konto usunięte
Temat: Niebezpieczny smakosz
Oto Gordon. Gordon ma 9 lat. W przyszłości zostanie znanym kucharzem, który znany będzie na całym świecie w cyklu reality show "Hell's kitchen".Na początek film, w którym Gordon wyraża swoje niezadowolenie z jakości pieczywa w kanapce do szkoły:
http://pl.youtube.com/watch?v=WcZqwR9tbJE
Gordon nie może doczekać się na obiad? Trzeba zrobić kierownikowi przyspieszone szkolenie z zarządzania restauracją:
http://pl.youtube.com/watch?v=xsnVvXkDnqM
Nie smakują mu kiełbaski w szkolnej stołówce? Wpada na zaplecze i rzuca kiełbaską w stół:
http://pl.youtube.com/watch?v=I-5e_Tjv7vg
Uspokoję Was jednak..
Po pierwsze, filmiki nie są emitowane w telewizji. Po drugie, Gordon nie jest wcale autorskim pomysłem agencji reklamowej. Tak naprawdę reklamy Caterer.com są parodią święcącego tryumfy popularności programu kulinarnego „Hell’s Kitchen”, emitowanego w stacji Fox. Prowadzi go duży Gordon Ramsay, szef kuchni, który wizytuje restauracje na całym świecie i wystawia im cenzurki.
To dość specyficzne show, bo do ulubionych form okazywania zaangażowania należy w nim wymiotowanie spożytym posiłkiem i obrzucanie restauratorów stekiem wyzwisk, których nie powstydziłby się żaden raper gangsta.
Mnie jednak zastanawiają dwie rzeczy:
1. brak odpowiednich reakcji na takie steki wyzwisk - pominę fakt, że program "Hell's Kitchen" jest co najmniej idiotycznym programem rynsztokowym..
2. że tymi okropnymi przekleństwami rzuca dziecko! - dobra, ktoś powie - to "tylko" reklama.. Ale czy takie działania, nie są wyraźnym wzorcem dla tego blondwłosego dzieciaka (innych także)?
Była przecież na ten temat kampania:
http://pl.youtube.com/watch?v=7ZscS775ek8
Czy świat już totalnie stanął na głowie?
Czy tylko ja oburzam się na takie przyzwolenia dorosłych?
źródło: http://www.marketing-news.pl/article.php?art=1528