konto usunięte
Temat: obsługa zleceń (pomocy)
Na razie wszystkie zlecenia obsługuję poprzez outlooka, mam tam stworzony folder "zrobione" oraz "do zrobienia", wszystko posegregowane chronologicznie i podzielone na poszczególnych klientów.Gdy wyślę tekst do klienta, folder z jego zleceniem wrzucam do folderu "zrobione", jednak wiadomo, że są wyceny, projekty, poprawki, korekty, płatności - no i tak z każdym zleceniem latam od "zrobione" do "do zrobienia". System działa, porządek jest, ale mam wrażenie, że marnuję czas. Przy otwartych aktualnie kilkunastu zleceniach robi się młyn. Tematy ciągną się miesiącami, bo czasem na akceptację tekstu przez pana prezesa lub szanowne grono jury przetargu czeka się po kilkanaście tygodni.
Na zakup programu za 5 tys. aktualnie mnie nie stać. Macie może jakieś rady? Z czego korzystacie?