Aleksander
Bąk
aleksanderbak.pl —
projektuję, bo
lubię.
Temat: Obraź pracownika w reklamie
Po rekrutacyjnej reklamie Biedronki do pewnych przemyśleń zmusiła mnie tym razem kampania — Wytwórnia Tymbark prezentuje. Jak pamiętamy, w różnych teatralnych odsłonach aktorzy — bez wątpienia stylizowani na pracowników firmy — ujawniają nam tajniki produkcji wyśmienitych napojów.Pomijam już fakt, że dobór fizjonomii występujących „para-naturszczyków”, ma zapewne już na wstępie wzbudzać rechot widza — tzn. tchnąć poczuciem humoru — to wydaje mi się, że i same ich zachowania jakby z lekka deprecjonują obraz pracowników zaangażowanych emocjonalnie w promocję swojej firmy.
A to muszą ujawnić rozpustną przeszłość swoich rodziców, dziadków, pradziadków. A to autystycznie — tzn. artystycznie — kryształowo zadźwięczeć. Aż wreszcie dać sobie wsadzić wiadro na głowę, będąc wcześniej „orzeźwionym” litrami wody.
Niby śmieszne, ale jakoś chyba nie tak do końca, zważając na kontekst kontrowersji związanych ze sprawami pracowniczymi w Maspexie*.
Jak się Państwu podoba „robienie w naturze” pracowników?
A~
PS I żeby nie było — JESTEM targetem! :)))
--
* MaspexAleksander Bąk edytował(a) ten post dnia 12.05.08 o godzinie 12:49