Ewa
M.
Creativity is the
art of taking a
fresh look at old
knowl...
Temat: Nie bierz do buzi
Arkadiusz Radwan:Dla mnie hasło z małym i dużym w ogólnie nie przywodzi mi na myśl telewizorów. Już mi się to bardziej z psem kojarzy;)
Re: FUNAI
Jak nic z badań wyszło, że spory potencjał sprzedażowy jest w segmencie mniejszych TV, kupowanych najczęściej jako drugi w gospodarstwie. Dorobiono do tego historię 'lekarstwa na wojnę o pilota', zdefiniowano target jako męski (oglądaj sobie spokojnie mecze w małym pokoju, kiedy twoja żona tłucze serial AGENTKI) i na koniec postawiono na przekaz z mocną konotacją erotyczną, która dodatkowo ma męskiego widza dowartościować, w efekcie skupić większą uwagę i wygenerować WoM.
...tylko czy ktoś zrobił badania na ile to się będzie kojarzyć z TV w przypadku marki o słabej znajomości? Śmiem twierdzić, że nie. Natomiast WoM w środowisku zatacza kręgi aż furczy :-)