoznan.wordpress.com/kontakt/

Zapewniamy:
- dobrą zabawę :)
- skrypty z notatkami,
- nagrody na każdym spotkaniu,
- certyfikat ukończenia warsztatu,
- kawę/herbatę i coś słodkiego

PROWADZĄCY: DANUTA BRZEZIŃSKA, współwłaściciel firmy DANKA s.c., Coach i Trener.

Zapraszamy serdecznie,
Salon Kobiet Poznań
Kontakt: poznan@salonkobiet.pl
Info: http://salonkobietpoznan.wordpress.com/warsztaty/

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012


Obrazek

FACEBOOK DLA FIRM

 Warsztaty 19 marca, Warszawa. 


Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 19 marca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 790 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia (http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html )

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Joanna Wiśniewska

Joanna Wiśniewska Marketing Manager

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Zapraszamy na szkolenie z cyklu szkoleń ARBOacademy: Nowe media: wideo, gry, marketing mobilny i rich media ARBOacademy Data: 15.02.2012

Dzięki szkoleniu uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami na rynku reklamy: reklamą w grach, możliwościami promocji poprzez urządzenia mobilne, oraz formami reklamowymi wykorzystującymi wideo oraz rich media. Prowadzący opowiedzą jak, wykorzystując nowe technologie zdywersyfikować media, w których emitowana jest kampania. Ponadto uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie dotrzeć do zaangażowanego użytkownika.

Obrazek

Po szczegółowe informacje zapraszamy:
http://arboacademy.pl/szkolenia-i-konferencje/nowe-med...

Link do wydarzenia na GL http://www.goldenline.pl/spotkanie/nowe-media-wideo-gr...
Marek Sztomberski

Marek Sztomberski Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

ETYKIETA I PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY

Obrazek

W dzisiejszym świecie przed menedżerami stawiane są coraz większe wymagania. Poza kompetencjami merytorycznymi, jedną z najważniejszych zalet jest umiejętność budowania relacji biznesowych. Jednak nie jest to takie proste, gdy mamy do czynienia z międzynarodowymi korporacjami, w których nasi klienci lub kontrahenci pochodzą z różnych krajów i kultur. Często posługują się innym kodem kulturowym, nadają inne znaczenia słowom i gestom. Jak zatem nie popełnić gafy, być dobrze zrozumianym i zbudować dobre wrażenie własne i firmy? Poniższe szkolenie uczy właśnie takich umiejętności.

Szkolenie poprowadzą najwyższej klasy specjaliści, którzy współpracowali z kancelarią prezydenta.

Obrazek


Cele szkolenia:

Koncepcja kultury narodowej
Zasady komunikacji w biznesie międzynarodowym
Reguły pierwszeństwa w codziennych kontaktach
Small talk w rozmowach biznesowych
Spotkania i przyjęcia biznesowe
Profesjonalna korespondencja w biznesie międzynarodowym
Kreowanie pozytywnego wizerunku biznesowego
Podejmowanie gości
Wyjazd w delegację zagraniczną

Oczekiwane rezultaty:

Uczestnicy nauczą się:

Jak wykorzystywać różnorodność stylów komunikacji werbalnej
Wpływu mowy niewerbalnej na skuteczność działań biznesowych: ukłony, uściski, gesty
Podobieństw i różnic – międzynarodowej interpretacje języka niewerbalnego
Rozsadzanie gości przy stole – zarządzanie pierwszeństwem i przestrzenią – jak to robić w praktyce
Jak w praktyce unikać i reagować na gafy, przejęzyczenia, nietaktowne pytania
Jak wybrać najlepszą formę spotkania
Jak pełnić rolę gospodarza i gościa
Zasad adresowania i tytułowania w korespondencji
Kultury słowa pisanego
Najważniejsze zasady e-mailingu
Zasady doboru garderoby w zależności od okoliczności
Ogólnych zasad składania i przyjmowania wizyt
Organizacji spotkań biznesowych w firmie
Jak profesjonalnie przygotować się do wyjazdu służbowego

Czas trwania:

2 dni

Najbliższy termin:

12-13 marca 2012

Cena:

Dwudniowe szkolenie - 1.200pln netto

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt
telefoniczny: 22 409 65 95
bądź mejlowy: biuro@businessway.pl ; karolina.krupska@businessway.pl

Serdecznie zapraszamy!

http://www.businessway.pl
Dołącz do nas na Facebooku: http://www.facebook.com/businesswayplMarek Sztomberski edytował(a) ten post dnia 21.02.12 o godzinie 22:05
Marek Sztomberski

Marek Sztomberski Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU

Obrazek

Nowy program treningu dla osób, które chcą zajmować się profesjonalnie trenerstwem. Jak uczyć ludzi, jak w praktyczny sposób zapewnić transfer wiedzy, jak budować programy ciekawych szkoleń i cieszyć się pracą trenera. Wszystko to możesz zyskać dzięki uczestnictwu w naszej szkole trenerów.
Szkolenie, które Ci zapewniamy, składa się z 10 spotkań 2 i 3-dniowych, co daje
około 200 godzin.
W ramach szkoleń uwzględnione zostały w każdym ze spotkań trzy główne obszary istotne w pracy trenerskiej, które znajdą odzwierciedlenie w poszczególnych sesjach szkoleniowych.

Część pierwsza – to część metodologiczna, dotycząca konstruowania zajęć grupowych, scenariuszy zajęć i różnych istotnych elementów metodyki prowadzenia grupy, dynamiki grupowej, planowania szkoleń, metod prowadzenia zajęć, procesu uczenia.

Część druga – Umiejętność prezentacji i prowadzenia grupy - ma na celu uczenie prowadzenia grupy oraz technik prezentacji (symulacje grupowe, praca z grupą, praca przed kamerą, praca głosem, postawą ciała, przestrzenią oraz praca z trudnymi grupami, wreszcie własny indywidualny styl trenerski).

Część trzecia – jest związana z oceną na wszystkich etapach prowadzenia szkolenia, począwszy od oceny wstępnej kandydatów na szkolenie, poprzez ocenę całego szkolenia – w trakcie i po zakończeniu zajęć wraz z konstruowaniem metod oceny.

Pomiędzy spotkaniami uczestnicy otrzymują do wykonania zadania – dostosowane do konkretnej osoby - np.: napisanie scenariusza spotkania dla określonej grupy, zadania związane z wyostrzaniem zmysłów, komunikacją itp.

Przewidywane terminy spotkań:

16-18.03.2012

14-15.04.2012

12-13.05.2012

02-03.06.2012

29.06 - 01.07.2012

01-02.09.2012

29-30.09.2012

20-21.10.2012

17-18.11.2012

07-09.12.2012

Miejsce: Warszawa

Zgłoszenia kandydatur należy przesyłać na adres: karolina.krupska@businessway.pl w terminie: do 9 marca 2012.

Zasady rekrutacji: przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz rozmowa kwalifikacyjna.

Więcej informacji i szczegółów znajduje się na naszej stronie: http://businessway.pl/pl/szkola-trenerow/item/316-szko...

Serdecznie Zapraszamy!

http://www.businessway.pl
Dołącz do nas na Facebooku: http://www.facebook.com/businesswaypl
Mateusz Kałuski

Mateusz Kałuski Młodszy Konsultant
Medyczny,
Towarzystwo
Ubezpieczeń na Ż...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Firma SZKOL-MED oferuje szkolenia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej dla Firm, które w sposób wyjątkowy cenią sobie zdrowie i życie zarówno swoich pracowników, jak również swoich klientów.

Rodzaje szkoleń:

- PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA (BLS)
Podstawowe zabiegi resuscytacyjne u osób dorosłych, dzieci, niemowlaków i noworodków, nagłe zachorowania.

- PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA (BLS) + AED
Podstawowe zabiegi resuscytacyjne u osób dorosłych, dzieci, niemowlaków i noworodków, nagłe zachorowania oraz zastosowanie automatycznych defibrylatorów automatycznych.

-Program szkoleń dopasowujemy indywidualnie do Twoich potrzeb i oczekiwań!

-Szkolenia prowadzone są przez świetnie wykwalifikowaną, doświadczoną kadrę!

-Główny nacisk kładziemy na ćwiczenia praktyczne!

- Wykorzystujemy najwyższej jakości sprzęt szkoleniowy!

- Program szkoleń oparty jest na najnowszych wytycznych Europejskiej Rady Resuscytacji z 2010r.!

- Gwarantujemy niskie ceny oraz rabaty dla stałych klientów!

ZADBAJ O BEZPIECZEŃSTWO SWOICH PRACOWNIKÓW I KLIENTÓW!

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!!!

kontakt: szkoleniamed@gmail.com kom. 693 856 067Mateusz Kałuski edytował(a) ten post dnia 18.02.12 o godzinie 21:33
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: oferty szkoleń i konferencji 2012

Już w dniu 4 marca 2012 roku odbędzie się II Ogólnopolska Konferencja Vademecum Rozwoju
W odpowiedzi na oczekiwania rynku zaprezentujemy najbardziej aktualne tematy pod hasłem:
„Sięgnij do źródła rozwoju biznesu!”

Cena promocyjna 69 PLN - na hasło GL

Podczas konferencji warsztaty poprowadzą najlepsi eksperci, którzy zaprezentują niezwykle istotne aspekty, takie jak:

5 sekretów businesswoman - Elżbieta Jeznach
Czy oświecenie rozwiązuje wszelkie problemy – Adam Bytof
Nowe Ustawienia Rodzin metodą B. Hellingera drogą ku więcej – Anna Choińska
Numerologia w biznesie – doradztwo biznesowe w oparciu o wiedzę numerologiczną – Magda Skotnicka
Świadoma kreacja kluczem do sukcesu w życiu osobistym i zawodowym– Małgorzata Przygońska
Coaching grupowy – jako sposób na odnajdywanie najlepszych rozwiązań – Iwona Sorbian

oraz losowanie NAGRÓD!

Ze względu na warsztatowy programu konferencji ilość miejsc ograniczona! ZAPISZ SIĘ już dziś jeśli chcesz wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu!

Szczegółowych informacji udzieli:
Iwona Sorbian
@ iwona.sorbian@vademecumrozwoju.pl
Tel.: (+48) 517 560 097



Wyślij zaproszenie do