konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

jak ktoś nie czai; nowa kampania Plusa.

kilka tygodni (dni?) zastanawiałam się osochosi w spocie "możesz to mieć, ale nie musisz".

dziś się dowiedziałam. chodzi o plusa.
rozwiązanie zagadki roooooozczarowuje mnie.

a was??
Tomasz P.

Tomasz P. Senior Brand Manager
- Marki Cin&Cin,
Dorato,
MichelAngel...

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Mnie trochę przeraża fakt, że robi sie taką kampanie teaserową na taką skalę, we wszystkich możliwych mediach (łącznie z zaklejaniem przystanków vlepkami i szablonami sprejowymi) z powodu byle taryfy promocyjnej... współczuć komus kto nie daj Bóg wpadnie na pomysł wprowadzenia nowego produktu na rynek i bedzie chciał żeby jego komunikat przedarł się do konsumenta... ;)
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Tomasz Pawlicki:
Mnie trochę przeraża fakt, że robi sie taką kampanie teaserową na taką skalę, we wszystkich możliwych mediach (łącznie z zaklejaniem przystanków vlepkami i szablonami sprejowymi) z powodu byle taryfy promocyjnej...

Fakt, lekka przesada. Ale z drugiej strony bywają konwencjonalne reklamy podobnych produktów na podobną skalę. Więc czemu nie mogłoby być takiej?
A poza tym, to jednak nie jest wyłącznie reklama taryfy, tylko także całej marki. Tak jak reklama Golfa jest także reklamą Volkswagena.
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

MALINA W.:
kilka tygodni (dni?) zastanawiałam się osochosi w spocie "możesz to mieć, ale nie musisz".

dziś się dowiedziałam. chodzi o plusa.
rozwiązanie zagadki roooooozczarowuje mnie.
Skoro Ciebie rozczarowała, oznacza to, że należysz do grupy nie musisz - choć zawsze możesz trafić do docelowej grupy możesz to mieć.
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Generalnie koncepcja jest ciekawa. Reklamy są głównie w stylu: "musisz to mieć", "jestesmy najlepsi", "konkurencja jest do kitu", "nie obędziesz się bez naszego produktu"... A tutaj? Możesz mieć, możesz nie mieć, nie będziemy Cię namawiać... Zrobisz jak chcesz, a nie jak my chcemy. Zero nachalności. Może to działa?

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

hmm czytałam dzisiaj trochę o tej kampanii...w sumie wiele nie mogę o niej powiedzieć, bo przebywam obecnie za granica i nie jestem w stanie sama wszystkiego zobaczyć i ocenić
ale z tego co zdolalam sie jak dotad doiwedziec to rzeczywiscie jest to bardzoe duze przedsiewziecie moze nawet za duze, ale moze to rzeczywiscie odpowiedni krok, biorac pod uwage chociazby kampanie heyah.poza tym jest to pierwsza na rynku usluga takiego typu-prepaid
szczerze mowiac jakos to do mnie nie przemawia, ale rzeczywiscie moze odniesc sukces w grupie docelowej-jaka jest mlodziez, ktora nie lubi byc do niczego zmuszana, stara sie byc na luzie itp
a hasla rzucane przez plus gsm sa jakby to odpowiednio okreslic - "cool"...

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Tomasz Pawlicki:
Mnie trochę przeraża fakt, że robi sie taką kampanie teaserową na taką skalę, we wszystkich możliwych mediach (łącznie z zaklejaniem przystanków vlepkami i szablonami sprejowymi) z powodu byle taryfy promocyjnej... współczuć komus kto nie daj Bóg wpadnie na pomysł wprowadzenia nowego produktu na rynek i bedzie chciał żeby jego komunikat przedarł się do konsumenta... ;)
no dokładnie.
nie widziałam jeszcze teasera z takim budżetem, myślałam, że to będzie extra super cool coś, a tu... wielka dupa, jakieś nie wiem co Plusa, nawet kompletnie nie zapamiętałam CO TO BYLO. Nowe abonamenty? nowe telefony?

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Z tego co się zdążyłem zorientować, to nie jest zwykła taryfa. Chodzi o nową ofertę pre-paid jakiej w Polsce jeszcze nie ma. Wyjątkowość ma polegać na tym, że w zamian za odsłuchiwanie półtora minutowych bloczków reklamowych, plus będzie uzupełniał nam konto dodatkowymi złotówkami. Czytałem, że na zachodzie takie sieci już działają od jakiegoś czasu.

A jeśli chodzi o hasło "nic nie musisz" .... klasyka NLP ;) Zamknij oczy i NIE wyobrażaj sobie różowego słonia... co widziałeś? ;>

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Adam H.:
Z tego co się zdążyłem zorientować, to nie jest zwykła taryfa. Chodzi o nową ofertę pre-paid jakiej w Polsce jeszcze nie ma. Wyjątkowość ma polegać na tym, że w zamian za odsłuchiwanie półtora minutowych bloczków reklamowych, plus będzie uzupełniał nam konto dodatkowymi złotówkami. Czytałem, że na zachodzie takie sieci już działają od jakiegoś czasu.

A jeśli chodzi o hasło "nic nie musisz" .... klasyka NLP ;) Zamknij oczy i NIE wyobrażaj sobie różowego słonia... co widziałeś? ;>
aha, no to ok, super, jeśli tak, to faktycznie oferta zasługuje na teasera, ale... ja tego w tej reklamie nie usłyszałam:/

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

MALINA W.:
aha, no to ok, super, jeśli tak, to faktycznie oferta zasługuje na teasera, ale... ja tego w tej reklamie nie usłyszałam:/

Kilka dni temu czytałem o tym w 'Parkiecie' albo 'Pulsie Biznesu'. Pewnie wkrótce pojawią się spoty w pełnej wersji - z informacją, że 'możemy' doładowywać konto poprzez słuchanie reklam, 'ale nie musimy' ;)

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Właśnie ją widziałam;). I mnie się całość podoba. Jak większość (choć nie wszystkie) reklam Plusa. Jednym słowem...kopytko;)
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

MALINA W.:
jak ktoś nie czai; nowa kampania Plusa.

kilka tygodni (dni?) zastanawiałam się osochosi w spocie "możesz to mieć, ale nie musisz".

dziś się dowiedziałam. chodzi o plusa.
rozwiązanie zagadki roooooozczarowuje mnie.

a was??

a mnie nie.
Bardzo fajna kampania.

To dokładniej kampania nowej, konkurencyjnej oferty Plusa, a nie samego Plus GSM :)

Kampania dobrze rozłożona, ale poprzez slogany - nie narzucająca się. Paradoks? Hm.
Dobra graficznie; spotkałem kilka layoutów, które wyróżniały się niesamowicie w dżungli innych reklam.
Komunikacja nieinwazyjna - "możesz to mieć, ale nie musisz", dająca swobodę, wybór i brak nachalności. Fajne.

Zobaczymy, co za sobą przyniesie.
Póki co, oferta meritum jest całkiem ok.

m.

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Mikołaj Nowak:
MALINA W.:
jak ktoś nie czai; nowa kampania Plusa.

kilka tygodni (dni?) zastanawiałam się osochosi w spocie "możesz to mieć, ale nie musisz".

dziś się dowiedziałam. chodzi o plusa.
rozwiązanie zagadki roooooozczarowuje mnie.

a was??

a mnie nie.
Bardzo fajna kampania.

To dokładniej kampania nowej, konkurencyjnej oferty Plusa, a nie samego Plus GSM :)

Kampania dobrze rozłożona, ale poprzez slogany - nie narzucająca się. Paradoks? Hm.
Dobra graficznie; spotkałem kilka layoutów, które wyróżniały się niesamowicie w dżungli innych reklam.
Komunikacja nieinwazyjna - "możesz to mieć, ale nie musisz", dająca swobodę, wybór i brak nachalności. Fajne.

Zobaczymy, co za sobą przyniesie.
Póki co, oferta meritum jest całkiem ok.

m.
zgadzam się, że hasło jest super:)

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Ciekawy pomysl, jednak MOBILKING byl zdecydowanie blizej, jesli chodzi o sklonienie mnie do zakupu pakietu startowego, na przeszkodzie stanela tylko kwestia zmiany numeru, ktorej chce uniknac.
No ale pewnie nie jestem obiektywny ;)

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

najzwyczajniej w świecie Plus bardzo marzył aby zrobic "coś" wielkiego a'la heya PTC. Sami Swoi nie wypalili i trzeba było stworzyc coś nowego dedykowanego do uzytkowników pre-paid i wymyslić nowy pomysł na wyciągniecie pieniedzy z jego najbardziej wrazliwej grupy docelowej. od dawna bowiem ogromne możliwości dynamiki sprzedaży daje rozwijanie usług dla tego rynku.
kolega powyżej wspomniał o temacie dobijania sobie konta w zamian za odsłuchiwanie reklam. jest to rozwiązanie stosowane juz od lat przez operatorów telefonii stacjonarnej w USA gdzie połączenia lokalne sa własnie bezpłatne w zamian za mozliwośc nawet przerywania rozmowy krótkimi blokami reklamowymi.
wróce jeszcze na moment do samej kampanii - mam nadzieje że pojawi sie tu pewne konsekwencja w przekazie ja w przypadku reklam z Mumio i nie bedzie to jednorazowa "gwiazdka sezonu" która szybko zniknie z areny reklamowej.Rafał Madera edytował(a) ten post dnia 09.06.08 o godzinie 17:27

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Pytanie tylko po co stosować model biznesowy dla telefonii stacjonarnej, gdy brytyjski Blyk osiąga świetne wyniki CTR świadcząc taką usługę z wykorzystaniem MMS i SMS. Witamy ponownie w XX wieku?

Sama kampania bardzo miła, ale sposób ładowania konta w porównaniu z grupą docelową... czy tylko ja widzę kompletnie nietrafiony produkt? :)

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Michał S.:
Pytanie tylko po co stosować model biznesowy dla telefonii stacjonarnej, gdy brytyjski Blyk osiąga świetne wyniki CTR świadcząc taką usługę z wykorzystaniem MMS i SMS. Witamy ponownie w XX wieku?

Sama kampania bardzo miła, ale sposób ładowania konta w porównaniu z grupą docelową... czy tylko ja widzę kompletnie nietrafiony produkt? :)
witaj Michał:)
no własnie nie ukrywam ze intensywnie mysle co na to target i..powiem ci że mam mieszkane uczucia bo moim zdaniem spora cześc grupy docelowej moze sie na to połakomic w proponowanym prze operatora wymiarze:( bo jesli byłoby inaczej to już dawno znikneliby ludzie kórzy na portalach z sexofertami wymuszają nabicie konta podszywajac sie pod temperamentne dziewczyny ("oddzwonie do ciebie tylko przesli mi numer zdrapki bo obecni nie mam nic na koncie")..ten case pokazuje że w naszym kraju jeszcze długo bedzie panowała moda na "everything for money" szczególnie w tej grupie docelowej..oczywiście mozna powiedziec ze mowa o gówniarzerii ale jednak to takze target:(((((Rafał Madera edytował(a) ten post dnia 09.06.08 o godzinie 20:14

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Bardziej chodziło mi o to, że skoro kierują produkt do młodszej części rynku, to powinni reklamy doładowujące konto puszczać sms/mms/lite itd, a nie głosowo - to nie ten target :)

Sam model biznesowy rozmów za reklamy jest fajny, sprawdzony, z jednym wielkim ALE - jeśli reklamy będą puszczane na "pałę" bez targetowania wewnątrz użytkowników sieci, to jest to kompletny niewypał.

Blyk ma świetne efekty CTR (średnia 29%) reklam puszczanych SMS-ami do klientów sieci, co oznacza że zarabia na siebie jako medium reklamowe, dzięki bardzo rozbudowanym ankietom personalnym wypełnianym przy aktywacji numeru - wiadomo więc, jaki jest przekrój użytkowników sieci, co kto lubi i stosownie dobierana jest grupa, do której jest kierowany spam.
Ciekawe, jak będzie w tym przypadku.Michał S. edytował(a) ten post dnia 09.06.08 o godzinie 22:03

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Michał S.:
..... jednym wielkim ALE - jeśli reklamy będą puszczane na "pałę" bez targetowania wewnątrz użytkowników sieci, to jest to kompletny niewypał.
....
tak, ja takze nie widze tego inaczej jak opierajac sie na kanalizowaniu reklam do targetu...jestem też ciekaw jak długo grup docelowa wytrzyma "deszcz" reklam w słuchawie:) pamietam jak miałem włączone powiadamianie w komórce o premierach HBO (okres pracy w CATV):) po krótkim czasie myslałem że zwariuje:):) bo sms-y przychodziły po kilka razy dziennie bombardzując mnie informacjami o programie na dziś, nowych programach produkcji HBO, koncertach, co w nowym odcinku "Rodziny Soprano" lub "Rzymie" oraz o innych kanałach w ramach grupy programowej HBO i co w nich własnie leci...czyste wariactwo:)))))Rafał Madera edytował(a) ten post dnia 10.06.08 o godzinie 09:56

konto usunięte

Temat: możesz to mieć, ale nie musisz

Bo spamować trzeba "umić", ot co ;)

Następna dyskusja:

Kwestie prawne, ale nie tyl...




Wyślij zaproszenie do