Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: NOWA PEPSI

Marcin Plewka:
Obawiam się, czy tak daleko idące zmiany nie zostaną z automatu odebrane, jako "nowa pepsi"....
Najważniejsze, że nie zmienili NAZWY, jak to miało miejsce u konkurencji.

Ale loga, do bani...

odwieczni rywale
czerwony - niebieski

a tu niebieskiego jak na lekarstwo...

konto usunięte

Temat: NOWA PEPSI

Rafał Hostyński:
Marcin Bieroń:
No i czekam na nową Pepsi w sklepach...
BŁĄD.

Nie ma czegoś takiego jak 'nowa Pepsi'.

Wybacz, zapomniałem, że należy dodać "" albo ;) ewentualnie jeszcze inny znacznik który podkreśli, że słowo nowa nie jest dosłowne....

Chodzi mi o to jak butelki i etykiety będą wyglądały na półkach w sklepie.

I jak będzie wyglądało miejsce sprzedaży - ile różnych "znaków" będzie "w alejce" z napojami....Marcin Bieroń edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 14:48
Marcin Plewka

Marcin Plewka ALD Automotive
Polska

Temat: NOWA PEPSI

Marcin Bieroń:
Rafał Hostyński:
Marcin Bieroń:
No i czekam na nową Pepsi w sklepach...
BŁĄD.

Nie ma czegoś takiego jak 'nowa Pepsi'.

Wybacz, zapomniałem, że należy dodać "" albo ;) ewentualnie jeszcze inny znacznik który podkreśli, że słowo nowa nie jest dosłowne....

Chodzi mi o to jak butelki i etykiety będą wyglądały na półkach w sklepie.

I jak będzie wyglądało miejsce sprzedaży - ile różnych "znaków" będzie "w alejce" z napojami....Marcin Bieroń edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 14:48


Będzie straszny bałagan w ramach de facto jednego brandu...koszmar. Klient pomyśli, że jest pijany - 3 takie same znaczki, a jednak inne...

Być może niektórych to zaintryguje, ale jakoś mnie to nie przekonuje...

konto usunięte

Temat: NOWA PEPSI

moze to tak jak na stacji benzynowej....
rózne znaczki ,różne oktany a firma ta sama:)))
Marcin Plewka

Marcin Plewka ALD Automotive
Polska

Temat: NOWA PEPSI

Jan D.:
moze to tak jak na stacji benzynowej....
rózne znaczki ,różne oktany a firma ta sama:)))

hahaha..może przeoczyliśmy jakąś fuzję Pepsi z BP, albo Lukoilem ??

:D:D

konto usunięte

Temat: NOWA PEPSI

Daniel Grzeszczak:
Co sądzicie o nowym re-designie PEPSI?

Oni naprawde chca wprowadzic takie butelki?? Czy to tylko ktos testuje sonduje swoj projekt graficzny?
Jestem zszokowany, bo popatrzmy na przyklad na Pepsi diet - te ksztalty nijak nie pasuja do ksztaltow kojarzacych sie z efektem diety. Czy osoba, ktorej zalezy na szczuplosci i smuklosci naprawde siegnie po cos, kojarzacego sie z czyms nabitym, kurpulentnym??

Bo o ile do Pepsi max to pasuje to wydaje sie zabojcze dla nieswiadomych preferencji klientek Diet. Zwlaszcza w swiecie, gdzie liczy sie smuklosc i wszsytko poczawszy od lalek dla dzieci a na rysowanych podobiznach z reklam jest wrecz przesmuklone i rozciagniete. To samo dotyczy innych napojow z tej grafiki.

Nie podano pojemnosci, ale przy takiej kurpulentnosci i braku wciecia w srodku butelki musi sie ja niewygodnie chwytac a to duzy minus.

Poza tym nie chce mi sie wierzyc, zeby firma o tak rozpoznawalnym logo byla sklonna przy nim majstrowac :)

Temat: NOWA PEPSI

Adam Gabryelów:
Poza tym nie chce mi sie wierzyc, zeby firma o tak rozpoznawalnym logo byla sklonna przy nim majstrowac :)

Jak się ma kasę to i zaszaleć można a i straty nie poczujesz.

konto usunięte

Temat: NOWA PEPSI

zraz zaraz ale autor "redesign" chyba sam zrobił tą grafikę a kolega daniel nawet przyklaskiwał temu projektowi pisząc że jest cacy byle by smak się nie zmieniał.
więc czy to nie jest jakaś prowokacja rasowa a nie nowy wymysł pepsi?????
ja też pokażę nowe logo PiS z takim czymś żółtym zamiast orzełka i będzie burza w szklance wody

wydaje mi się że to nie jest "dzieło" pepsi tylko tutejszego dowcipnisia:)Jan D. edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 16:37
Marcin Plewka

Marcin Plewka ALD Automotive
Polska

Temat: NOWA PEPSI

Daniel Grzeszczak:
Adam Gabryelów:
Poza tym nie chce mi sie wierzyc, zeby firma o tak rozpoznawalnym logo byla sklonna przy nim majstrowac :)

Jak się ma kasę to i zaszaleć można a i straty nie poczujesz.

Wybacz ale nie zgodzę się z Tobą :).

Im większą wartością dla firmy jest jej Logo, tymbardziej nie stać jej, by je stracić.

Rozpoznawalność to coś, co się buduje długo i często kosztownie. Straconego czasu żadne pieniądze nie zrekompensują moim zdaniem.Marcin Plewka edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 16:34

Temat: NOWA PEPSI

Jan D.:
zraz zaraz ale autor "redesign" chyba sam zrobił tą grafikę a kolega daniel nawet przyklaskiwał temu projektowi pisząc że jest cacy byle by smak się nie zmieniał.
więc czy to nie jest jakaś prowokacja rasowa a nie nowy wymysł pepsi?????
ja też pokażę nowe logo PiS z takim czymś żółtym zamiast orzełka i będzie burza w szklance wody

wydaje mi się że to nie jest "dzieło" pepsi tylko tutejszego dowcipnisia:)Jan D. edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 16:37

No Panie kochany :) zaraz zaraz :) obrazek jedynie leży na serwerze autora redesign :) to nie znaczy, że go robił :)

Temat: NOWA PEPSI

Marcin Plewka:
Daniel Grzeszczak:
Adam Gabryelów:
Poza tym nie chce mi sie wierzyc, zeby firma o tak rozpoznawalnym logo byla sklonna przy nim majstrowac :)

Jak się ma kasę to i zaszaleć można a i straty nie poczujesz.

Wybacz ale nie zgodzę się z Tobą :).

Im większą wartością dla firmy jest jej Logo, tymbardziej nie stać jej, by je stracić.

Rozpoznawalność to coś, co się buduje długo i często kosztownie. Straconego czasu żadne pieniądze nie zrekompensują moim zdaniem.Marcin Plewka edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 16:34

Tu się zgodzę.. może małe sprostowanie :) raczej tworzenie i szaleństwo z nowymi projektami TAK (posiadając już konkretne fajne marki) wiadomo, że zmiana wizerunku to ryzyko.. no, ale wierzę w PEPSI :) tak jak pisałem wcześniej.. ważne żeby smak się zachował.. a logo.. nie jest aż tak RÓŻNE.. jestem maniakiem PEPSI i nie widzę dużej różnicy :) jako grafik owszem :)

konto usunięte

Temat: NOWA PEPSI

Daniel Grzeszczak:
Jan D.:
zraz zaraz ale autor "redesign" chyba sam zrobił tą grafikę a kolega daniel nawet przyklaskiwał temu projektowi pisząc że jest cacy byle by smak się nie zmieniał.
więc czy to nie jest jakaś prowokacja rasowa a nie nowy wymysł pepsi?????
ja też pokażę nowe logo PiS z takim czymś żółtym zamiast orzełka i będzie burza w szklance wody

wydaje mi się że to nie jest "dzieło" pepsi tylko tutejszego dowcipnisia:)Jan D. edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 16:37

No Panie kochany :) zaraz zaraz :) obrazek jedynie leży na serwerze autora redesign :) to nie znaczy, że go robił :)


nie znaczy że go zrobił ale całkiem prawdopodobne;)

konto usunięte

Temat: NOWA PEPSI

Szkoda, że ludzie są tacy że trzeba im wszystko podac na tacy. Bo zamiast poszukac to najlepiej napisać, że to fałszerstwo...

Info o reklamach video:
Advertising Agency: TBWA\CHIAT\DAY, USA
Worldwide Chief Creative Officer: Lee Clow
Executive Creative Director: Rob Schwartz
Creative Directors: Brett Craig, Joe Shands
Art Director: Xanthe Hohalek
Copywriters: Melissa Pipeling, Michelle Lewis
...

Więcej o nowym logo: http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/pe... oraz hasło w google "pepsi new logo"

pozdro niedowiarki!Piotr Grzegorzewski edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 16:59

konto usunięte

Temat: NOWA PEPSI

a kto mówi że fałszerstwo???
jak ja zrobię redesign dla zabawy to znaczy że to redesign czy fałszerstwo?
fałszerstwo to podrabianie więc jak to się ma do redesignu

z resztą trzeba torchę luzu a nie gorączkować się że ludzie leniwi albo małej wiary
to zabawa w ocenę a nie sąd ostatecznyJan D. edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 17:02

konto usunięte

Temat: NOWA PEPSI

Adam Gabryelów:
Poza tym nie chce mi sie wierzyc, zeby firma o tak rozpoznawalnym logo byla sklonna przy nim majstrowac :)

To uwierz, te decyzje sa przemyslane, to milionowe sprawy i to nie jest widzimisie nowo przyjętej pani do marketingu, ktora chce zabłysnąć przed szefem.

konto usunięte

Temat: NOWA PEPSI

Jan D.:
a kto mówi że fałszerstwo???
jak ja zrobię redesign dla zabawy to znaczy że to redesign czy fałszerstwo?
fałszerstwo to podrabianie więc jak to się ma do redesignu

z resztą trzeba torchę luzu a nie gorączkować się że ludzie leniwi albo małej wiary
to zabawa w ocenę a nie sąd ostateczny
Jak ja bym robił redesign dla zabawy to bym napisał "zobaczcie, zrobilem redesign dla zabawy"
Nie gorączkuję się :)Piotr Grzegorzewski edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 17:04

konto usunięte

Temat: NOWA PEPSI

Piotr Grzegorzewski:
Szkoda, że ludzie są tacy że trzeba im wszystko podac na tacy. Bo zamiast poszukac to najlepiej napisać, że to fałszerstwo...
pozdro niedowiarki!Piotr Grzegorzewski edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 16:59

nie do koncza czaje - chyba nikt nie pisal ze to falszerstwo, tylko ze ktos sobie testuje odbior swoich grafik. Ze strony, ktora podales tez tak mozna wywnioskowac, cytuje "A growing network and enterprise dedicated to the progress of the graphic design profession and its practitioners, students and enthusiasts. At times intangible, its purpose is to question, push, analyze and agitate graphic design and those involved in the profession."

Czyli ze ktos, niekoniecznie Ty zrobil sobie takie projekty i teraz rzucil ja na goldenline po ocene, w co staralem sie pobawic. Dobrze zrozumialem intencje?

konto usunięte

Temat: NOWA PEPSI

Link podałem jako przykładowy, na google jest o tym więcej, czy mam wklejać każdy link? Poza tym ktoś wcześniej podał url do rozmowy, która była już na ten temat.
Filip Dembski

Filip Dembski work in progress

Temat: NOWA PEPSI

Nie podoba mi się ten projekt, ze względów estetycznych. Uważam, że obecne logo Pepsi jest dużo lepsze i jego zmiana na takie coś była by dużym błędem. dlatego też potrzebny byłby jakiś ciekawszy projekt.
Wojtek Gąska

Wojtek Gąska Przeterminowany

Temat: NOWA PEPSI

Piotr Grzegorzewski:
Adam Gabryelów:
Poza tym nie chce mi sie wierzyc, zeby firma o tak rozpoznawalnym logo byla sklonna przy nim majstrowac :)

To uwierz, te decyzje sa przemyslane, to milionowe sprawy i to nie jest widzimisie nowo przyjętej pani do marketingu, ktora chce zabłysnąć przed szefem.

No proszę Cie! A Ty w to wierzysz?

Mam nadzieje, że nie. Choć nie jest to regułą, to im większa korpo tym większy nie przemyślany spontan, do którego później dorabiana jest na siłę jakaś ideologia. Grunt to za wszelką cenę zrobić coś co nikt wcześniej nie robił, bo tylko wtedy wspomniana Pani ma możliwość awansu.Wojtek Gąska edytował(a) ten post dnia 20.01.09 o godzinie 21:02

Następna dyskusja:

MARKETING ZAPACHOWY/nowa fo...




Wyślij zaproszenie do