Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Albo coś w tym rodzaju:

"14 lutego w centrum Warszawy zawiśnie billboard sławiący Jagiellonię Białystok. Zapłaci za to producent czekolady Milka - informuje portal tvn24.pl.

Fani białostockiej Jagiellonii i postanowili wykorzystać konkurs zorganizowany przez producenta czekolady Milka. Konkurs polegał na wymyślaniu walentynkowych haseł które, 14 lutego zawisną na billboardach w dziewięciu miastach kraju (nie było wśród nich Białegostoku). Autorzy miłosnych wyznań mieli do wyboru 80 lokalizacji.

Kibice "Jagi" za swój cel wybrali billboard w centrum Warszawy - przy skrzyżowaniu ulicy Chałubińskiego i Alei Jerozolimskich. Użytkownik "Jaga" zamieścił krótkie wyznanie: "Tylko Ty w moim sercu Ty Jedna Jedyna Niepokonana Jagiellonia Kochana. Kibic Jagiellonii Białystok :)". Głosy na notkę zaczęli oddawać kibice drużyny, a akcję nagłośniły lokalne media. Szybko okazało się, że jest to najpopularniejsze wyznanie w konkursie - zebrało w sumie ponad 23 tys. głosów."

I teraz 2 pytania:

1. Kto wymyślił tak debilny konkurs, którym tak łatwo manipulować?
2. Czy warto było zmniejszać sobie sprzedaż produktu w Warszawie, w zamian za jej zwiększenie w Białymstoku? Ja fanatykiem Legii nie jestem, ale Milki nie kupię - w zamian za tą prymitywną prowokację.

Rozumiem, że autor konkursy nie przewidział konsekwencji - ale czy w ich obliczu nie lepiej było dla firmy konkurs odwołać?Igor Downar-Zapolski edytował(a) ten post dnia 04.02.10 o godzinie 12:18
Kuba Jarzębowski

Kuba Jarzębowski Neverending
Stories:)

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Igor Downar-Zapolski:
Albo coś w tym rodzaju:

"14 lutego w centrum Warszawy zawiśnie billboard sławiący Jagiellonię Białystok. Zapłaci za to producent czekolady Milka - informuje portal tvn24.pl.

Fani białostockiej Jagiellonii i postanowili wykorzystać konkurs zorganizowany przez producenta czekolady Milka. Konkurs polegał na wymyślaniu walentynkowych haseł które, 14 lutego zawisną na billboardach w dziewięciu miastach kraju (nie było wśród nich Białegostoku). Autorzy miłosnych wyznań mieli do wyboru 80 lokalizacji.

Kibice "Jagi" za swój cel wybrali billboard w centrum Warszawy - przy skrzyżowaniu ulicy Chałubińskiego i Alei Jerozolimskich. Użytkownik "Jaga" zamieścił krótkie wyznanie: "Tylko Ty w moim sercu Ty Jedna Jedyna Niepokonana Jagiellonia Kochana. Kibic Jagiellonii Białystok :)". Głosy na notkę zaczęli oddawać kibice drużyny, a akcję nagłośniły lokalne media. Szybko okazało się, że jest to najpopularniejsze wyznanie w konkursie - zebrało w sumie ponad 23 tys. głosów."

I teraz 2 pytania:

1. Kto wymyślił tak debilny konkurs, którym tak łatwo manipulować?
2. Czy warto było zmniejszać sobie sprzedaż produktu w Warszawie, w zamian za jej zwiększenie w Białymstoku? Ja fanatykiem Legii nie jestem, ale Milki nie kupię - w zamian za tą prymitywną prowokację.

Rozumiem, że auto konkursy nie przewidział konsekwencji - ale czy w ich obliczu nie lepiej było dla firmy konkurs odwołać?
Zamiast odwoływać konkurs lepiej byłoby umieścić w regulaminie stosowny paragraf dotyczący takiej sytuacji...
Swoją drogą Milka wkopała się głęboko...
Łukasz Kidrycki

Łukasz Kidrycki Programista .NET,
Finder S.A

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Igor Downar-Zapolski:
Albo coś w tym rodzaju:

"14 lutego w centrum Warszawy zawiśnie billboard sławiący Jagiellonię Białystok. Zapłaci za to producent czekolady Milka - informuje portal tvn24.pl.

Fani białostockiej Jagiellonii i postanowili wykorzystać konkurs zorganizowany przez producenta czekolady Milka. Konkurs polegał na wymyślaniu walentynkowych haseł które, 14 lutego zawisną na billboardach w dziewięciu miastach kraju (nie było wśród nich Białegostoku). Autorzy miłosnych wyznań mieli do wyboru 80 lokalizacji.

Kibice "Jagi" za swój cel wybrali billboard w centrum Warszawy - przy skrzyżowaniu ulicy Chałubińskiego i Alei Jerozolimskich. Użytkownik "Jaga" zamieścił krótkie wyznanie: "Tylko Ty w moim sercu Ty Jedna Jedyna Niepokonana Jagiellonia Kochana. Kibic Jagiellonii Białystok :)". Głosy na notkę zaczęli oddawać kibice drużyny, a akcję nagłośniły lokalne media. Szybko okazało się, że jest to najpopularniejsze wyznanie w konkursie - zebrało w sumie ponad 23 tys. głosów."

I teraz 2 pytania:

1. Kto wymyślił tak debilny konkurs, którym tak łatwo manipulować?
2. Czy warto było zmniejszać sobie sprzedaż produktu w Warszawie, w zamian za jej zwiększenie w Białymstoku? Ja fanatykiem Legii nie jestem, ale Milki nie kupię - w zamian za tą prymitywną prowokację.

Rozumiem, że autor konkursy nie przewidział konsekwencji - ale czy w ich obliczu nie lepiej było dla firmy konkurs odwołać?Igor Downar-Zapolski edytował(a) ten post dnia 04.02.10 o godzinie 12:18

Moim zdaniem grubo się mylisz. Sama firma straci na pewno więcej zaniechając umieszczenie bilbordu. Stanie się tym samym niepoważną firmą na całą Polskę, która organizuje coś na pewnych zasadach, a potem się z tego wycofuje. Zresztą, patrząc na Twoje CV powieneś zdawać sobie z tego sprawę :) Ja, niezależnie od tego czy bilbord zawiśnie czy nie (bo nie jest to jeszcze takie pewne), i tak milke kupię - bo jest smaczna :)

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Nie wiem, jakie były warunku konkursu, ale przecież mogą sfinansować ten bilbord bez podpisywania się pod nim per "Milka". I wilk syty i owca cała.
Mateusz W.

Mateusz W. Możesz sobie być
synem kogo tam
chcesz, ale dopóki
ja tu ...

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

To już szanowny autor wątku zapomniał o bbordach PKP Intercity?

"Co jest najpiękniejsze w Warszawie? ...Intercity do Krakowa"

Jakoś nie widzę, żeby PEKAESY pękały w szwach, albo ktoś Warsewicza i Neya chciał na pal nabijać. Warszawiacy nadal przecie koleją jeżdżą. Dwa to sorry, ale jeśli ten bilboard wymyślili kibice Jagi to tylko świadczy o tym, że Jaga ma lepszych PR-owców, którzy zajmują się nie tylko spamowaniem Blipa i Tweeta:)
Edwin Z.

Edwin Z. Kierownik Sekcji
Stron Internetowych
i Social Media

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

kibice Stołecznego k(L)ubu na to powiedzą "I tak My jesteśmy Waszą sto(L)icą"
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Warszawa niech sie cieszy ,ze kibice Widzewa bądź Wisły na to nie wpadli ;)
Tomasz S.

Tomasz S. Corel Draw, Excel -
to moje pasje

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Igor Downar-Zapolski:
I teraz 2 pytania:

1. Kto wymyślił tak debilny konkurs, którym tak łatwo manipulować?
2. Czy warto było zmniejszać sobie sprzedaż produktu w Warszawie, w zamian za jej zwiększenie w Białymstoku? Ja fanatykiem Legii nie jestem, ale Milki nie kupię - w zamian za tą prymitywną prowokację.
1. Konkurs super. A dla Jagielloni Białystok, a raczej dla jej kibiców, brawa za umiejętność wykorzystania okazji :)
2. Nie w zamian za jej zwiększenie w Białymstoku. W zamian za jej zwiększenie w całym kraju. Gdyby odwołali konkurs, to by sobie dopiero nabruździli. A tak pokażą, że mają jaja i umieją się bawić. W przeciwieństwei do (jak widać) warszawki... A w całym kraju o tym się mówi - i znajomość marki rośnie...

Edit: jakby u mnie w mieście pojawił się billboard, który w jakiś sposób atakje moje "lokalne ego", zwłaszcza w tak ciekawey sposób jak w tym przypadku, to miałbym do takiej firmy szacunek za odwagę i niestereotypowe myślenie. Nawet, jeśli byłoby to niezamierzone, tak jak w tym przypadku...Tomasz S. edytował(a) ten post dnia 04.02.10 o godzinie 21:44

konto usunięte

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Darek A.:
Warszawa niech sie cieszy ,ze kibice (...) Wisły na to nie wpadli ;)

Wpadli, wpadli tylko trochę za późno :-)
Nie przesadzajcie znowu z tą poprawnością polityczną. Warszawiacy, jakby byli tacy Warszawscy to by zapewne wymyślili swoje hasło i na nie głosowali. A tak nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, tylko isć do sklepu po Milkę trzeba :)

Pozdrowienia!Tomasz Jarzębiński edytował(a) ten post dnia 04.02.10 o godzinie 21:47
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Tomasz Jarzębiński:
Wpadli, wpadli tylko trochę za późno :-)

ciekaw jestem ile by taki bilbord Wisły wytrzymał :P
Mateusz W.

Mateusz W. Możesz sobie być
synem kogo tam
chcesz, ale dopóki
ja tu ...

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Jeśli wytrzymał bilboard Pedigree "Psy górą" przy wejściu na stadion Wisły, to Wisła w Wawie mogłaby być spokojna
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Mateusz W.:
Jeśli wytrzymał bilboard Pedigree "Psy górą" przy wejściu na stadion Wisły, to Wisła w Wawie mogłaby być spokojna

hahaha no to mnie zabiłeś - nie słyszalem o tym :]]

konto usunięte

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Mateusz W.:
Jeśli wytrzymał bilboard Pedigree "Psy górą" przy wejściu na stadion Wisły, to Wisła w Wawie mogłaby być spokojna

Pod Cracovia nie wytrzymał :P
A pod Wisłą billboard był na olbrzymim słupie... z resztą nikt tego nie chciał zrywać. Wiadomo kto w mieście górą od 1906 :)Tomasz Jarzębiński edytował(a) ten post dnia 04.02.10 o godzinie 21:53
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Igor Downar-Zapolski:

I teraz 2 pytania:

1. Kto wymyślił tak debilny konkurs, którym tak łatwo manipulować?
2. Czy warto było zmniejszać sobie sprzedaż produktu w Warszawie, w zamian za jej zwiększenie w Białymstoku? Ja fanatykiem Legii nie jestem, ale Milki nie kupię - w zamian za tą prymitywną prowokację.

Rozumiem, że autor konkursy nie przewidział konsekwencji - ale czy w ich obliczu nie lepiej było dla firmy konkurs odwołać?

Odwołanie czyli utrata wiarygodności we wszystkich konkursach jakie Milka organizuje (trochę tego jest) tylko po to żeby kibice kilku stołecznych drużyn mieli lepsze sny? Chyba żartujesz :)

Bez różnicy co jest na tym bilboardzie, powinno zawisnąć, Milka dała ciała pisząc regulamin, niech teraz ponosi konsekwencje - jeśli bilboard zawiśnie w moich oczach nic nie stracą, jeśli zdecydują się go nie wieszać to się według mnie ośmieszą.

Swoją drogą akcja kibiców Jagi nie była tajna, dlaczego kibice największych stołecznych klubów nie potrafili przebić marne 23tys
głosów? :) teraz niech zgrzytają zębami i płaczą skoro muszą...

Poza tym nie wierzę w to żeby taki bilboard powisiał w nienaruszonym stanie dłużej niż trzy dni - bycie kibicem zobowiązuje ;)

P.s... już o tym pisałem, ten konkurs i jego wyniki to idealny przykład działania wszystkich głosowań internetowych, po czym można określić sens brania udziału w konkursach rozstrzyganych tą metodą :)Piotr L. edytował(a) ten post dnia 04.02.10 o godzinie 21:56
Marek Tobolewski

Marek Tobolewski Senior Business
Development Manager,
dyrektor
marketingu,...

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Szanowny Autor inauguracyjnego posta mgliste ma chyba jednak pojęcie o marketingu...

Milka, po pierwsze, ręce zaciera z radości, że jej konkurs cieszył się takim wzięciem.

Po drugie, przynajmniej wśród kibiców Jagielloni udało jej się uruchomić mechanizm wirusowy, co wcale nie jest przecież takie proste.

Po trzecie, kibice Jagi polubią tę markę, a przecież warszawiacy się nie oburzą, bo niby o co? O billboard, na którym kibic Jagi wyznaje miłość swojemu klubowi? To tak, jakby Kowalski obraził się o to, że Nowak uwielbia Nowakową...
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Piotr L.:
Poza tym nie wierzę w to żeby taki bilboard powisiał w nienaruszonym stanie dłużej niż trzy dni ;)


3 to optymistyczna liczba zakałdając ,ze założą go w nocy i będą 2 dni pilnować ;]
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Darek A.:

3 to optymistyczna liczba zakałdając ,ze założą go w nocy i będą 2 dni pilnować ;]

Obstawiamy jakie słowa będą wygryzdane na bilboardzie? (jeśli nie zachlapią go farbą) :P
Marcin Stolarz

Marcin Stolarz Sales & Marketing
Manager

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Tomasz S.:
Igor Downar-Zapolski:
I teraz 2 pytania:

1. Kto wymyślił tak debilny konkurs, którym tak łatwo manipulować?
2. Czy warto było zmniejszać sobie sprzedaż produktu w Warszawie, w zamian za jej zwiększenie w Białymstoku? Ja fanatykiem Legii nie jestem, ale Milki nie kupię - w zamian za tą prymitywną prowokację.
1. Konkurs super. A dla Jagielloni Białystok, a raczej dla jej kibiców, brawa za umiejętność wykorzystania okazji :)
2. Nie w zamian za jej zwiększenie w Białymstoku. W zamian za jej zwiększenie w całym kraju. Gdyby odwołali konkurs, to by sobie dopiero nabruździli. A tak pokażą, że mają jaja i umieją się bawić. W przeciwieństwei do (jak widać) warszawki... A w całym kraju o tym się mówi - i znajomość marki rośnie...

Edit: jakby u mnie w mieście pojawił się billboard, który w jakiś sposób atakje moje "lokalne ego", zwłaszcza w tak ciekawey sposób jak w tym przypadku, to miałbym do takiej firmy szacunek za odwagę i niestereotypowe myślenie. Nawet, jeśli byłoby to niezamierzone, tak jak w tym przypadku...Tomasz S. edytował(a) ten post dnia 04.02.10 o godzinie 21:44

pierwsze slysze o konkursie, wiec nie wiem czy caly kraj "zyje tym". prosilbym natomiast o nie uzywanie pejoratywnego okreslenia na temat mojego miasta. nie umiesz sie bawic ?
co do billboardu, coz... brawa za wykorzystanie sytuacji, ciekaw jestem jakie beda kontrakcje. "graffiti Polonii" na stadionie Legii stworzone na potrzeby serialu "39 i pol" powisialo 2 godziny po czym otrzymalo kilka cieplych dopiskow, pomimo iz bylo w strzezonym miejscu.
wykupilbym na miejscu czy to kibicow, czy KP Legia, billboard w centrum Białegostoku i pozdrowil serdecznie, dziekujac za docenienie bezcennej roli Stolicy w popularyzacji lokalnych brandow ;)
Krzysztof K.

Krzysztof K. Robię swoje...

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Igor Downar-Zapolski:
fanatykiem Legii nie jestem, ale Milki nie kupię - w zamian za tą prymitywną prowokację.
Ja fanatykiem Legii też nie jestem, ale potrafię spojrzeć na sprawę z dystansem. Powiem więcej, nawet lubię Legię, a bliscy mi ludzie z Warszawy, którzy przyjeżdżają do mojego miasta na mecz, zawsze korzystają z gościny.
Rozumiem, że autor konkursy nie przewidział konsekwencji - ale czy w ich obliczu nie lepiej było dla firmy konkurs odwołać?Igor Downar-Zapolski edytował(a) ten post dnia 04.02.10 o godzinie 12:18
Aj, waj! I co się stało się? ;)
Też uważam, że pomysł jest przedni, a Warszawiacy powinni się cieszyć, że przez jakiś czas cała energia ulicznych "happeningowców", zamiast na zaszczytnych murach Ich Miasta, skupi się na owym billboardzie ;]
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...

Piotr L.:
Obstawiamy jakie słowa będą wygryzdane na bilboardzie? (jeśli nie zachlapią go farbą) :P


"Tylko Ty w moim sercu Ty (...) Jedyna (...)pokonana Jagiellonia (...). Kibic Jagiellonii Białystok :)"

ale watpie ,zeby trafili - w warszawie nie ma rasowych snajperów ;]

Następna dyskusja:

Agnecja Reklamy w Warszawie




Wyślij zaproszenie do