Igor
Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www
Temat: Milka zapalci za promowanie Jagiellonii Białystok w...
Albo coś w tym rodzaju:"14 lutego w centrum Warszawy zawiśnie billboard sławiący Jagiellonię Białystok. Zapłaci za to producent czekolady Milka - informuje portal tvn24.pl.
Fani białostockiej Jagiellonii i postanowili wykorzystać konkurs zorganizowany przez producenta czekolady Milka. Konkurs polegał na wymyślaniu walentynkowych haseł które, 14 lutego zawisną na billboardach w dziewięciu miastach kraju (nie było wśród nich Białegostoku). Autorzy miłosnych wyznań mieli do wyboru 80 lokalizacji.
Kibice "Jagi" za swój cel wybrali billboard w centrum Warszawy - przy skrzyżowaniu ulicy Chałubińskiego i Alei Jerozolimskich. Użytkownik "Jaga" zamieścił krótkie wyznanie: "Tylko Ty w moim sercu Ty Jedna Jedyna Niepokonana Jagiellonia Kochana. Kibic Jagiellonii Białystok :)". Głosy na notkę zaczęli oddawać kibice drużyny, a akcję nagłośniły lokalne media. Szybko okazało się, że jest to najpopularniejsze wyznanie w konkursie - zebrało w sumie ponad 23 tys. głosów."
I teraz 2 pytania:
1. Kto wymyślił tak debilny konkurs, którym tak łatwo manipulować?
2. Czy warto było zmniejszać sobie sprzedaż produktu w Warszawie, w zamian za jej zwiększenie w Białymstoku? Ja fanatykiem Legii nie jestem, ale Milki nie kupię - w zamian za tą prymitywną prowokację.
Rozumiem, że autor konkursy nie przewidział konsekwencji - ale czy w ich obliczu nie lepiej było dla firmy konkurs odwołać?Igor Downar-Zapolski edytował(a) ten post dnia 04.02.10 o godzinie 12:18