![Agata K.](https://static.goldenline.pl/user_hidden_basic.jpg)
Agata
K.
Ilustrator / Graphic
Designer
Temat: Nie ma nic w lodówce?
Chciałam spytać o reklamę Danio, w którym zgłodniały nastolatek wrzeszczy do matki, że nie ma nic w lodówce. Czy tylko ja zauważyłam, że lodówka jest pełna po brzegi? Zapewne chodziło o to, że mimo tego, że w lodówce jest masa żarcia, to tak naprawdę głód może pokonać tylko Danio. Dla mnie jednak pierwsze wrażenie było niezbyt pozytywne. Od razu pomyślałam sobie o ludziach którzy naprawdę nie mają co do garnka włożyć i widząc tę reklamę mają mocno negatywne odczucia. Myślicie, że ta reklama jest udana? Moim zdaniem cała sytuacja jest irytująca. Szczerze powiedziawszy na miejscu tej matki miałabym ochotę dzieciakowi dać w łepetynę. Nie dość, że się drze to jeszcze widząc pełną lodówkę, nie umie sobie nic do żarcia zrobić sam tylko woła mamusię na pomoc.Jak widać mój odbiór jest negatywny, a wasz?