Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Anna Szypuła:
a no właśnie - z opakowania nie wynika co to jest...
Ani z opakowanie, ani z nazwy ani z opisów .... kurczaczki noooooooo a ja tak lubię czekoladę :)
Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Jednoznaczne skojarzenie z "kupa". Trzeba się wczytać, by ogarnąć nazwę. Wyobrażam sobie, jaką ludzie muszą mieć w markecie polewkę, a potem stwierdzają, że to jednak inna nazwa. Z drugiej strony pewnie przekłada się to na zapamiętywalność... tylko w jakim kontekście, jak zauważyła Dagmara.

Design bardzo mi się podoba :-) Szkoda, że nie widziałem do tej pory tego produktu.

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Na pierwszy rzut oka pudełko kojarzy mi się bardziej z kosmetykami niż z żywnością. Jest to zarówno największa zaleta jak i wada tego opakowania.
Młodzi sięgną po to, dziadkowie ominą :)

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Dagmara D.:
Anna Szypuła:
a no właśnie - z opakowania nie wynika co to jest...
Ani z opakowanie, ani z nazwy ani z opisów .... kurczaczki noooooooo a ja tak lubię czekoladę :)

co z niego nie wynika? jest wszystko co potrzeba
mi się nawet podoba
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Beata B.:
Dagmara D.:
Anna Szypuła:
a no właśnie - z opakowania nie wynika co to jest...
Ani z opakowanie, ani z nazwy ani z opisów .... kurczaczki noooooooo a ja tak lubię czekoladę :)

co z niego nie wynika? jest wszystko co potrzeba
mi się nawet podoba
Widzisz - jednym się kojarzy , innym nie :) Mnie nie :)

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Dagmara D.:
Beata B.:
Dagmara D.:
Anna Szypuła:
a no właśnie - z opakowania nie wynika co to jest...
Ani z opakowanie, ani z nazwy ani z opisów .... kurczaczki noooooooo a ja tak lubię czekoladę :)

co z niego nie wynika? jest wszystko co potrzeba
mi się nawet podoba
Widzisz - jednym się kojarzy , innym nie :) Mnie nie :)

to znaczy wynika, że jakiś mleczny deser waniliowy na 1-szym zdjęciu i to spokojnie wystarcza,
ale że twarożek oblany czekoladą, to na bank nie wynika:-) więc może to miła niespodzianka?
A poza tym jak widać w sklepie są inaczej wyeksponowane, jest obrazek, wszystko widać.

Mnie w tym momencie zainteresowało jak się do tego twarożku dostać:-) Tak jak do sera feta krojąc opakowanie nożyczkami i nożem? Czy jak?

Ale nie zachęciło mnie do zakupu tego produktu, no niestety. A to ja robię w domu zakupy, a nie moja młodzież:-) A design typowo skierowany do młodzieży. W sklepach spożywczych również nie widzę tłumu młodzieży przy półkach, raczej ich rodziców lub rodziców z maluchami.
To dla kogo to ma być?

Z miłą chęcią i ciekawością zrobiłabym badania na to opakowanie i na ten produkt:-)Beata B. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 11:33
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Beata B.:

to znaczy wynika, że jakiś mleczny deser waniliowy na 1-szym zdjęciu i to spokojnie wystarcza,
ale że twarożek oblany czekoladą, to na bank nie wynika:-) więc może to miła niespodzianka?

Zaczpista niespodzianka - kupuję jogurt - odstaję twarożek z czekoladą :) Mnie nie wadzi ale .... nie wiem czy to niespodzianka czy zaskoczenie (wcale nie pozytywne)
A poza tym jak widać w sklepie są inaczej wyeksponowane, jest obrazek, wszystko widać.
Widziałaś to w sklepie ?

Mnie w tym momencie zainteresowało jak się do tego twarożku dostać:-) Tak jak do sera feta krojąc opakowanie nożyczkami i nożem? Czy jak?

nie dość, że niespodzianka to jeszcze wyzwanie intelektualne :):):)

Ale nie zachęciło mnie do zakupu tego produktu, no niestety. A to ja robię w domu zakupy, a nie moja młodzież:-) A design typowo skierowany do młodzieży. W sklepach spożywczych również nie widzę tłumu młodzieży przy półkach, raczej ich rodziców lub rodziców z maluchami.
To dla kogo to ma być?

Czepiasz się -najważniejsze, że mówią :):)

Z miłą chęcią i ciekawością zrobiłabym badania na to opakowanie i na ten produkt:-)Beata B. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 11:33
Po co ? jest genialne :)
Katarzyna S.

Katarzyna S. marketing freak

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Dagmara D.:
Katarzyna Strzelczyk:
tak jak już ktoś z Was dotarł do informacji nt. Qhipa (czyt. kuhipa) nie jest napojem mlecznym, lecz deserem mlecznym w postaci twarożku oblanego czekoladą :)

wiemy, że opinie nt. designu będą różne, ale już samo założenie wątku nas cieszy - tzn., że nas zauważono
ojesooojesooooojesooo .... a nie jest ważne w jakim kontekście ? Naprawdę ?

Dagmaro jak widać na forum pojawiają się różne opinie, nie tylko negatywne, jak sugerujesz.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Katarzyna Strzelczyk:
Dagmara D.:
Katarzyna Strzelczyk:
tak jak już ktoś z Was dotarł do informacji nt. Qhipa (czyt. kuhipa) nie jest napojem mlecznym, lecz deserem mlecznym w postaci twarożku oblanego czekoladą :)

wiemy, że opinie nt. designu będą różne, ale już samo założenie wątku nas cieszy - tzn., że nas zauważono
ojesooojesooooojesooo .... a nie jest ważne w jakim kontekście ? Naprawdę ?

Dagmaro jak widać na forum pojawiają się różne opinie, nie tylko negatywne, jak sugerujesz.
ja nie sugeruję. Ja sugeruję, że sam fakt, że "mówią" nie powinien cieszyć. Ważne jest "jak" mówią. Warto się nad tym pochylić :):)Bo na razie to Ty Kasiu sugerujesz, że wystarczy, że po prostu "mówią".Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 11:58

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Dagmara D.:
Katarzyna Strzelczyk:
Dagmara D.:
Katarzyna Strzelczyk:
tak jak już ktoś z Was dotarł do informacji nt. Qhipa (czyt. kuhipa) nie jest napojem mlecznym, lecz deserem mlecznym w postaci twarożku oblanego czekoladą :)

wiemy, że opinie nt. designu będą różne, ale już samo założenie wątku nas cieszy - tzn., że nas zauważono
ojesooojesooooojesooo .... a nie jest ważne w jakim kontekście ? Naprawdę ?

Dagmaro jak widać na forum pojawiają się różne opinie, nie tylko negatywne, jak sugerujesz.
ja nie sugeruję. Ja sugeruję, że sam fakt, że "mówią" nie powinien cieszyć. Ważne jest "jak" mówią. Warto się nad tym pochylić :):)Bo na razie to Ty Kasiu sugerujesz, że wystarczy, że po prostu "mówią".Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 11:58

no tu prawda:-)
niby mówią, a nie mówią
sam design to deczko mało, bo gdzie je na półce postawić, przy czym?

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Dagmara D.:
Beata B.:

to znaczy wynika, że jakiś mleczny deser waniliowy na 1-szym zdjęciu i to spokojnie wystarcza,
ale że twarożek oblany czekoladą, to na bank nie wynika:-) więc może to miła niespodzianka?

Zaczpista niespodzianka - kupuję jogurt - odstaję twarożek z czekoladą :) Mnie nie wadzi ale .... nie wiem czy to niespodzianka czy zaskoczenie (wcale nie pozytywne)
dla jednych może być pozytywne, a dla innych nie
A poza tym jak widać w sklepie są inaczej wyeksponowane, jest obrazek, wszystko widać.
Widziałaś to w sklepie ?
Nie widziałam w sklepie, zobaczyłam tylko to zdjęcie paletki ze zdjęciami. Dlatego ciekawiłoby mnie zrobienie badania na ten produkt i opinie ludzi zwykłych klientów, a nie ludzi zajmujących się marketingiem.

Mnie w tym momencie zainteresowało jak się do tego twarożku dostać:-) Tak jak do sera feta krojąc opakowanie nożyczkami i nożem? Czy jak?

nie dość, że niespodzianka to jeszcze wyzwanie intelektualne :):):)
jakoś dostać pewnie się można, pytanie właśnie jak i ile czasu mi to zajmie, jak pobrudzę kuchnię itd (już przy półce pewnie bym o tym myślała)

Ale nie zachęciło mnie do zakupu tego produktu, no niestety. A to ja robię w domu zakupy, a nie moja młodzież:-) A design typowo skierowany do młodzieży. W sklepach spożywczych również nie widzę tłumu młodzieży przy półkach, raczej ich rodziców lub rodziców z maluchami.
To dla kogo to ma być?

Czepiasz się -najważniejsze, że mówią :):)
gdzie mówią? Tutaj????

Z miłą chęcią i ciekawością zrobiłabym badania na to opakowanie i na ten produkt:-)
Po co ? jest genialne :)
dla kogo jest genialne?
Mi się spodobały kolory na opakowaniu, sam pomysł, ale nie wiem co by było gdybym to zobaczyła na żywo w sklepie, czy bym po to sięgnęła

od podobać do kupić jeszcze daleka droga:-)Beata B. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 12:12

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Katarzyna Strzelczyk:
na forum pojawiają się różne opinie, nie tylko negatywne


Kasia, a to jest już w sklepach?????? Którym?

to są jakieś 2 wersje? jogurt i twarożek czy jak, bo już zgłupiałamBeata B. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 12:13
Katarzyna S.

Katarzyna S. marketing freak

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Dagmara D.:
Katarzyna Strzelczyk:
Dagmara D.:
Katarzyna Strzelczyk:
tak jak już ktoś z Was dotarł do informacji nt. Qhipa (czyt. kuhipa) nie jest napojem mlecznym, lecz deserem mlecznym w postaci twarożku oblanego czekoladą :)

wiemy, że opinie nt. designu będą różne, ale już samo założenie wątku nas cieszy - tzn., że nas zauważono
ojesooojesooooojesooo .... a nie jest ważne w jakim kontekście ? Naprawdę ?

Dagmaro jak widać na forum pojawiają się różne opinie, nie tylko negatywne, jak sugerujesz.
ja nie sugeruję. Ja sugeruję, że sam fakt, że "mówią" nie powinien cieszyć. Ważne jest "jak" mówią. Warto się nad tym pochylić :):)Bo na razie to Ty Kasiu sugerujesz, że wystarczy, że po prostu "mówią".Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 11:58

W moim poście chodziło jedynie o to, że mamy świadomość tego, iż opinie mogą pojawić się różne, ponieważ nie poszliśmy z designem utartą ścieżką. Nie chodzi o to, że obojętnie co się mówi. Mam nadzieję, że nie będziemy już wracać do tego tematu i 'czepiać' się słówek.
Katarzyna S.

Katarzyna S. marketing freak

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Beata B.:
Katarzyna Strzelczyk:
na forum pojawiają się różne opinie, nie tylko negatywne


Kasia, a to jest już w sklepach?????? Którym?

to są jakieś 2 wersje? jogurt i twarożek czy jak, bo już zgłupiałamBeata B. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 12:13

Nie wiem kto pisał o jogurcie. Qhipa jest w formie batonika z wnętrzem z twarożku i jest oblana czekoladą.

Tak, jest już w sklepach. W wielu osiedlowych można nas znaleźć, typu 'u pani Basi' :) także w kefirkach czy lewiatanach. Ale jesteśmy też w Almie czy Intermarche.

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Katarzyna Strzelczyk:
Beata B.:
Katarzyna Strzelczyk:
na forum pojawiają się różne opinie, nie tylko negatywne


Kasia, a to jest już w sklepach?????? Którym?

to są jakieś 2 wersje? jogurt i twarożek czy jak, bo już zgłupiałam

Nie wiem kto pisał o jogurcie. Qhipa jest w formie batonika z wnętrzem z twarożku i jest oblana czekoladą.

Tak, jest już w sklepach. W wielu osiedlowych można nas znaleźć, typu 'u pani Basi' :) także w kefirkach czy lewiatanach. Ale jesteśmy też w Almie czy Intermarche.

To powiem tak, nie zauważyłam go ani u "Pani Basi" ani w Almie, gdzie najczęściej robię większe zakupy, bo mam pod nosem.
Niestety rzeczywiście samo opakowanie absolutnie nie kojarzy się z jakimś twarożkiem i czekoladą.
Mój pierwszy post do Dagi odnosił się do tego dużego zdjęcia, które podała Agnieszka, tego waniliowego deseru mlecznego. To było dla mnie czytelne, że to jakiś jogurt pitny o smaku waniliowym.
Ale czekolada i twarożek?????????????? A co będzie jeśli :Pani Basia" wywali Waszą dyndającą karteczkę przy paletce, bo nie będzie miała miejsca na półce i postawi 5 sztuk pojedynczo?

Powiem tyle Kasiu, sam design to deczko mało:-)
Moje dziecko na przykład uwielbia czekoladowy serek OSM Garwolin, który nie ma w ogóle dobrego designu, jest najprostsze stare opakowanie, ale jest dobry, gęsty i można się nim najeść, a nawet reklamy w telewizji nie mają. Więc jak widzisz inne rzeczy też się liczą.
Albo co z tego, ze uwielbiam serek mascarpone z truskawkami i orzeszkami piniowymi skoro nie widzę go w polskich sklepach.

ale ja za konsultacje biorę kasę, więc więcej nic nie piszę, bo skoro Wy jesteście zachwyceni, to super:-)))Beata B. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 12:35
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Uwielbiam produkty, które nie idą utartą ścieżką. Zazwyczaj dobrze na tym wychodzą , bo wprowadzają inne spojrzenie.
jeden wyjątek : przeflancowywanie na siłę jednego produktu /nazwy na drugi rynek. Świetny case do przemyślanie : jedzenie dla dzieci Gerber. Taki słoiczek z buźką niemowlaka. W Afryce kiepsko się sprzedawał, bo kto chciałby jeść produkt wytworzony z dziecka ?
Ale nie robimy tu badania ilościowego "ile na tak, ile na nie". Warto poczytać i może wprowadzić zmiany, które ułatwią konsumentom "zrozumienie" produktu, jego komunikacji, i w ogóle pojęcie "co to jest". Bo raczej jest z tym problem.
Były już przypadki wprowadzania na rynek polski produktów z nazwą, która nigdy nie powinna się pojawić (np. Dawn - no i co z tego, że to "świt" ? Jeśli konsumenci czytali "dałn" i mieli inne skojarzenie). Były też produkty, które zniknęły, bo były "dziwne" (mleko z sokiem, czekodżem). I były badania na ten temat. Ale nikt nie słuchał konsumentów. Więc zagłosowali portfelami.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 12:32

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Dagmara D.:

Daga, Wy to teraz badacie? Jeśli tak, to ja się zgłaszam na moderatora:)
Bo jestem ciekawa opinii.Beata B. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 12:34
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Beata B.:
Dagmara D.:

Daga, Wy to teraz badacie? Jeśli tak, to ja się zgłaszam na moderatora:)
Bo jestem ciekawa opinii.
Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Zakładam,że badania już się odbyły skoro produkt trafił na półki. Przecież czasy "wrzucimy do sklepu, bydło wszystko kupi" (cytat z Klienta ) na pewno już minęły.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 12:40

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Dagmara D.:
Beata B.:
Dagmara D.:

Daga, Wy to teraz badacie? Jeśli tak, to ja się zgłaszam na moderatora:)
Bo jestem ciekawa opinii.
Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Zakładam,że badania już się odbyły skoro produkt trafił na półki. Przecież czasy "wrzucimy do sklepu, bydło wszystko kupi" (cytat z Kliena ) na pewno już minęły.

a widziałaś to w jakimś sklepie?
gdzie stało?Beata B. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 12:39
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Beata B.:
Dagmara D.:
Beata B.:
Dagmara D.:

Daga, Wy to teraz badacie? Jeśli tak, to ja się zgłaszam na moderatora:)
Bo jestem ciekawa opinii.
Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Zakładam,że badania już się odbyły skoro produkt trafił na półki. Przecież czasy "wrzucimy do sklepu, bydło wszystko kupi" (cytat z Kliena ) na pewno już minęły.

a widziałaś to w jakimś sklepie?
gdzie stało?Beata B. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 12:39
No właśnie nie widziałam, ale jak rozumiem można gdzieś spotkać. Opieram się na zdjątku :)

Następna dyskusja:

Nowy playlajt




Wyślij zaproszenie do