Temat: możesz to mieć, ale nie musisz
Bardziej chodziło mi o to, że skoro kierują produkt do młodszej części rynku, to powinni reklamy doładowujące konto puszczać sms/mms/lite itd, a nie głosowo - to nie ten target :)
Sam model biznesowy rozmów za reklamy jest fajny, sprawdzony, z jednym wielkim ALE - jeśli reklamy będą puszczane na "pałę" bez targetowania wewnątrz użytkowników sieci, to jest to kompletny niewypał.
Blyk ma świetne efekty CTR (średnia 29%) reklam puszczanych SMS-ami do klientów sieci, co oznacza że zarabia na siebie jako medium reklamowe, dzięki bardzo rozbudowanym ankietom personalnym wypełnianym przy aktywacji numeru - wiadomo więc, jaki jest przekrój użytkowników sieci, co kto lubi i stosownie dobierana jest grupa, do której jest kierowany spam.
Ciekawe, jak będzie w tym przypadku.
Michał S. edytował(a) ten post dnia 09.06.08 o godzinie 22:03