Agata Wika K.

Agata Wika K. grafik komputerowy,
działania PR w
mediach
społecznościowych

Temat: Nieodbieranie połączeń telefonicznych

Podam ci przykład z mojego życia


No racja... Ale temat dotyczył odbierania telefonów... Jasne, ze nalezy oddzwonić jesli nie można odebrać, racja, że nalezy odpisac na maila... Ale nie jestem niewolnikiem swojej komórki, by zawsze ją mieć przy sobie, by zawsze móc rozmawiac przez tel., tym bardziej, ze mam dwa tel. i po prostu czasami rozmawiam na drugiej linii... I nie można popadać w paranoję, tylko dlatego, że raz czy dwa ktoś nie odebrał od nas telefonu :)))Życzę wiecej optymizmu i wiary w siebie i w ludzi :))))
Rafał C.

Rafał C. The more profit you
make the richer you
are

Temat: Nieodbieranie połączeń telefonicznych

Agata K.:
Podam ci przykład z mojego życia


No racja... Ale temat dotyczył odbierania telefonów... Jasne, ze nalezy oddzwonić jesli nie można odebrać, racja, że nalezy odpisac na maila... Ale nie jestem niewolnikiem swojej komórki, by zawsze ją mieć przy sobie, by zawsze móc rozmawiac przez tel., tym bardziej, ze mam dwa tel. i po prostu czasami rozmawiam na drugiej linii... I nie można popadać w paranoję, tylko dlatego, że raz czy dwa ktoś nie odebrał od nas telefonu :)))Życzę wiecej optymizmu i wiary w siebie i w ludzi :))))
2 lata w dziale reklamy robi swoje :)

konto usunięte

Temat: Nieodbieranie połączeń telefonicznych

A moim zdaniem to tylko i wyłącznie Twoje niespełnione oczekiwanie, wysyłasz oferte i oczekujesz odzewu, a jak go nie ma czujesz się olany...

Dostaje dużo ofert o które nie prosiłem i uważam, że nie mam obowiązku na każdą odpisywać " dziekuje, zapoznałem się", jeśli jestem zainteresowany to odpisuje, jak nie jestem to nie, a to że się zapoznałem to logiczne bo na tym polega taka praca...

konto usunięte

Temat: Nieodbieranie połączeń telefonicznych

Zdarza się jednak coraz częściej, że ludzie nie odpowiadają nawet na takie maile z ofertą, które sami zamówili. I to już nie jest miłe, ani oczywiste. Mam tu na myśli oferty dostosowane od razu do indywidualnych potrzeb danego klienta - ich przygotowanie bywa np. poprzedzone długą rozmową z klientem, konsultacjami z zespołem itp. itd. A na koniec nie dostaniesz nawet krótkiego maila z info "dzięki, ale nie pasuje mi ta oferta".

Natomiast sam problem nagminności pewnych zachowań denerwujących - różne zdania tu padły. Ja uważam, że to po prostu wynika z różnego sposobu postrzegania tych samych sytuacji. To co na jednych nie wywrze zupełnie wrażenia, komuś innemu od razu doprowadzi krew do wrzenia.

To tak jak z przechodzeniem na "ty" bez pytania o zgodę - jedni uważają, że to takie cool, inni - że całkiem normalne, a jeszcze inni - za chamskie. Jeden tego nawet nie zauważy, a drugi od razu się wścieknie.
Anna S.

Anna S. Marketing &
Innovation
Professional

Temat: Nieodbieranie połączeń telefonicznych

Jakis czas temu na jednym z for GL, dotyczacym giftów reklamowych zadałam pytanie dotyczace niekonwencjonalnych USB. Liczylam na kreatywnosc, w danym wątku.

Znalezienie 20 wiadomosci w skrzynce GL uznalam za nadgorliwosc czytajacych, ale ok. Zrozumialam. Ale po otwarciu sluzbowej poczty nastepnego ranka.... okazalo sie ze czytający wyszperali gdzies konstrukcje sluzbowych maili mojej firmy i zablokowali mi skrzynke. Kreatywne. Niestety, po przeczytaniu 45 standardowego maila - okazalo sie ze na tym konczy sie pomyslowosc. Odpisywalam, dziekowalam, pomysle. Do dzis dostaje z 10 adresow spam ze wszystkim, co moze byc uznane jako gadget - łacznie ze spiewajacymi mikołajami. Przestalam odpisywac. Przykro mi.

Po paru "fantastycznych ofertach" przestalam rowniez odbierac telefony z numerow zastrzezonych. Inni, majacy numery jawne dzwoniacy w sprawie "wyjatkowych okazji" dostali sie w stecjalna kategorie w ksiace telefonicznej "nie odbieraj". Przykro mi, ale przyznaje sie - szanuje swoj czas. Zaraz ktos mi napisze ze "moim obowiazkiem jest zapoznanie sie z oferta, ktorej nie zamawialam". Bzdura. Szczerze? nie mam na to czasu. Szlag by to trafil, bo nic ciekawego w tych ofertach nie bylo.

Rozumiem Rafała i wszystkie osoby, ktore maja podobna specyfike pracy. Szanujmy jednak czas zarówno wspolpracownikow i klientow, ale tez i swoj. Wszyscy ktorzy spamuja ofertami, napieraja na maxa telefonami - wszyscy obiecywali , ze wspolpraca z nimi jest ...przyjemnoscią. Nie zapomnijmy prosze, ze przyjemnosci nalezy rozsadnie dawkowac, bo przyniosą odwrotny skutek.Anna S. edytował(a) ten post dnia 14.11.08 o godzinie 19:59
Agnieszka Piśmiok

Agnieszka Piśmiok Marketing Manager

Temat: Nieodbieranie połączeń telefonicznych

Ja osobiście jestem za wysyłaniem ofert na e-mail. Jeśli oferta mnie interesuje to zapoznam się z nią w dogodnym dla siebie momencie. Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.07.15 o godzinie 04:03
Rοbert R.

Rοbert R. Marketing , sprzedaż
oraz zakupy

Temat: Nieodbieranie połączeń telefonicznych

Różnie jest z tymi telefonami. Czasami ktoś jest tak namolny, że nie odbieram, bo mnie człowiek tą swoją nachalnością wkurza. To też może być przyczyną nie odbierania telefonów.



Wyślij zaproszenie do