konto usunięte

Temat: nie rób sceny...

Marta R.:
Kuba Ł.:
W ogóle te teksty "nie dla idiotów", "żer dla skner" (Saturn) to jedna wielka chała pod plebs. Przykro mi, ale innych słów nie mogłem na to znaleźć. Chamski, niemiecki styl. Powinni jeszcze w tych reklamach pierdzieć, walić kuflami i beknac od czasu do czasu.

A co Ty wiesz o AKTUALNYCH Niemieckich reklamach czy sposobie bycia, że obrażasz inny kraj... ?
Toż to POLSKA wersja reklamy... i nie sądzę, że akceptował ją jakiś 'niemiecki' Dyr.Generalny Grupy Metro... Więc po co takie głupie gadanie?

Ostatnio to 'polski' styl reklam zaczyna być prostacki...

Ad tematu - reklama też nie robi na mnie dobrego wrażenia, bo ośmiesza ludzi: kobiety, pokazując na swój sposób ich płytkość, materializm... mężczyzn - generalnie: ich prostactwo (choć ten Pan wykazuje wyjątkową 'inteligencję emocjonalną' i przynajmniej nie padają teksty w stylu 'to nie tak jak myślisz kotku';)...
A te 2 wersje radiowe (od rana mnie nimi moja stacja bombarduje) są okropne... ale znalazłoby się kilka innych nie mniej wkur****ących.


myślę, że w przypadku media nie ma znacznia kraj emisji. relamy mają na pewno swoje mutacje regionalne i na pewno są w podobnym stylu. dość prostackim, wzbudzającym emocje - zazwyczaj skrajne. ale przez taki zabieg mówi sie o nich. jedni lepiej, inni gorzej. generalnie jest to narzędzie wspierające sprzedaż - można zaryzykować stwierdzenie, że w takie "ujęcie" pomaga firmie w osiąganiu celów.
(p.s. reklama radiowa jest delikatnie mówiąc mega średnia. powiedziałbym lekko śmierdząca)
Jakub Łochowicz

Jakub Łochowicz Lubię i potrafię
sprzedawać.

Temat: nie rób sceny...

Marta R.:
A co Ty wiesz o AKTUALNYCH Niemieckich reklamach czy sposobie bycia, że obrażasz inny kraj... ?
Toż to POLSKA wersja reklamy... i nie sądzę, że akceptował ją jakiś 'niemiecki' Dyr.Generalny Grupy Metro... Więc po co takie głupie gadanie?

Ostatnio to 'polski' styl reklam zaczyna być prostacki...

Ooooo, to widze, ze kultura niemiecka w ciagu roku odwrocila sie o 180 stopni :-) Marta - wejdz do obojetnie jakiej restauracji w obojetnie jakim europejskim kraju. Niemców poznasz od razu. A jesli nie poznasz - zapytaj kelnera, on ich wskaze. Oczywiscie, ze to myslenie stereotypowe, ale stereotyp ma swoje podstawy. Nie mowie ze Polacy sa super. Mowimy tu o reklamie Media Markt.
Poza tym niemiecki styl reklamy mozna zobaczyc w telezakupach Mango - dobra patelnia, zla patelnia, teflon schodzi, u nas nie schodzi no i MM - "nie dla idiotów", Polacy bez spodni i inne hasla. Proste, prostackie, niewyszukane.Kuba Ł. edytował(a) ten post dnia 30.10.10 o godzinie 12:33
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: nie rób sceny...

Andrzej Tchorzewski:
o kurde jacy wszyscy delikatni...

To tylko reklama... ma wywoływać emocje (nie ważne jakie).

Fakt, reklama kiepska (wg mnie) ale jak widać emocje wywołuje -> cel osiągnięty
Sure - cel osiągnięty - wizerunek znów wzmocniony :)
Tak, to dobrze , że reklama wzbudza emocje. Ale nie zastanawia Cię JAKIE emocje ? Uważasz , że to wszystko jedno ? No doobra :):) Każdemu według potrzeb :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: nie rób sceny...

Karol Gonczerzewicz:
generalnie jest to narzędzie wspierające sprzedaż - można zaryzykować stwierdzenie, że w takie "ujęcie" pomaga firmie w osiąganiu celów.

A co z wizerunkiem firmy ?

konto usunięte

Temat: nie rób sceny...

A chciałam dzisiaj jechać do MM po zmywarkę... wracam do wersji zakupu w sklepie internetowym ;)

konto usunięte

Temat: nie rób sceny...

Kuba Ł.:
Maksymilian Godek:
Nowa reklama Media Markt - po jej obejrzeniu utwierdziłem się w przekonaniu, że źle się dzieje na tym ziemskim padole...

W ogóle te teksty "nie dla idiotów", "żer dla skner" (Saturn) to jedna wielka chała pod plebs. Przykro mi, ale innych słów nie mogłem na to znaleźć. Chamski, niemiecki styl. Powinni jeszcze w tych reklamach pierdzieć, walić kuflami i beknac od czasu do czasu.

I tak będziesz tam robił zakupy... Jak się nie podoba, to się nie ogląda albo bojkotuję! To jest ich chwyt reklamowy i działa też w samych Niemczech, teraz trzeba być kontrowersyjnym tak reklama działa...

Przez sam tematu tutaj osiągnęli swój cel! I o to właśnie chodzi. Im wcale nie zależy na tej ograniczonej części społeczeństwa która nie toleruje "innego" spojrzenia na świat, oni idą na całość i może 10% ludzi po marudzi ale koniec końców i tak prędzej czy później do c=nich wejdzie, bo mają największy wybór i ciekawe ceny...

I ciekawe czy właśnie przez te reklamy tak ostro udało im się wejść na polski rynek i go zdominować? Czy może powinni robić takie reklamy jak wszyscy inni? Nudne, bez charakteru??

Ale zaraz się hieny na mnie rzucą... Hehe...Tomasz Włodarczyk edytował(a) ten post dnia 30.10.10 o godzinie 16:20

konto usunięte

Temat: nie rób sceny...

Psy szczekają, karawana jedzie dalej.

MM od zawsze wzbudzało oburzenie egzaltowanych paniuś, co nijak nie przeszkadzało im w odniesieniu sukcesu rynkowego. A wprost przeciwnie.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: nie rób sceny...

Piotr Sadło:
Psy szczekają, karawana jedzie dalej.

MM od zawsze wzbudzało oburzenie egzaltowanych paniuś, co nijak nie przeszkadzało im w odniesieniu sukcesu rynkowego. A wprost przeciwnie.
Ale tylko tak słyszałeś czy masz na to jakieś dane ?
Bo mam dziwne wrażenie, że z tym sukcesem to jakby coraz słabiej ostatnio...
Problem polega na tym,że czasem egzaltowane paniusie decydują o zakupach. I sobie pójdą gdzie indziej wydać 40k na AGD, czy się to nieegzaltowanym facecikom podoba czy nie.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 30.10.10 o godzinie 16:33
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: nie rób sceny...

TomaszNaj Włodarczyk:
Kuba Ł.:
Maksymilian Godek:
Nowa reklama Media Markt - po jej obejrzeniu utwierdziłem się w przekonaniu, że źle się dzieje na tym ziemskim padole...

W ogóle te teksty "nie dla idiotów", "żer dla skner" (Saturn) to jedna wielka chała pod plebs. Przykro mi, ale innych słów nie mogłem na to znaleźć. Chamski, niemiecki styl. Powinni jeszcze w tych reklamach pierdzieć, walić kuflami i beknac od czasu do czasu.

I tak będziesz tam robił zakupy...


Ciekawe - skąd ta pewność ?
Jak się nie podoba, to się nie ogląda albo bojkotuję! To jest ich chwyt reklamowy i działa też w samych Niemczech, teraz trzeba być kontrowersyjnym tak reklama działa...

Ale odróżniasz znaczenie słowa "kontrowersyjny" od "prostacki"?

Przez sam tematu tutaj osiągnęli swój cel!

Jeeesoooo co za bzdura ...
I o to właśnie chodzi. Im wcale nie zależy na tej ograniczonej części społeczeństwa która nie toleruje "innego" spojrzenia na świat, oni idą na całość i może 10% ludzi po marudzi ale koniec końców i tak prędzej czy później do c=nich wejdzie, bo mają największy wybór i ciekawe ceny...
Ale nie najlepsze i jakoś tłumów nie ma. NIe wiem kiedy ostatnio kupowałeś AGD/RTV...

I ciekawe czy właśnie przez te reklamy tak ostro udało im się wejść na polski rynek i go zdominować? Czy może powinni robić takie reklamy jak wszyscy inni? Nudne, bez charakteru??

Uważasz, że reklamy MM są WYBITNE ? Że nie są nudne i że mają charakter ? TO ja CI serdecznie gratuluję gustu :):)

Ale zaraz się hieny na mnie rzucą... Hehe...Tomasz Włodarczyk edytował(a) ten post dnia 30.10.10 o godzinie 16:20

I widzę, że uczysz się od najlepszy :):) Ktokolwiek się w temacie odezwie będzie hieną. To zupełnie jak prezes Kaczyński : ktokolwiek powie źle o PIS będzie mordercą.Zaczynam rozumieć twoje gusta :) Ale tania manipulacja to niestety żenują historyjka :):)

konto usunięte

Temat: nie rób sceny...

Tomasz Włodarczyk:
I tak będziesz tam robił zakupy...
nie jestem hieną :P ale... no mi dzisiejszego zakupu się odechciało ;)
Przez sam tematu tutaj osiągnęli swój cel! I o to właśnie chodzi. Im wcale nie zależy na tej ograniczonej części społeczeństwa która nie toleruje "innego" spojrzenia na świat,
hehe wolę już być ograniczona według MM, ale niesmak budzi ta reklama we mnie, jakby mi facet po zdradzie podsunął gazetkę, to bym kupiła tą pralkę czy co tam było i bym zrzuciła z dachu wieżowca na głowę :D miało być pewnie śmiesznie, a wyszło jak zwykle ;)

Edit: haha w sumie osiągnięty byłby cel :D zakup zrobiony, to nic że do innego celu użyty sprzęt :D
oni idą na całość i może 10% ludzi po marudzi ale koniec końców i tak prędzej czy później do c=nich wejdzie, bo mają największy wybór i ciekawe ceny...
z ciekawymi cenami bym się kłóciła ;) chyba że tylko ograniczone promocje, ja wolę wybierać we wszystkim w ciekawych cenach :)

I ciekawe czy właśnie przez te reklamy tak ostro udało im się wejść na polski rynek i go zdominować? Czy może powinni robić takie reklamy jak wszyscy inni? Nudne, bez charakteru??

Ale zaraz się hieny na mnie rzucą... Hehe
ja piszę spokojnie, nie hienowato mam nadzieję :)

mi się wydaje po tej reklamie, że chyba mają problemy sami ze sobą :D jak na taką wielką firmę mogli się postarać poprostu...Angelika K. edytował(a) ten post dnia 30.10.10 o godzinie 16:38

konto usunięte

Temat: nie rób sceny...

Tomasz Włodarczyk:
I tak będziesz tam robił zakupy...

Dla niektórych jak widzę, nie ma alternatywy. Ja nie kupuję w MM, nie kupowałam i nie będę kupowała... Pewnie nie mam telewizora, pralki, kuchenki i lodówki... :D

Poza tym, ich ceny wcale nie powalają (sprawdzałam niejednokrotnie, osobiście z czystej ciekawości), robią szum; wyprzedaż wyprzedaży z promocji gratisowej (ostatnie 20 sztuk i tylko od 7 rano!!!). Może zabrzmi ostro ale jak dla mnie, to właśnie sklep "dla idiotów". Same reklamy komentowałam wcześniej. Zdania nie zmieniłam.

konto usunięte

Temat: nie rób sceny...

Dagmara D.:
Ale tylko tak słyszałeś czy masz na to jakieś dane ?

Parę lat temu pracowałem w branży. MM radził sobie na tle konkurencji doskonale.
Bo mam dziwne wrażenie, że z tym sukcesem to jakby coraz słabiej ostatnio...

Obecnie w ogóle tradycyjna sprzedaż RTV/AGD to ciężki kawałek chleba, by nie powiedzieć biznes schyłkowy. Ale to inna historia.
Problem polega na tym,że czasem egzaltowane paniusie decydują o zakupach. I sobie pójdą gdzie indziej wydać 40k na AGD, czy się to nieegzaltowanym facecikom podoba czy nie

Nieprawda. W tej branży konsumenci zawsze pójdą tam gdzie wydaje im się że jest najtaniej. Pare paniusi może się obrazić, ale to ma znikome znaczenie.

konto usunięte

Temat: nie rób sceny...

Kinga Matusiak:
Poza tym, ich ceny wcale nie powalają (sprawdzałam
niejednokrotnie, osobiście z czystej ciekawości), robią szum; wyprzedaż wyprzedaży z promocji gratisowej (ostatnie 20 sztuk i tylko od 7 rano!!!). Może zabrzmi ostro ale jak dla mnie, to właśnie sklep "dla idiotów". Same reklamy komentowałam wcześniej. Zdania nie zmieniłam.

To jakie mają ceny nie ma znaczenia. Znaczenia ma to że ludziom się wydaje że mają najlepsze.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: nie rób sceny...

Piotr Sadło:
Dagmara D.:
Ale tylko tak słyszałeś czy masz na to jakieś dane ?

Parę lat temu pracowałem w branży. MM radził sobie na tle konkurencji doskonale.
Tak - parę lat temu tak.
Bo mam dziwne wrażenie, że z tym sukcesem to jakby coraz słabiej ostatnio...

Obecnie w ogóle tradycyjna sprzedaż RTV/AGD to ciężki kawałek chleba, by nie powiedzieć biznes schyłkowy. Ale to inna historia.
>
Oj ciężki, dlatego chyba lepiej nie zrażać do siebie klientów skoro jest och co raz mniej ?
Problem polega na tym,że czasem egzaltowane paniusie decydują o zakupach. I sobie pójdą gdzie indziej wydać 40k na AGD, czy się to nieegzaltowanym facecikom podoba czy nie

Nieprawda. W tej branży konsumenci zawsze pójdą tam gdzie wydaje im się że jest najtaniej. Pare paniusi może się obrazić, ale to ma znikome znaczenie.
Pójdą tam, gdzie JEST taniej. A nie tam GDZIE IM SIĘ WYDAJE, że jest taniej. Cenę można porównać - wybitnie łatwo. Widzę różnicę. Widać MM stać na utratę klientów. A ilu ich będzie - nie wiem ani ja ani Ty. Ale nie będzie ich więcej - chyba się znajdą się neandertalczycy, którzy będę się podniecać tą reklamą ... no niby prawie goła dupa tam jest ..może i zadziała...

konto usunięte

Temat: nie rób sceny...

Piotr Sadło:
To jakie mają ceny nie ma znaczenia. Znaczenia ma to że ludziom się wydaje że mają najlepsze.
tu nawet masz rację, co prawda na świeżo mam bardziej porównanie przy Saturnie, który wydaje się tańszy od MM i na samym TV zaoszczędziłam 2.000 zł!!!a było więcej do kupienia... ale nie jestem paniusią :P i spisałam modele i ceny, a potem internecik i szok...

Ale zgadza się, wydawałoby się, że powinni mieć taniej choćby z racji rabatów przy masowych zakupach...

konto usunięte

Temat: nie rób sceny...

Piotr Sadło:
Kinga Matusiak:
Poza tym, ich ceny wcale nie powalają (sprawdzałam
niejednokrotnie, osobiście z czystej ciekawości), robią szum; wyprzedaż wyprzedaży z promocji gratisowej (ostatnie 20 sztuk i tylko od 7 rano!!!). Może zabrzmi ostro ale jak dla mnie, to właśnie sklep "dla idiotów". Same reklamy komentowałam wcześniej. Zdania nie zmieniłam.

To jakie mają ceny nie ma znaczenia. Znaczenia ma to że ludziom się wydaje że mają najlepsze.

Znaczy w sensie, tym którym ma się wydawać - tym się wydaje.
Mnie się nie wydaje. I wydaje mi się, że większości "rozgarniętych" ludzi, też się nie wydaje że w MM są przystępne ceny.
Jarek M.

Jarek M. POP (Pan Od
Pudełek), czasem i
inne...

Temat: nie rób sceny...

Angelika K.:
Piotr Sadło:
To jakie mają ceny nie ma znaczenia. Znaczenia ma to że ludziom się wydaje że mają najlepsze.
tu nawet masz rację, co prawda na świeżo mam bardziej porównanie przy Saturnie, który wydaje się tańszy od MM i na samym TV zaoszczędziłam 2.000 zł!!!a było więcej do kupienia... ale nie jestem paniusią :P i spisałam modele i ceny, a potem internecik i szok...

Ale zgadza się, wydawałoby się, że powinni mieć taniej choćby z racji rabatów przy masowych zakupach...

Saturn i MM naleza do tej samej spolki, wiec ta ich konkurencja to sciema jakich malo

konto usunięte

Temat: nie rób sceny...

Dagmara D.:
Piotr Sadło:
Dagmara D.:
Ale tylko tak słyszałeś czy masz na to jakieś dane ?

Parę lat temu pracowałem w branży. MM radził sobie na tle konkurencji doskonale.
Tak - parę lat temu tak.
Bo mam dziwne wrażenie, że z tym sukcesem to jakby coraz słabiej ostatnio...

Obecnie w ogóle tradycyjna sprzedaż RTV/AGD to ciężki kawałek chleba, by nie powiedzieć biznes schyłkowy. Ale to inna historia.
>
Oj ciężki, dlatego chyba lepiej nie zrażać do siebie klientów skoro jest och co raz mniej ?
Problem polega na tym,że czasem egzaltowane paniusie decydują o zakupach. I sobie pójdą gdzie indziej wydać 40k na AGD, czy się to nieegzaltowanym facecikom podoba czy nie

Nieprawda. W tej branży konsumenci zawsze pójdą tam gdzie wydaje im się że jest najtaniej. Pare paniusi może się obrazić, ale to ma znikome znaczenie.
Pójdą tam, gdzie JEST taniej. A nie tam GDZIE IM SIĘ WYDAJE, że jest taniej. Cenę można porównać - wybitnie łatwo. Widzę różnicę. Widać MM stać na utratę klientów. A ilu ich będzie - nie wiem ani ja ani Ty. Ale nie będzie ich więcej - chyba się znajdą się neandertalczycy, którzy będę się podniecać tą reklamą ... no niby prawie goła dupa tam jest ..może i zadziała...


Dżizas, w jakim Ty świecie żyjesz;) Jakby ludzie tak racjonalnie postępowali to nie istniałaby grupa reklama markieting marka.

konto usunięte

Temat: nie rób sceny...

Kinga Matusiak:
To jakie mają ceny nie ma znaczenia. Znaczenia ma to że ludziom się wydaje że mają najlepsze.

Znaczy w sensie, tym którym ma się wydawać - tym się wydaje.
Mnie się nie wydaje. I wydaje mi się, że większości "rozgarniętych" ludzi, też się nie wydaje że w MM są przystępne ceny.


Większość ludzi to głąby, więc tych "rozgarniętych" można spokojnie sobie odpuścić przy podejmowaniu decyzji.

konto usunięte

Temat: nie rób sceny...

zakupy w Saturnie i MM, to pewnego rodzaju też prestiż, bo reklamówką potem też się chwalą... należy pamiętać, że przeciętny zjadacz chleba, chce szybko kupić i robi to często dosyć spontanicznie, racjonalność przy takich zakupach jak najbardziej wskazana, ale mało popularna.

Chyba świadczy o tym obsługa w takich sklepach - choćby jak mnie "doradca" Saturna próbował przekonać do zakupu pralki, to szybko przegoniłam, bo kompletnie mnie nie słuchał... ja mówię zależy mi takim parametrze/funkcji, a ta osoba coś zupełnie innego mi poleca :O



Wyślij zaproszenie do