konto usunięte
Temat: nie rób sceny...
Marta R.:
Kuba Ł.:
W ogóle te teksty "nie dla idiotów", "żer dla skner" (Saturn) to jedna wielka chała pod plebs. Przykro mi, ale innych słów nie mogłem na to znaleźć. Chamski, niemiecki styl. Powinni jeszcze w tych reklamach pierdzieć, walić kuflami i beknac od czasu do czasu.
A co Ty wiesz o AKTUALNYCH Niemieckich reklamach czy sposobie bycia, że obrażasz inny kraj... ?
Toż to POLSKA wersja reklamy... i nie sądzę, że akceptował ją jakiś 'niemiecki' Dyr.Generalny Grupy Metro... Więc po co takie głupie gadanie?
Ostatnio to 'polski' styl reklam zaczyna być prostacki...
Ad tematu - reklama też nie robi na mnie dobrego wrażenia, bo ośmiesza ludzi: kobiety, pokazując na swój sposób ich płytkość, materializm... mężczyzn - generalnie: ich prostactwo (choć ten Pan wykazuje wyjątkową 'inteligencję emocjonalną' i przynajmniej nie padają teksty w stylu 'to nie tak jak myślisz kotku';)...
A te 2 wersje radiowe (od rana mnie nimi moja stacja bombarduje) są okropne... ale znalazłoby się kilka innych nie mniej wkur****ących.
myślę, że w przypadku media nie ma znacznia kraj emisji. relamy mają na pewno swoje mutacje regionalne i na pewno są w podobnym stylu. dość prostackim, wzbudzającym emocje - zazwyczaj skrajne. ale przez taki zabieg mówi sie o nich. jedni lepiej, inni gorzej. generalnie jest to narzędzie wspierające sprzedaż - można zaryzykować stwierdzenie, że w takie "ujęcie" pomaga firmie w osiąganiu celów.
(p.s. reklama radiowa jest delikatnie mówiąc mega średnia. powiedziałbym lekko śmierdząca)