Michał
Zając
Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...
Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010
Szanowni Państwo,Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:
Grafika i DTP w marketingu, czyli jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne
29-30 lipca, Warszawa
Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne? Weź udział w TYM szkoleniu!
Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów ("przed"/"po"), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, księgi identyfikacji wizualnej, błędy i wpadki, szablony briefów (brief dla agencji i brief kreatywny), pomysły, słowniczek...
Korzyści ze szkolenia:
• Efektywniejsza współpraca z agencjami reklamowymi, studiami graficznymi, drukarniami.
• Zwiększenie kompetencji i samodzielności działu marketingu dzięki przybliżeniu umiejętności projektowania i tworzenia i przygotowania do druku.
Grupa docelowa:
• Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji, menedżerowie marki i produktu.
• Przedsiębiorcy samodzielnie zajmujący się przygotowaniem materiałów reklamowo-promocyjnych.
• Osoby zainteresowane grafiką wykorzystywaną w komunikacji marketingowej oraz zagadnieniami DTP (desktop publishing).
Cele szkolenia:
• Poznanie zagadnień dotyczących estetyki w komunikacji marketingowej.
• Poznanie zagadnień związanych z projektowaniem, przygotowaniem do druku i drukiem.
• Przybliżenie specyfiki pracy agencji reklamowej, studia DTP i drukarni w celu efektywniejszej kooperacji.
Program:
Dzień I
1. Wstęp
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Z kogo śmieją się w agencjach... i dlaczego z marketingowca?
• Damy radę! Co możemy zrobić sami?
2. Podstawy
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy, sitodruk): zalety, ograniczenia
• co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia. ĆWICZENIE.
• Pod kolor! Znaczenie kolorów, jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Kilka liczb: rozdzielczości obrazu, formaty papieru.
• Rozpoznanie - kim jest mój Klient? ĆWICZENIE.
3. Technikalia
• Identyfikacja wizualna. Logo (logotyp, sygnet), księga CI. Omówienie + przykłady.
• Ludzie z agencji...
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• co chodzi z tymi "spadami"?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Twarda spacja – czy to boli?
• Nie ośmieszaj się! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki
• Eureka! Nie wszyscy używają Corela
• Narzędzia agencji: programy (Photoshop, Illustrator, Indesign, Corel, Quark) i rodzaje plików (PSD, AI, EPS, CDR, TIFF, JPG, GIF...)
• Korzystanie z banków zdjęć.
• Brief: rodzaje, zawartość, błędy. ĆWICZENIE: "wstecz".
• Jak (nie) utrudniać pracy agencji (i sobie).
4. Skład
• Planowanie publikacji: cel, odbiorca, dlaczego ma po to sięgnąć? pożądana reakcja, punkty zetknięcia z odbiorcą. 6 kroków do sukcesu.
• Dobry projekt: makieta, wyróżnienia, akcenty, układ tekstów i tytuły, tabele, kolory.
• Przyjrzyjmy się: ulotka, gazetka, slajdy, raport i oferta.
5. Pomoce
• Inspiracje, pomysły, podpowiedzi.
Dzień II
1. Pracujemy z grafiką wektorową. Corel jest łatwy – czas to pieniądz – oszczędzaj czas pracując szybciej.
• Główne opcje programu,
• Szybkie dostosowanie programu do własnych potrzeb,
• Przydatne skróty podczas pracy z Corelem,
• Ustawienia koloru w Corelu
• Rozdzielczość w Corelu
• Najczęściej wykorzystywane opcje: tworzenie obiektów, praca z tekstem, grupowanie, łączenie, spawanie, przycinanie
• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, studiami DTP: eksport, import przygotowanie materiału do druku.
• Ćwiczenia: rysujemy nieregularne kształty; odręcznie wektoryzujemy logo (doskonała metoda nauki krzywych Beziera, węzłów, kształtowania linii i obiektów); projektujemy wizytówkę, symbol graficzny, plakat; pracujemy z tekstem artystycznym; tworzymy efektowne zaproszenie)
2. Pracujemy z bitmapami Photoshop jest skuteczny – doskonałe narzędzie bez tajemnic.
• Główne opcje programu,
• Narzędzia,
• Przydatne skróty,
• Ustawienia koloru w Photoshopie
• Rozdzielczość w Photoshopie
• Najczęściej wykorzystywane opcje: selekcja, korekcja, usuwanie efektu mory, praca z tekstem, precyzyjne wycinanie, wybrane efekty specjalne
• Warstwy,
• Optymalizowanie rozmiaru obrazu,
• Eksport - o czym warto pamiętać?
• Import obiektów do Photoshopa.
• Ćwiczenia: selekcja; wycinanie nieregularnych kształtów; poprawianie parametrów obrazu (jasność, kontrast); zapisywanie obrazów do używanie w Internecie; stosowanie efektów, filtrów.
Koszt uczestnictwa: 1390 PLN
Formularz zgłoszenia
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl