Patryk
Górski
Koordynator, Polskie
Górnictwo Naftowe i
Gazownictwo S.A.
Temat: Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk...
Chciałbym rozpocząć dyskusję na temat nowej kampanii promocyjnej miasta Gdańska. Kampania została zrealizowana przez agencję reklamową DSK z Warszawy, budżet niecałe 2 mln. W kampanii oprócz standardowych elementów ATL, BTL, zostały wykorzystane "niekonwencjonalne" elementy przekazu, biorąc pod uwagę marketing miast.Poniżej link do artykułu zamieszczonego na regionalnym portalu informacyjnym trojmiasto.pl, w którym znajdują się filmy promujące Gdańsk oraz informacje na temat samej kampanii "Gdańsk. Dotknij wolności".
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Nagi-rolnik-w-beli...
Co myślicie na ten temat? Jak ocenianie kampanię w porównaniu do akcji promocyjnych innych miast w Polsce?
Poniżej umieszczam jeden z filmów promocyjnych, krążący po internecie:)
http://www.youtube.com/watch?v=ZF9szJ8fesA