Piotr Szóstka

Piotr Szóstka SENIOR B2B MANAGER,
GRUPA HELION

Temat: Nagrody, a efekt konkursów...

Witam wszystkich,
postanowiłem sobie po ostatnich ciekawych doswiadczeniach zapytać szanowną społeczność ;-) co sadzicie o wpływie na efektywność konkursów nagród jakie temu towarzyszą.
Osobiście mam wrażenie, iz wartość nagrody nie przekłada się absolutnie na wzmocnienie sprzedaży...
Co wy na to z własnych obserwacji?

pozdrowionka
P6

konto usunięte

Temat: Nagrody, a efekt konkursów...

Chodzi o wartość rzeczywistą, czy postrzeganą?
Jeśli postrzeganą to jaka jest dla grupy docelowej? Czasami może być niewyobrażalnie duża jeśli dobrze dobierzemy nagrodę... Ale to wymaga badań, a nie wzięcia nagrody z katalogu, lub co gorsza z magazynu...
Nagroda jest wyzwaniem, zawsze. Nie można ścigać się na wartość rzeczywistą, bo to jak promocja cenowa!
Marta T.

Marta T. Praca z ciałem i
emocjami / Praca z
traumą /
Refleksolog...

Temat: Nagrody, a efekt konkursów...

Wartość nagrody i możliwość jej zdobycia przekłada się na wzrost sprzedaży ale to w trakcie trwania konkursu/promocji a potem spada.
Im nagroda bardziej wartościowa (zależy od grupy docelowej) tym więcej osób będzie chciało ją zdobyć.

Temat: Nagrody, a efekt konkursów...

a dla mnie wygranie konkursu plastycznego dla Reddsa byłaby cenniejsze niż jakakolwiek nagroda

konto usunięte

Temat: Nagrody, a efekt konkursów...

Wczoraj spędziłem chyba godzinę, żeby znaleźć odpowiedź na pytanie, ile akumulatorów wyprodukowała łącznie na świecie firma GP w zeszłym roku. Było to jedno z 6 pytań w konkursie. Nie wiem jaka była nagroda, ale wiem co mnie zachęciło do udziału:
- żeby uczestniczyć w konkursie nie trzeba było wysyłać żadnych SMS-ów, tylko wpisać kod na stronie internetowej,
- trzeba było odpowiedzieć na 6 pytań, dwa pierwsze łatwe, kiedy już się wciągnąłem, trzecie było bardzo trudne (nie znalazłem nigdzie odpowiedzi, więc strzelałem z tą roczną produkcją), pozostałe 3 znów łatwe,
- nie trzeba było podawać zbyt wielu danych (nazwisko i email).
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Nagrody, a efekt konkursów...

Od marca jestem Klientem pewnego banku.
W nagrodę za używanie jego karty kredytowej ( używam, bo mam, prawda ? nie lubię gotówki w portfelu) dostaję piłkę nożną i czapeczkę.
Jesli przeyjdzie mi do domu kurirem jeszcze jedna piłka nożna i czapeczka obawiam się , że zrozumiem, dlaczego łeb ucina się posłańcowi.

Bezsensowna nagroda jest gorsza niż brak nagród.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 25.08.08 o godzinie 17:43



Wyślij zaproszenie do