Rafał
S.
http://www.little.co
m.pl
Temat: Naming - konstrukcja oferty
Zastanowiło mnie to przy sąsiednim wątku i ciekaw jestem, jak to widzicie.Oferta namingowa (generalnie załóżmy że "krótka" robota copywriterska) wyceniana jest na stawkę X pod warunkiem, że Klient wybierze coś z pierwszej serii. Jeśli nie - idzie seria druga ale cena to wtedy X+10%X. Trzecia seria - X+20%X.
Zastanowiło mnie to, bo:
- wolałbym mieć tę gradację odwróconą: niech się CPWRTR postara tak, bym sam chciał wybrać z pierwszej serii
- skoro druga czy trzecia droższa, to czemu nie poczekać z lepsza ofertą do drugiej czy trzeciej serii?
Nie traktujcie proszę jako personalny przytyk - pomóżcie zrozumieć, dlaczego tak.
Albo potwierdźcie, że też rozumujecie na opak ;]
r.