konto usunięte
Temat: nowy spot BPH / lokata 8%
Piotr Jakubowski:Warto rozróżnić kwestię znajomości mechanizmów reklamowych
(...)
od poddawania się wpływowi tych mechanizmów.
konto usunięte
Piotr Jakubowski:Warto rozróżnić kwestię znajomości mechanizmów reklamowych
(...)
Piotr
Jakubowski
Naczelnik Wydziału
Reklamy i
Zarządzania Marką /
mBank
Krzysztof B.:
Piotr Jakubowski:Warto rozróżnić kwestię znajomości mechanizmów reklamowych
(...)
od poddawania się wpływowi tych mechanizmów.
Dariusz
Dąbrowski
Szukasz inwestora?
Zadzwoń.
Piotr
Jakubowski
Naczelnik Wydziału
Reklamy i
Zarządzania Marką /
mBank
Dariusz Dąbrowski:
nawiązując do powyższego (nie do tematu ;) wyobraźmy sobie przykładową zawartość szafki w łazience i produkty firm, które nigdy nie stosowały reklamy (i/lub innych narzędzi reklamowych)
Tomek
Banasik
NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy
Dariusz
Dąbrowski
Szukasz inwestora?
Zadzwoń.
Piotr
Jakubowski
Naczelnik Wydziału
Reklamy i
Zarządzania Marką /
mBank
Dariusz Dąbrowski:
wyobraźmy sobie produkt kupiony gdzieś w Japonii podczas I podróży tamże
nie chcesz kupować znanych marek, bo nie ulegasz reklamie
ktoś tamtejszy nam go polecił (pośredni wpływ reklamy, PR itp.)
etykieta wzbudza zaufanie ...
inne ...
konto usunięte
Piotr Jakubowski:Myślę że jest to dokładnie taki sam poziom gdybania jak ten:
W każdym razie jest to ten poziom "gdybania", który chyba jest mało przydatny w rozważaniu mechanizmów zakupowych.
Dariusz
Dąbrowski
Szukasz inwestora?
Zadzwoń.
Piotr
Jakubowski
Naczelnik Wydziału
Reklamy i
Zarządzania Marką /
mBank
Dariusz Dąbrowski:
chodziło o szansę obcowania z produktami, których nie znamy z reklamy (w tym przypadku miałaby na nas nie oddziaływać)
Piotr
Jakubowski
Naczelnik Wydziału
Reklamy i
Zarządzania Marką /
mBank
Krzysztof B.:
Piotr Jakubowski:Myślę że jest to dokładnie taki sam poziom gdybania jak ten:
W każdym razie jest to ten poziom "gdybania", który chyba jest mało przydatny w rozważaniu mechanizmów zakupowych.
"Ktoś kto utrzymuje, że reklama nie ma żadnego wpływu na jego decyzje zakupowe musi bardzo naiwny."
Dariusz
Dąbrowski
Szukasz inwestora?
Zadzwoń.
konto usunięte
Dariusz
Dąbrowski
Szukasz inwestora?
Zadzwoń.
Sławomir M.:
Piotr, wcześniej pisałeś, że mnie próbowali na Huberta wystylizować??? :)) Masz rację, o to im właśnie chodziło. Podobnie było z pozostałymi osobami grającymi w tej produkcji, żeby obsadzić osobami kojarzonymi z reklamami konkurencji.....
Nie widziałem jej jeszcze, więc jak gdzies się pojawi to podeślijcie linka.....
Piotr
Jakubowski
Naczelnik Wydziału
Reklamy i
Zarządzania Marką /
mBank
Dariusz Dąbrowski:
powstała dyskusja o odporności na reklamę - np. przekorny bojkot reklamy to także reakcja (i nie można mówić o odporności)
reklama podobna do BPH - Bank BPS z Wikingiem i innymi "złymi"
Piotr
Jakubowski
Naczelnik Wydziału
Reklamy i
Zarządzania Marką /
mBank
Sławomir M.:
Piotr, wcześniej pisałeś, że mnie próbowali na Huberta wystylizować??? :)) Masz rację, o to im właśnie chodziło. Podobnie było z pozostałymi osobami grającymi w tej produkcji, żeby obsadzić osobami kojarzonymi z reklamami konkurencji.....
Nie widziałem jej jeszcze, więc jak gdzies się pojawi to podeślijcie linka.....
konto usunięte
konto usunięte
Piotr Jakubowski:Potrafisz to udowodnić czy taka teza pasuje po prostu do Twoich wywodów?
Dokładnie - takie stanowcze wypowiedzi w stylu "na mnie reklama nie ma wpływu" odczytuje jako dowód na to, że właśnie ma wpływ ;-)
Zastanawiające jest z resztą czemu niektórzy tak strasznie chcą pozować na takich "odpornych" i niezależnych. Może to jakieś kompleksy.A może to nie jest kwestia pozy, tylko po prostu nie dostrzegasz różnorodności ludzi wokół? I tego, że jedni mogą być podobni do Ciebie a inni WCALE.
Piotr
Jakubowski
Naczelnik Wydziału
Reklamy i
Zarządzania Marką /
mBank
konto usunięte
Piotr Jakubowski:Ja natomiast ponowię propozycję byś zdecydowanie mniej autorytarnie wypowiadał się o rozmówcach. Przyjmij, że oni LEPIEJ od ciebie znają siebie. Nawet jeśli Ty przeczytałeś o milion książek więcej.
Proponuję poczytać książkę "Ukryta moc reklamy" Roberta Heatha, a później z taką samą stanowczością bronić tezy, że jest się reklamo-odpornym.
Następna dyskusja: