Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Grafika i DTP w marketingu, czyli jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne
29-30 lipca, Warszawa

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne? Weź udział w TYM szkoleniu!

Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów ("przed"/"po"), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, księgi identyfikacji wizualnej, błędy i wpadki, szablony briefów (brief dla agencji i brief kreatywny), pomysły, słowniczek...

Korzyści ze szkolenia:

• Efektywniejsza współpraca z agencjami reklamowymi, studiami graficznymi, drukarniami.
• Zwiększenie kompetencji i samodzielności działu marketingu dzięki przybliżeniu umiejętności projektowania i tworzenia i przygotowania do druku.

Grupa docelowa:

• Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji, menedżerowie marki i produktu.
• Przedsiębiorcy samodzielnie zajmujący się przygotowaniem materiałów reklamowo-promocyjnych.
• Osoby zainteresowane grafiką wykorzystywaną w komunikacji marketingowej oraz zagadnieniami DTP (desktop publishing).

Cele szkolenia:

• Poznanie zagadnień dotyczących estetyki w komunikacji marketingowej.
• Poznanie zagadnień związanych z projektowaniem, przygotowaniem do druku i drukiem.
• Przybliżenie specyfiki pracy agencji reklamowej, studia DTP i drukarni w celu efektywniejszej kooperacji.


Program:

Dzień I

1. Wstęp

• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Z kogo śmieją się w agencjach... i dlaczego z marketingowca?
• Damy radę! Co możemy zrobić sami?

2. Podstawy

• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy, sitodruk): zalety, ograniczenia
• co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia. ĆWICZENIE.
• Pod kolor! Znaczenie kolorów, jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Kilka liczb: rozdzielczości obrazu, formaty papieru.
• Rozpoznanie - kim jest mój Klient? ĆWICZENIE.

3. Technikalia

• Identyfikacja wizualna. Logo (logotyp, sygnet), księga CI. Omówienie + przykłady.
• Ludzie z agencji...
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• co chodzi z tymi "spadami"?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Twarda spacja – czy to boli?
• Nie ośmieszaj się! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki
• Eureka! Nie wszyscy używają Corela
• Narzędzia agencji: programy (Photoshop, Illustrator, Indesign, Corel, Quark) i rodzaje plików (PSD, AI, EPS, CDR, TIFF, JPG, GIF...)
• Korzystanie z banków zdjęć.
• Brief: rodzaje, zawartość, błędy. ĆWICZENIE: "wstecz".
• Jak (nie) utrudniać pracy agencji (i sobie).

4. Skład

• Planowanie publikacji: cel, odbiorca, dlaczego ma po to sięgnąć? pożądana reakcja, punkty zetknięcia z odbiorcą. 6 kroków do sukcesu.
• Dobry projekt: makieta, wyróżnienia, akcenty, układ tekstów i tytuły, tabele, kolory.
• Przyjrzyjmy się: ulotka, gazetka, slajdy, raport i oferta.

5. Pomoce

• Inspiracje, pomysły, podpowiedzi.

Dzień II

1. Pracujemy z grafiką wektorową. Corel jest łatwy – czas to pieniądz – oszczędzaj czas pracując szybciej.

• Główne opcje programu,
• Szybkie dostosowanie programu do własnych potrzeb,
• Przydatne skróty podczas pracy z Corelem,
• Ustawienia koloru w Corelu
• Rozdzielczość w Corelu
• Najczęściej wykorzystywane opcje: tworzenie obiektów, praca z tekstem, grupowanie, łączenie, spawanie, przycinanie
• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, studiami DTP: eksport, import przygotowanie materiału do druku.
• Ćwiczenia: rysujemy nieregularne kształty; odręcznie wektoryzujemy logo (doskonała metoda nauki krzywych Beziera, węzłów, kształtowania linii i obiektów); projektujemy wizytówkę, symbol graficzny, plakat; pracujemy z tekstem artystycznym; tworzymy efektowne zaproszenie)

2. Pracujemy z bitmapami Photoshop jest skuteczny – doskonałe narzędzie bez tajemnic.

• Główne opcje programu,
• Narzędzia,
• Przydatne skróty,
• Ustawienia koloru w Photoshopie
• Rozdzielczość w Photoshopie
• Najczęściej wykorzystywane opcje: selekcja, korekcja, usuwanie efektu mory, praca z tekstem, precyzyjne wycinanie, wybrane efekty specjalne
• Warstwy,
• Optymalizowanie rozmiaru obrazu,
• Eksport - o czym warto pamiętać?
• Import obiektów do Photoshopa.
• Ćwiczenia: selekcja; wycinanie nieregularnych kształtów; poprawianie parametrów obrazu (jasność, kontrast); zapisywanie obrazów do używanie w Internecie; stosowanie efektów, filtrów.

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Błażej Pianowski

Błażej Pianowski co-owner, marketing
specialist

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek

KONKURS!!!
Szanowni Państwo

Zapraszam do udziału w konkursie, którego nagrodą są dwa pojedyncze zaproszenia na Konferencję "Eco-Marketing. Green is the new black".

By zdobyć zaproszenie odpowiedz na pytanie: "Który z dużych koncernów spożywczych przedstawi, podczas naszej Konferencji, case najciekawszej i najgłośniejszej kampanii eco-marketigowej ostatniego czasu, i której z marek koncernu będzie on dotyczył?" i dołącz do grup uczestników spotkania na GoldenLine. Zwiększ swoje szanse i dołącz do nas również na Facebook.

Odpowiedzi prosimy przesyłać na adres blazej.pianowski@nf.pl Konkurs trwa do 30 lipca 2010.

Pozdrawiam
Błażej Pianowski
starszy specjalista ds. sprzedaży
Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek


Negocjacyjne techniki sprzedaży


Szkolenie skierowane jest do osób chcących pogłębić swoją wiedzę i umiejętności z zakresu negocjacyjnych technik sprzedaży, perswazji sprzedażowej, wywierania wpływu na klientów i obrony przed manipulacją podczas współpracy z kontrahentami. Dzięki zaawansowanemu programowi gier symulacyjnych i warsztatów z danej tematyki osoby uczestniczące nabywają potrzebne we współpracy z ludźmi umiejętności komunikacyjne. Projekt skierowany jest na promocje własnej osoby i rozwój komunikacji społecznej - co niesłychanie ułatwia pracę na stanowiskach: sprzedawca, konsultant, manager i doradca.

W najbliższych terminach kurs jest płatny tylko 20%, zaś resztę kosztów pokrywa nasza firma i jednostki edukacyjne - ściśle współpracujące z firmą D'Style Didactic&traininG. Serdecznie zapraszamy do udziału stażystów, studentów a także pracodawców, którzy pragną wspomóc rozwój swoich pracowników (co owocuje w zyskach dla przedsiębiorstwa). Ze względu na efektywność nabywania umiejętności w małych grupach liczba miejsc jest ograniczona. Firma zapewnia materiały szkoleniowe, fachowe porady trenerów biznesowych oraz perfekcyjnie dobrane metody treningowe. Każda osoba kończąca szkolenie otrzymuje autoryzowany certyfikat z technik sprzedaży.

Szkolenie trwa 16 godzin (dwa dni po 8 godzin), prowadzone jest przez wyspecjalizowaną kadrę managerską , OFERTA WAŻNA JEST TYLKO PRZEZ NAJBLIŻSZE DWA TYGODNIE!

Cena: 350zł od osoby

Miejsce: Warszawa Ursynów (Szczegóły po zatwierdzeniu listy kursantów)
Terminarz:

26-27; 28-29; 30-31 lipca 2010 r.
2-3; 4-5; 6-7 sierpnia 2010 r.

Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)
Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek



TRENING INTERPERSONALNY Z ELEMENTAMI INTEGRACJI


Cele:
1. Integracja grupy.
2. Nauka zasad komunikacji w grupie.
3. Nauka zasad aktywnego słuchania.
4. Nauka współpracy w grupie.
5. Rozwijanie umiejętności podejmowania decyzji i działań ryzykownych.
6. Rozwijanie samoświadomości.
7. Wydobywanie mocnych stron uczestników.
8. Stymulowanie myślenia twórczego.


Podczas treningu interpersonalnego uczestnicy będą mieli szansę lepiej poznać siebie samych oraz osoby, z którymi na co dzień pracują. Świadomość swoich mocnych i słabych stron oraz stworzenie silnej grupy:

. ułatwi wewnętrzną komunikację ora rozwiązywanie konfliktów,
. poprawi relacje międzyludzkie,
. pomoże w podejmowaniu decyzji,
. doprowadzi do efektywnego osiągania celów grupowych,
. zapewni poczucie bezpieczeństwa.


Trening skierowany jest do:
. nowopowstałych zespołów,
. zespołów, w których pojawiają się nowi pracownicy,
. zespołów, które długo ze sobą pracują, i w których wystąpił problem z
komunikacją,
. trenerów z zakresu psychologii, biznesu, kreatywności,
. pracowników działu zasobów ludzkich.

Czas trwania: 1-2 dni w zależności od potrzeb grupy.
Wielkość grupy: optymalnie do 15 osób z możliwością powiększenia grupy.

Terminy:

Wszystkie weekendy sierpnia i września. Po uzbieraniu określonej liczby uczestników szczegóły terminarzu będą wysyłane mailem.

Miejsce: Warszawa

Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)
Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek


Autoprezentacja – Kreowanie wizerunku w prezentacjach biznesowych

Cel szkolenia:

Podczas szkolenia zostaną zrealizowane cztery bloki, po dwa na każdy dzień. Dzięki licznym przykładom, wideo-prezentacjom i warsztatom uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, jak nawiązać i utrzymać relacje z mediami, otoczeniem firmy oraz jak się dobrze prezentować podczas wystąpień przed audytorium. Słuchacze poznają także techniki radzenia sobie ze stresem i tremą. Biorąc udział w szkoleniu uczestnicy poznają zasady konstruowania prezentacji i metody wywierania wpływu przydatne w prowadzeniu przekonujących wystąpień. Będą potrafili jasno i zrozumiale formułować myśli, budować własny wizerunek zgodny z zaplanowanymi celami, lepiej dobierać i prezentować argumenty, lepiej wykorzystać sesję pytań, przygotować profesjonalne materiały. Zwiększą kontrolę nad grupą, sobą i sytuacją, zaprojektują i przeprowadzą logiczną, klarowną i skuteczną prezentację.

Szkolenie ma charakter warsztatowy, wzbogacony zagadnieniami z zakresu psychologii, socjologii i sztuki teatralnej. Składa się z interakcyjnych mini-wykładów, prezentacji technik i ćwiczeń danych umiejętności. Nabywane podczas szkolenia wiedza i umiejętności poszczególnych modułów szkolenia, Uczestnicy utrwalają podczas ćwiczeń praktycznych – indywidualnie oraz w podgrupach – publicznych prezentacjach przez każdego uczestnika, takich jak odgrywanie scenek czy przygotowanie prezentacji. Dodatkowo szkolenie prowadzone jest przy użyciu metod Video Feedbacku - prezentacje są nagrywane i poddawane analizie. Informacje zwrotne przekazywane przez trenera oraz pozostałych Uczestników dają możliwość lepszego poznania siebie oraz nakreślają kierunek zmian pomagając w pozbyciu się niekorzystnych nawyków i wzmocnieniu silnych stron.

Termin:
23-24 sierpnia 2010 r. Warszawa Ursynów

Cena: 1200 zł/ osoba


Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)
Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek


Akademia Biznesu (Tydzień dydaktyczny)

Zbuduj własny biznes - trening symulacyjny (Poniedziałek)
PR w małej firmie - rozwiń skrzydła (Wtorek)
Sztuka skutecznego przemawiania (Środa)
Body language - ciało znaczy więcej niż słowa (Czwartek)
Techniki negocjacyjne w biznesie (Piątek)

Szkolenie kierowane jest wyłącznie do studentów. Projekt współfinansowany jest ze środków promocyjnych firmy D'Style Didactic&traininG i edukacyjnych placówek wspomagających. Forma tygodnia dydaktycznego polega na uczestnictwie kursanta w każdym dziennym szkoleniu, którego zakres merytoryczny ogniskuje wokół szeroko rozumianych treści biznesowych. Zajęcia prowadzą wyspecjalizowani trenerzy biznesu.

Kursanci po ukończeniu szkolenia otrzymują autoryzowany certyfikat z danego zakresu materiału.
Metodyka zajęć: Warsztaty i gry symulacyjne.
Miejsce zajęć: Warszawa Ursynów

Cena: 500zł za cały tydzień
Liczba miejsc ograniczona

TERMINARZ:
2-6 sierpień 2010
9-13 sierpień 2010

Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)
Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek


Akademia Dziennikarstwa i Public Relations (Tydzień dydaktyczny)

Historia mediów i dziennikarstwa (Poniedziałek)
Zaawansowane dziennikarstwo informacyjne (Wtorek)
Sztuka wywiadu (Środa)
Reportaż publicystyczny - złap bakcyla dziennikarstwa (Czwartek)
Prawo prasowe i etyka dziennikarska (Piątek)

Szkolenie kierowane jest wyłącznie do studentów. Projekt współfinansowany jest ze środków promocyjnych firmy D'Style Didactic&traininG i edukacyjnych placówek wspomagających. Forma tygodnia dydaktycznego polega na uczestnictwie kursanta w każdym dziennym szkoleniu, którego zakres merytoryczny ogniskuje wokół szeroko rozumianych treści związanych z dziennikarstwem, Public Relations i medioznastwem. Zajęcia prowadzą profesjonalni dziennikarze i trenerzy.
Kursanci po ukończeniu szkolenia otrzymują autoryzowany certyfikat z danego zakresu materiału..

Metodyka zajęć: Warsztaty i gry symulacyjne.
Miejsce zajęć: Warszawa Ursynów

Cena: 500zł
Liczba miejsc ograniczona.

TERMINARZ:
2-6 sierpień 2010
9-13 sierpień 2010

Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)
Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek


Akademia Reklamy (Tydzień dydaktyczny)

Public Relations i Media Relations w komunikacji z mediami (Poniedziałek)
Kreatywna reklama na przestrzeni XX i XXI w. (Wtorek)
Kreowanie marki poprzez kampanie reklamowe (Środa)
Relacje: domy mediowe i agencje kreatywne a klient (Czwartek)
Legalna perswazja i nielegalna manipulacja w reklamach (Piątek)

Szkolenie kierowane jest wyłącznie do studentów. Projekt współfinansowany jest ze środków promocyjnych firmy D'Style Didactic&traininG i edukacyjnych placówek wspomagających. Forma tygodnia dydaktycznego polega na uczestnictwie kursanta w każdym dziennym szkoleniu, którego zakres merytoryczny ogniskuje wokół szeroko rozumianych treści związanych z reklamą, Public Relations i marketingiem marki. Zajęcia prowadzą wyspecjalizowani trenerzy biznesu i HR.
Kursanci po ukończeniu szkolenia otrzymują autoryzowany certyfikat z danego zakresu materiału.

Metodyka zajęć: Warsztaty i gry symulacyjne.
Miejsce zajęć: Warszawa Ursynów

Cena: 500zł
Liczba miejsc ograniczona.

TERMINARZ:
2-6 sierpień 2010
9-13 sierpień 2010

Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)
Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek


E-akademia (Tydzień dydaktyczny)

E-marketing (Poniedziałek)
Branding internetowy (Wtorek)
Autoprezentacja w internecie (Środa)
Skuteczne wyszukiwanie pracy i zarabianie w internecie (Czwartek)
Projektowanie systemu informacji marketingowej (Piątek)

Szkolenie kierowane jest wyłącznie do studentów. Projekt współfinansowany jest ze środków promocyjnych firmy D'Style Didactic&traininG i edukacyjnych placówek wspomagających. Forma tygodnia dydaktycznego polega na uczestnictwie kursanta w każdym dziennym szkoleniu, którego zakres merytoryczny ogniskuje wokół szeroko rozumianych treści związanych z kreowaniem wizerunku i marki w internecie. Problematyka podejmuje kwestie dotyczące rozwoju firmy i jej promowania w internecie Zajęcia prowadzą wyspecjalizowani trenerzy biznesu.

Kursanci po ukończeniu szkolenia otrzymują autoryzowany certyfikat z danego zakresu materiału.

Metodyka zajęć: Warsztaty i gry symulacyjne.
Miejsce zajęć: Warszawa Ursynów

Cena: 500zł
Liczba miejsc ograniczona.

TERMINARZ:
16-20 sierpień 2010
23-27 sierpień 2010

Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)
Agnieszka M.

Agnieszka M. homo faber

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

VIPMedica 2010 – przestrzeń spotkania z lekarzami

...biznes, kariera, atrakcyjne okazje zakupowe

W październiku w warszawskim hotelu Sheraton odbędzie się interesująca impreza VIPMedica skierowana do lekarzy i osób związanych z branżą medyczno-farmaceutyczną. Wydarzenie to łączy na jednej przestrzeni:

• moduł ciekawych szkoleń o tematyce biznesowej
• targi pracy i kariery (MedPharm Careers)
• prezentację dedykowanych środowisku lekarskiemu niemedycznych produktów i usług dostępnych na preferencyjnych warunkach (zapraszamy zainteresowanych wystawców)
• inaugurację programu lojalnościowego dla lekarzy VIPMedica Club

Moduł szkoleniowy obejmie warsztaty i szkolenia, których główną ideą będzie ukazanie biznesowych aspektów pracy w medycynie. Zostaną podczas niego poruszone takie tematy jak:
• prowadzenie własnej działalności gospodarczej w sektorze medycznym
• pozyskiwanie funduszy na nowe przedsięwzięcia biznesowe
• narzędzia marketingowe dla lekarzy zgodne z aspektami prawnymi

Moduł targowy wypełnią oferty pracy, staży i specjalizacji w kraju i poza jego granicami dla lekarzy i osób związanych z sektorem health care. Będą temu towarzyszyły prelekcje poświęcone zarządzaniu ścieżką kariery w branży medycznej i praktycznym poradom dla osób zainteresowanych rozwojem zawodowym.

Moduł komercyjny zgodnie z założeniem organizatorów ma być swoistym przewodnikiem po świecie zakupów dla lekarzy. Obejmie on prezentacje ofert zakupowych dedykowanych sektorowi medycznemu z takich branż jak: motoryzacja, nieruchomości, finanse, ubezpieczenia, leasing, turystka, sport i hobby, media i IT, dobra luksusowe oraz szeroko pojęte innowacje. VIPMedica będzie okazją do zapoznania się z preferencyjnymi warunkami dokonania zakupów lub skorzystania z usług, jakie wystawcy imprezy przygotowali specjalnie dla środowiska medycznego.

Podczas imprezy VIPMedica odbędzie się też inauguracja programu lojalnościowego zarezerwowanego wyłącznie dla lekarzy wszystkich specjalizacji oraz lekarzy dentystów VIPMedica Club. Jest to pierwsze na świecie tego typu przedsięwzięcie, którego celem jest zrzeszenie luksusowych marek, które oferują środowisku medycznemu korzystne warunki i atrakcyjne rabaty na zakupy. Dzięki uczestnictwu w klubie lekarze będą mogli korzystać ze specjalnych ofert przygotowanych specjalnie dla nich. Dla członków VIPMedica Club przewidziane są także liczne, dodatkowe gratyfikacje, m.in. magazyn o charakterze lifestyle’owym VIPMedica Style poświęcony nowym trendom w świecie zakupów.

Udział w imprezie VIPMedica jest dla lekarzy całkowicie bezpłatny.

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny: http://VIPMedica.pl
Strona eventu na GL: http://www.goldenline.pl/grupa/vipmedica-pl

Zapraszamy:
• lekarzy i osoby związane z branżą medyczno-farmaceutyczną
• wystawców, którzy chcą dotrzeć ze swoją ofertą do medycznej grupy docelowej podczas imprezy lub za pośrednictwem VIPMedica Club
• pracodawców z branży medycznej
• media zainteresowane objęciem patronatu medialnego nad imprezą lub publikacją materiału na jej temat
• firmy zainteresowane objęciem mecenatu nad imprezą
• wszystkich innych zainteresowanych eventem

Jesteśmy do dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań. Szybki kontakt: http://www.vipmedica.pl/kontakt.php, T: +48 791 823 151, E: biuro@vipmedica.pl

VIPMedica 2010
Sheraton Warsaw Hotel
23-24.10.2010 r.
Aldona Kostecka

Aldona Kostecka psychoterapeutka,
trenerka,
marketingówka

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witam :-)
KROKUSOWO - twórczy rozkwit TU I TERAZ zaprasza na warsztat:

ZADBAJ O SWOJE KREATYWNE JA

Adresaci: wszystkie osoby zainteresowane własnym rozwojem

Cele warsztatu:
* poszerzanie granic Twojego kreatywnego JA,
* pobudzanie Twej aktywności twórczej,
* wzbudzenie Twej motywacji do tworzenia.

Korzyści dla Ciebie:
* rezultaty warsztatu wykorzystasz zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym,
* uruchomisz własne zasoby kreatywności,
* rozpoznasz i/lub lepiej wykorzystasz swój twórczy potencjał,
* dowiesz się jak ważna jest integracja myślenia, uczuć, zmysłów i działania,
* poeksperymentujesz, pofantazjujesz i podoświadczasz,
* poszerzysz swą otwartość na nowe rozwiązania i doświadczenia,
* poszukasz własnych pobudzaczy twórczego myślenia,
* nauczysz się bardziej spontanicznie wyrażać siebie i poczuć większe możliwości,
* osłabisz osobiste bloki i przeszkody utrudniające bycie kreatywnym,
* spróbujesz przekraczać schematy, które towarzyszą w czasie rozwiązywania problemów.
* poznasz jak wpływa na skuteczność i kreatywność wewnętrzny cenzor,
* poszerzysz umiejętność generowania nowych pomysłów/rozwiązań.

Terminy:
* 25-26.09.2010 r.
* 23-24.10.2010 r.

Miejsce: Wrocław

szczegóły na stronie:
http://www.krokusowo.pl/index.php?id=29

kontakt: aldona@krokusowo.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Reedycja warsztatów „48h z Internetem” już we wrześniu!

Laboratorium Innowacji w biznesie Skylab zaprasza na kolejną odsłonę 2-dniowych warsztatów „48h z Internetem”.
Tym razem spotykamy się 7-8 września w Warszawie.

Przypomnijmy Co robi Skylab?
Skylab prowadzi warsztaty otwarte, jak i zamknięte, typu in-company dzięki którym dowiesz się m.in:
* Jak swobodnie poruszać się w środowisku Web 2.0 finalnie zwiększając sprzedaż swoich produktów i usług
* Jak umiejętnie i strategicznie dobierać narzędzia do promocji online
* Jak wykorzystywać bezpłatne kanały komunikacji (np: Facebook, Twitter, Blip, Goldenline, Linkedin) do budowania własnej marki
* Jak praktycznie zarządzać kampaniami w Internecie i kontrolować ich wyniki
* Jakie są najbardziej spektakularne przykłady stosowania innowacji w Internecie
* Jak przeprowadzać działania reklamowe online (personalizacja reklamy w sieci)
* Jak wykorzystać postępującą specjalizację i segmentację Internetu

Więcej informacji o najbliższym projekcie oraz rejestracja na stronie: http://www.sky-lab.pl/

Pozdrawiam
Kinga Lasoń
kom. 692 216 824
email: kinga.lason@sky-lab.pl

PS. Jeśli powołasz się na zaproszenie poprzez Goldenline otrzymasz specjalny rabat (szczegóły u organizatora).Kinga Lasoń edytował(a) ten post dnia 30.07.10 o godzinie 10:41
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

http://www.goldenline.pl/spotkanie/social-impact-iii-k...


Obrazek

Koordynator Główny: Mariusz Karbowski
info@social-impact.pl

Serdecznie zapraszamy na trzecią edycję konferencji z cyklu Social Impact:

26 sierpnia w metalicznym, zbudowanym niczym z klocków lego budynku hotelu Park INN, zaprojektowanym przez Jurgena Mayera i Ovotz design Lab - odbędzie się już III edycja ( DARMOWEJ) konferencji Social Impact. Wracając do klimatu pierwszej edycji wybraliśmy ten nowoczesny hotel o niespotykanej formie. Jego dogodna lokalizacja (naprzeciwko krakowskiej Wisły) sprawi, że uczestnicy konferencji będą mieli okazję poczuć atmosferę Social Impact w iście krakowskiej „wersji”
Mamy nadzieję, że przyjemna designerska atmosfera, pozwoli na jeszcze lepszą integrację branży Social Media i zgromadzi szerokie grono specjalistów.
Social Impact III Kraków , to także okazja do posłuchania wielu krakowskich osobistości rodem z Krakowa. Mamy nadzieję, że niezwykła atmosfera tego wakacyjnego wydania Social Impact , podobnie jak w przypadku zeszłych edycji zaowocuje wieloma ciekawymi inicjatywami ( jak grupa ekspercka, diagnoza Social Media, czy video w Social Media).

Sam wybierz kogo chcesz posłuchać na Social Impact III !
Przy tej edycji wprowadzamy też pierwszą nowość – konkurs na najlepszą prezentację podczas Social Impact. Social Impactowicze zupełnie sami zdecydują, który z prelegentów zostanie Social Impactorem. Na tydzień po III edycji zakończy się głosowanie przeprowadzane po konferencji i spośród zgłoszonych uprzednio prezentacji wybrane zostaną dwie, które zdobędą najwięcej głosów.
III edycja podobnie jak cały cykl konferencji organizowana jest przez firmę badawczą Interactive Research Center Sp. Z.o.o. zajmującą się badaniami Internetu ze szczególnym uwzględnieniem Social Media.
Współorganizatorem III edycji jest firma SmartPR z Krakowa (http://smartpr.com.pl) agencja PR zajmująca się innowacyjnymi projektami w dziedzinie budowania wizerunku firm w Internecie (m.in. Social Media).
Bądź z nami w Krakowie!
Tym razem liczba zaproszeń jest jak nigdy bardzo ograniczona (mamy tylko 150 miejsc), w przypadku każdej rejestracji wymagane jest potwierdzenie przybycia.


Obrazek


Główny Organizator

Obrazek


http://www.goldenline.pl/grupa/ircenter/
Anna  Czupryniak-Fabin iak

Anna
Czupryniak-Fabin
iak
pedagog zdrowia,
health coach,
autorka, trenerka

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Zapraszam na szkolenia i warsztaty dla kobiet, rodziców i "zawodowców"
Polecam zajęcia dla kadry pedagogicznej i studentów pedagogiki "Z cukrzycą w szkole"
Szczegóły na stronie http://agapecentrum.naszemiasto.net


Obrazek


Potrzebujesz pomocy, porady,
chcesz o coś zapytać naszych specjalistów?

Napisz: centrum.pomoc@gmail.com

Zachęcam:-)

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Zapraszam na szkolenie z marketingu w social media. Jutro (06.08.2010) :-)
Pracuję dziś do baaardzo późna, więc można się zgłaszać aż do rana ;-)

Jak zaistnieć w social media?

Na szkoleniu przedstawimy krok po kroku:
- Czym są social media, dlaczego warto w nie inwestować swój czas, główne trendy;
- Czym są mikroblogi – Blip, Twitter i inne. Czym się różnią, jak ich używać – dobre i złe praktyki;
- Tworzenie strony firmowej, grup i zakładek na Facebooku;
- Wykorzystanie „ściany" na Facebooku – jak publikować najskuteczniej;
- Łączenie strony firmowej z fan page - wtyczki i dodatki, co warto robić, czego nie;
- Umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie na Facebooku, Twitterze, Blipie;
- Jak wykorzystać YouTube w promocji marki;
- Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
- Przygotowanie konkursów, promocji, wirtualne gifty;
- Angażowanie użytkowników – powiadomienia, zaproszenia, promocja bez spamu;
- Mierzenie skuteczności działań - statystyki, wizerunek w sieci, śledzenie trendów;
- Przykłady pozytywne i negatywne działań w social media. Co działa, co nie.

Więcej informacji i rejestracja: http://razdwaprojekt.pl/szkolenia

Jeśli przy nazwisku dopiszesz GOLDENLINE, cena wyniesie 600zł.
Standardowa cena: 800zł (+0% VAT)
Patryk B.

Patryk B.
-----------HTP------
-----

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Metody twórczego rozwiązywania problemów w twoim przedsiębiorstwie.

Gdański Park Naukowo Technologiczny zaprasza młodych przedsiębiorców, studentów i absolwentów do udziału w Warsztatach "Kreatywnego i krytycznego myślenia".

Warsztat skierowany jest do osób, którzy są zainteresowanych innowacyjnymi rozwiązaniami, twórczym myśleniem i wykonywaniem swojej pracy w sposób nowoczesny i sprawny.

Udział w warsztacie umożliwi jego uczestnikom rozwój kompetencji biznesowych i promocję przedsiębiorczości oraz przedstawi techniki niekonwencjonalnego myślenia i ich znaczenie dla uzyskiwania przewagi konkurencyjnej.

Osoby zainteresowane zapraszamy na bezpłatne warsztaty, które odbędą się 22-23  września  w Gdańskim Parku Naukowo – Technologicznym, między 9-15. Zajęcia poświęcone będą tematyce przedsiębiorczości, innowacji i technikach kreatywnego myślenia.

Zapraszamy wszystkie osoby z trójmiasta i nie tylko;)

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Nowoczesna Firma wraz z Partnerami wydarzenia: MobileMS oraz Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych zapraszają do udziału w wydarzeniu MOBILE BUSINESS EVENT.
Już 9 września 2010 w warszawskim Knowledge Village odbędzie się przegląd najnowszych trendów w świecie technologii mobilnych dedykowanych dla biznesu.
Podczas konferencji prezentowane będą case studies, badania oraz raporty.
W gronie prelegentów zobaczymy m.in.: Frost& Sullivan, MobileMS, Bluerank, QXL Poland, Szymon Słupik.

Zagadnienia prezentowane przez ekspertów wydarzenia:
- Aktualne trendy w marketingu mobilnym
- Przykłady kampanii z zastosowaniem Fotokodów - rynek krajowy i zagraniczny
- Przegląd rynku m-commerce
- Trendy i przyszłość w rozwiązaniach mobilnych
- Nowa filozofia konsumenta - "tu i teraz"
- Wyszukiwanie w rozwiązaniach mobilnych
- Mobile SEO - sugestie i porady.

Wszystkich MOBILE PASJONATÓW zapraszamy na zajęcia praktyczne – 10 września.
Warsztaty z zakresu projektowania serwisów mobilnych poprowadzą:
Adv.pl oraz SMT Software.

W programie:
- Usability i strategia komunikacji w mobile marketingu
- Technologia i wdrożenie aplikacji mobilnych
Szczegółowy program dostępny
tutaj

Promocję wydarzenia wspierają: Wirtualna Polska, Sare, Decyzje-it, Bankier, Prnews.pl.

LOSUJEMY NAGRODY !!!
- Bon na zakupy w PIXERS o wartości 1 000 zl.
Obrazek


- Serwis mobilny wykonany przez firmę MobileMS wg wskazówek zwycięzcy
konkursu, wartość nagrody to 5 000 zl !
Obrazek


MOBILE BUSINESS EVENT

Zapraszam do kontaktu,
Marcin Piotrowski
Koordynator Sprzedaży
marcin.piotrowski@nf.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

ZAPRASZAM http://hbrp.pl/redh.php?id=3431bacc599647b82f4e5dfc6a4...

Biznes i działy IT czeka prawdziwa rewolucja.Już 6 października, na konferencji "Strategia a efekt sieci!", poznasz prawdziwy wpływ internetu i zmian technologicznych na klientów oraz funkcjonowanie biznesu i dowiesz się, jak wyprzedzić konkurencję.

Bez specjalnego rozgłosu świat biznesu przechodzi fundamentalną transformację. Nicholas Carr nazywa ją “The Big Switch” (Wielkie przejście). Pozornie owo wielkie przejście dokonuje się od obecnej informatyki korporacyjnej, którą cechuje istnienie wysp indywidualnej automatyzacji, do czegoś, co Carr nazywa „komputerem światowym” – a dokładnie do programowalnego internetu. Jak jest naprawdę i co te zmiany oznaczają w praktyce?

Poznaj wszystkie sekrety nowej rzeczywistości biznesowej.

Do końca sierpnia w ofercie first minute 10% rabatu.
Więcej na http://hbrp.pl/redh.php?id=3431bacc599647b82f4e5dfc6a4...Kamila Bigaj-Rajchman edytował(a) ten post dnia 08.08.10 o godzinie 16:43

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Zapraszamy na Mobile Revolution czyli nieformalne, otwarte, interaktywne spotkania ludzi związanych z branżą Mobilną których celem jest integracja środowiska, wymiana doświadczeń i pomysłów oraz dobra zabawa.

Pierwsze spotkanie odbędzie się w Warszawie, 02.09.2010 w budynku grupy TP przy ulicy Twardej 18. Pierwsze spotkanie dotyczyć będzie obecnej sytuacji rynku mobilnego w Polsce. Wstęp na spotkanie jest darmowy, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest wcześniejsza rezerwacja, którą można dokonać pod adresem: http://mrevolution.evenea.pl.

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Jak zmienić pracę?

Jak się okazuje – to nie sylwester i nowy rok jest czasem, w którym najczęściej podejmujemy postanowienia życiowe, lecz właśnie czas wakacji i urlopów. Jeżeli należysz do osób, które od jakiegoś czasu postanawiają sobie, że zmienią pracę na lepszą, lecz jeszcze tego nie zrobiły – zapraszam Cię na szkolenie, które ułatwi Ci realizację Twojego postanowienia.

Końcówka sierpnia jest doskonałym czasem na zadbanie o swój rozwój zawodowy, gdyż na jesieni pojawia się zwykle więcej ofert, więcej wakatów – warto z tego skorzystać!

Dla kogo jest to szkolenie:
* Pracownicy korporacji (i nie tylko), którzy mają dość obecnej pracy i chcą ją zmienić
* Osoby, które nie mają obecnie pracy i bezskutecznie szukają jej od jakiegoś czasu
* Osoby pragnące nauczyć się skutecznie poruszać po obecnym rynku pracy
* Osoby które preferują aktywne działanie od narzekania

Czego nauczysz się na szkoleniu:
* Konkretnych sposobów na aktywne poszukiwanie pracy w dzisiejszych czasach (UWAGA! Przeglądanie pracuj.pl i wysyłanie ofert to zaledwie ułamek tego, co możesz robić! Nie rezygnuj z innych możliwości pozyskania pracy!)
* Zachowań sprzyjających Twojemu wizerunkowi na rynku pracy
* Jak ma wyglądać i co ma zawierać skuteczne CV oraz LM
* Odpowiadać na trudne pytania na rozmowie rekrutacyjnej, z korzyścią dla siebie

Kto poprowadzi to szkolenie?
Jestem coachem kariery, mam doświadczenie korporacyjne, od 2008 roku skutecznie pomagam moim klientom znaleźć wymarzoną pracę, zmienić branżę albo poradzić sobie z problemami związanymi z pracą i życiem zawodowym.

Wziąłem udział w godzinnej konsultacji dotyczącej efektywnego, aktywnego szukania pracy. Otworzyło mi to oczy i rozwinęło mnie bardziej niż wielogodzinne czytanie blogów i książek o karierze.
Przede wszystkim dowiedziałem się jak skutecznie dzielić swoje wysiłki na te działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Uświadomiłem sobie jak ważną sprawą jest skuteczny networking i kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Dostałem konkretne instrukcje, jak krok po kroku podchodzić do nawiązywania relacji biznesowych.
To co najbardziej mi się podobało, to fakt, że Beata wykorzystuje każdą minutę spotkania żeby przekazać maksimum informacji. Znała odpowiedź na każde moje pytanie i mówiła w sposób konkretny, taki, który dociera do sedna sprawy.

Michał Sobczyk, Warszawa

Beato, chciałem się pochwalić, swoją 100% skutecznością w spotkaniach o pracę:) Byłem na jednej rozmowie i przyjęli mnie:) Dziękuję za pomoc w napisaniu CV i LM. Będę Cię polecał znajomym.
Michał Trzciński, Warszawa

Kiedy i gdzie?
28 sierpnia, godz. 10.00-18.00, Warszawa - dokładne miejsce będzie podane osobom zainteresowanym w terminie późniejszym

Za ile?
250 zł w przedpłacie do 16 sierpnia
350 zł po 16 sierpnia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 50% zniżki na usługę stworzenia profesjonalnego CV i/lub LM.

W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu.

Zarezerwuj sobie miejsce już teraz pisząc na adres: beata@coachingkariery.pl



Wyślij zaproszenie do