Artur Kawa

Artur Kawa Menedżer kultury,
Specjalista ds.
programowych,
Specjalis...

Temat: Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

Hej!

Mam przyjemność przedstawić Wam kampanię społeczną, z czytelniczym erotyzmem w tle ;) Zapewne część z Was zetknęła się już z naszą platformą informacyjną, która pręży muskuły na facebooku.

Tych, którzy jeszcze się nie zetknęli z nami, zapraszam do odwiedzenia stron:

http://www.facebook.com/nieczytasz

http://nieczytasz.pl

Jako, że całość projektu realizowana jest społecznie, postanowiliśmy porwać się z motyką na słońce i stawiamy pierwsze kroki w crowdfundingu.

Prosimy o zapoznanie się z pomysłem i rozesłanie wieści dalej w świat! :)

http://polakpotrafi.pl/projekt/nie-czytasz-nie-ide-z-t...

Z góry uprzejmie dziękujemy!
A.
Adam Krajewski

Adam Krajewski Manager Działu
Reklamy i
Sponsoringu

Temat: Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

Z jednej strony ciekawy temat a z drugiej kula w płot.

żyjemy w czasach gdy czasu na cokolwiek jest naprawdę niewiele. Gdy jesteś po pracy to każde zajęcie jakiemu się poświęcasz powoduje, że nie robisz czegoś innego, bo nie ma czasu na wszystko.

Wiele osób tak ma. Sporym problemem w związkach jest brak czasu dla siebie z powodu ilości obowiązków.

Gdy poświęcisz czas na czytanie to nie poświęcisz go bliskiej osobie. Więc albo czytasz albo się przytulasz, rozmawiasz, zacieśniasz relacje, bawisz się z dziećmi, spotykasz z przyjaciółmi itp.

Już prędzej zrozumiałbym hasło 'zwolnij, poczytaj" niż przejąłbym się Waszym hasłem, które wykorzystuje podtekst erotyczny aby przyciągnąć uwagę - co jest bardzo tanim chwytem i ocenianym w reklamie jako chodzenie na łatwiznę i działaniem bez polotu.

A jak już wchodzimy w marketing to warto sobie odpowiedzieć na pytanie czy negatywne akcenty w reklamie to jest właściwy kierunek? Moim zdaniem stawiacie ludzi w sytuacji gdy nie czytanie ma pejoratywny wydźwięk a nie zakładacie, że potencjalny odbiorca Waszej reklamy/akcji może mieć kontakt z kulturą na poziomie chodzenia do teatru, kina, na koncerty czy słuchania audiobooków w drodze z pracy i do pracy.

a jakbym zadał pytanie "albo czytasz, albo idziemy do łóżka!" to co wtedy? Świat moi drodzy nie jest czarno biały!
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

Kampania jest zbudowana na sprytnym mechanizmie kontekstowym.
Szczególnie, jeśli się nie mylę, że nie stoi za tym żadna agencja.
Teraz widzę że kampania się rozrasta i chce wpadać do naszych fejs-domów. To może ja doradzę, że poziom trzeba permanentnie trzymać bardzo wysoko.

Mimo że trudno się zgodzić z punktem widzenia powyżej, to ciut prawdy jest w tym, że hasło trochę zawęża możliwości i kampania ma ograniczony termin do spożycia. Tak z półtora roku i się znudzi, jeśli nie uda się wam uciec od tzw. efektu wałkowania tego samego ciasta.
Adam Krajewski

Adam Krajewski Manager Działu
Reklamy i
Sponsoringu

Temat: Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

Szkoda kasy na tę kampanię.
Słabe punkty to:

- seksistowskie skojarzenia,
- hasło oderwane od rzeczywistości

Nie wierzę też w to, że efekt tej kampanii będzie taki, że więcej osób zacznie czytać książki.
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

Już widzę jak ludzie masowo czytają, żeby iść z kimś do łóżka :D

Choć pomysł mi się podoba, bo uważam, ze ludzie mało czytają, łóżka bym do tego nie mieszała, choć nie od dziś wiadomo, że łóżko to najlepszy, czworonożny przyjaciel człowieka :)
Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

Znam od dawna, czytam, podoba mi się. :)

konto usunięte

Temat: Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

Agnieszka G.:
Już widzę jak ludzie masowo czytają, żeby iść z kimś do łóżka :D

Bo czytanie jest sexy, nie to co np. oglądanie TV :)
Adam Krajewski

Adam Krajewski Manager Działu
Reklamy i
Sponsoringu

Temat: Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

o nie nie :) jako reprezentant telewizji muszę powiedzieć, że oglądanie tv zbliża a szczególnie zimową porą..herbata rozgrzewająca i dobry film to jest najlepsza opcja by to łóżko nabrało szczególnego znaczenia ;)

konto usunięte

Temat: Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

Adam Krajewski:
o nie nie :) jako reprezentant telewizji muszę powiedzieć, że oglądanie tv zbliża a szczególnie zimową porą..herbata rozgrzewająca i dobry film to jest najlepsza opcja by to łóżko nabrało szczególnego znaczenia ;)

No tak, zwłaszcza 30 minut przerwy na reklamę można szczególnie wykorzystać :)Malwina M. edytował(a) ten post dnia 09.11.12 o godzinie 15:27
Adam Krajewski

Adam Krajewski Manager Działu
Reklamy i
Sponsoringu

Temat: Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

12 min w godzinie jeśli już ;)

na szczęście filmy w moich kanałach nie są przerywane reklamami!Adam Krajewski edytował(a) ten post dnia 09.11.12 o godzinie 15:54
Adam Krajewski

Adam Krajewski Manager Działu
Reklamy i
Sponsoringu

Temat: Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

a poza tym tak się zainspirowałem tym wątkiem, że popełniłem takie coś:

Kochanie Ty tak książki czytasz
Nic dzisiaj nie mówisz
O nic mnie nie pytasz
Czy mnie jeszcze lubisz?

Chociaż naga siedzę
Obok cała w bieli
Wolisz swoje książki
Niż więzy pościeli

Czytaj więc Kochany
Jak najwięcej książek
z twymi kolegami
dziś się mocno zwiążę…

;)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

Miejsce na rzeczy z którymi "mamy się zapoznać i posłać z świat|" jest w temacie przykljeonym pt. reklama.



Wyślij zaproszenie do