Temat: Mobile Advertising - Reklama w telefonie komórkowym
Paweł M.:
Alicja Zuzanna K.:
Karol C.:
Być może jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę :)
Chyba nie:)
Smsy reklamowe kasuję bez czytania, gdy mnie pyta automat, czy jestem zainteresowana konkursem/promocją/wzięciem udziału w "krótkiej" ankiecie, rozłączam się. I bardzo nie lubię wysłuchiwać tych wszystkich informacji od operatora, zanim zostanę połączona, np. z biurem obsługi.
I nic w tym dziwnego gdyż jesteś osobą, która na codzień ma do czynienia z działaniami marketingowmi. Należy jednak pamiętać, że duża część konsumentów wciąga się w różnego rodzju akcje eventowe, konkursy ect. Dlaczego?
Sorry - co ma piernik do wiatraka. W kontekście smsów reklamowych nie musisz być marketingowcem, żeby olewać smsy z reklamami. Tam zawsze są gwarantowane nagrody i zawsze to dużo kosztuje :P
Ale chyba nie chodzi o spam smsowy.
Anna Jagoda T.:
Błażej D.:
Marketing mobilny to marketing bezpośredni (jest jakiś skuteczniejszy?), może być dość mocno spersonalizowany.
Poza tym zawsze do przesyłania treści promocyjnych na tel kom trzeba uzyskać wyraźną zgodę użytkownika.
Wszystko to i wiele innych czynników czyni ten sposób reklamy bardzo skutecznym.
Tak na marginesie to troche mnie dziwią niektóre krytyczne wypowiedzi osób, które pewnie nigdy nie dostały prawdziwej reklamy na kom, ani też nie przeczytały akapitu tekstu na ten temat.
Mnie dziwią krytyczne opinie zważywszy na nazwę grupy :) Ja kocham reklamy, może to brzmi śmiesznie ale ze znajomymi potrafimy romzawiac o nich godzinami.
Zapraszam na Wizualia we Wrocławiu :-)
Krzysztof B.:
Błażej D.:
Tak na marginesie to troche mnie dziwią niektóre krytyczne wypowiedzi osób, które pewnie nigdy nie dostały prawdziwej reklamy na kom, ani też nie przeczytały akapitu tekstu na ten temat.
Dziś dostałem. prośba żebym poniósł koszty i sobie obejrzał reklamę przez WAP.
Rzeczywiście doskonałe targetowanie...
Już pędzę płacić za obejrzenie reklamy produktu, który mnie nie interesuje.
Sposób nader przekonywujący hyhyhyhy
Martyna Żak (.:
Wracajac do tematu - rozmawialismy kiedys o tym, ze fajne bylyby reklamy wysylane na komórke przy geolokalizacji karty SIM, i ze w Polsce jest to nielegalne, wiec nie mozna tego robic, no wiec klops. Wlasnie teraz Pekao SA oferuja usluge SMSowa, ktora podaje ci 3 najblizsze bankomay bez prowizji. Aby podac ta infromacje musza cie zlokalizowac, no wiec wysylasz smska o tresci zgoda i tym sposobe, juz wyraziles zgode na lokalizowanie Twojej komorki przez najblizsze 3 miesiace (zgodnie z informacje podana przez Pekao). Moze jednak mozna pojsc w tym kierunku, tzn. lokalizacji karty sim i ofert reklamowych/ promocyjnych uwzgledniajacych lokalizacje abonenta? To jest ogromny potencjal. Co o tym myslicie, czy ludzie beda sia na to godzic?
OK, to znaczy, że co chwila mi pika sms, że mam w pobliżu jakieś trzy bankomaty? Na Boga, to Ci interes :P
A teraz do rzeczy. Jeśli chodzi o reklamy, które wyświetlają się podczas łączenia się z WAPem, przechodzenia między stronami, to pomysł jest na pewno przyszłościowy. Na pewno ma przewagę nad TV, bo przełączyć tego nie można, ale kliknąć w to też ciężko. Tylko czy człowiek patrzy, jak wół na malowane wrota, na swoją komórkę podczas takiego połączenia? Wiem ile czasu to zajmuje mojej i wiem ile rzeczy mogę w międzyczasie zrobić. I na pewno to nie jest patrzenie w okienko mojej Nokii - bez względu na to, czy jestem marketingowcem czy nie :P