Jarosław K. senior copywriter
Temat: [ Netia ] - Tomasz Kot - Dentysta
Maciej P.:Błędy popełniają nawet najlepsi, tym bardziej, że szef marketingu Netii zapewne nie zajmuje się takimi duperelami, jak kontrola treści dwudziestego szóstego z kolei spotu reklamowego. Po prostu nie ma na to czasu.Jarosław Koć edytował(a) ten post dnia 23.06.10 o godzinie 17:41
Kzysztof Wydra:
Nie wiem jak szefowie netii mogli połączyć tak nieprzyjemne skojarzenia ze swoją firmą.
Krzysztof,
Uważasz że szef marketingu Netii, który notabene był autorem sukcesu marki Heyah kilka lat temu, mógł przez przypadek popełnić tak akademicki w swej istocie błąd polegający na skojarzeniu marki z czymś nieprzyjemnym?. Sądzę że prędzej sugerował się mottem "wyróżnij się lub zgiń" Ala Riesa