Łukasz
Mielnik
marketing /
strategia / reklama
Temat: o lekkim nietrzymaniu ... jednak można
Pamiętacie nasz ranking o gniotach roku?W ścisłej czołówce znalazło się to:
http://www.youtube.com/watch?v=i0NzpIDleeM
ale dni temu parę zobaczyłem drugie podejście .... nie twierdzę, że to jakiś cud jest ale mimo wszystko okazuje się, że można o tym samym "mówić" w bardziej normalny sposób;) tzn. taki, który nie odrzuca od TV. Co by nie mówić temat nie jest z gatunku lekkich i łatwych ...
http://www.youtube.com/watch?v=9AGPXhxJdt0
plus za zmianę komunikowanej korzyści - o ile pomysł, żeby komunikować ową wkładkę jako produkt zwalczający zapach był wątpliwy to komunikowanie tego, że jest dyskretna brzmi sensownie .... bo chyba o to w tym chodzi, żeby tego typu produkty były (i spełniały swoje funkcje) a jednak dawały poczucie jakby ich nie było
plus za pomysł na demo produktu - jednak można obycćsię bez wykresów, grafiki itp.
plus za stronę wizualną bo zarówno warstwa obrazkowa jak i muzyka o wiele lepsze niż w pierwszym przypadku.Łukasz Mielnik edytował(a) ten post dnia 30.01.12 o godzinie 13:18