Lech Tkaczyk
Waldemar Brachman One Man Army!
Temat: Nagonka prasowa elementemm skutecznej reklamy?
Nie jestem ani medioznawcą, ani dziennikarzem, ale logika podpowiada, że zjawisko "nagonki medialnej" należy rozpatrywać osobno dla każdego przypadku. Wysnuwanie w tej kwestii wniosków ogólnych oraz szukanie wspólnego mianownika nie ma zbyt wielkiego sensu.Piotr L. • Weź Mnie •
Temat: Nagonka prasowa elementemm skutecznej reklamy?
Wystarczy spojrzec na Pana Rutkowskiego... ;)Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Kiedyś to była reklama prasowa... nie to co teraz ;) -
-
Reklama, marketing, marka » Najlepsze reklamy 2011 roku! -
-
Reklama, marketing, marka » Czy Smart TV otwiera już drzwi do reklamy interaktywnej? -
-
Reklama, marketing, marka » Polecane książki z marketingu i reklamy - do pracy mgr -
-
Reklama, marketing, marka » Najwieksze wydarzenie dot. reklamy w Polsce? -
-
Reklama, marketing, marka » Ktoś znalazł sposób na zwalczanie reklamy emailowej...... -
-
Reklama, marketing, marka » koszty dzierżawy reklamy-auto dostawcze -
-
Reklama, marketing, marka » Reklamy zakazane -
-
Reklama, marketing, marka » 2012 - Oferty współpracy i reklamy -
-
Reklama, marketing, marka » Reklamy wszechczasów - czyli "tego nie zobaczymy w TV";) -
Następna dyskusja: