Temat: Nowy Portal www.tourismtome.com- szukam pomysłów na...
Zgadza się.
O skuteczności dowiemy się po kampanii, ale jeśli ktoś ma ograniczony budżet i musi przeprowadzić kampanię "tanio" to musi wybrać taki sposób komunikacji, który nie pochłonie ogromnych środków a jednocześnie posiada duże prawdopodobieństwo skuteczności.
I w takim układzie odpada opcja "niekonwencjonalnie" - bo to raczej wiąże się z większymi kosztami i ryzykiem niższej skuteczności.
Z drugiej strony, jeśli ktoś chciałby mieć większą gwarancję skuteczności i do tego niekonwencjonalny sposób reklamy - to opcja "tanio" nie wchodzi w grę.
Dlatego wspomniane tu "tanio i skutecznie" odbieram jako:
"na tyle skutecznie na ile pozwoli budżet".
Poza tym "tanio" jest pojęciem względnym :) Najlepiej zgłosić się do agencji kreatywnej lub bezpośrednio do różnych wydawców z określonym budżetem - wtedy znając budżet agencja, czy też wydawca, będzie mógł zaproponować najskuteczniejsze (w jego opinii bazującej na doświadczeniu) opcje na które pozwala dany budżet.