Renata Ż. Marketing Manager
Temat: Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk...
Mateusz Kurleto:
Ja powiem tak - nakręcenie naprawdę fajnego spotu reklamowego jest znacznie droższe w dodatku każda jego emisja kosztuje. Przez kontrowersyjność tej reklamy oglądaliśmy ją w wiadomościach na niemal każdym kanale. Nie w czasie reklamowym. Po tych spotach zwykle słuchaliśmy komentarzy przedstawicieli władz, którzy mówili już o konkretach i celach kampanii a nie o treści filmików.
Jeśli więc taka akcja spowodowała zainteresowanie mediów Gdańskiem i umożliwiła w czasie wiadomości a nie reklam powiedzieć widzom - przyjedźcie do Gdańska - to być może nie jest to wcale tak głupie jak sama treść spotów.
naprawdę dali to do wiadomości? no to albo media do reszty pozbawiły sie mózgu w pogoni za tanią sensacją i słupkami oglądalnosci albo ręka rękę myje.
Jak dobrze, że nie mam telewizora!