Paweł
Krzych
Marketing and
business
development. I am
open to business...
Temat: Międzyzdroje... czy może Egipt?
Międzyzdroje znikną z reklamy wycieczek w ciepłe kraje
Jest wstępne porozumienie w sprawie naruszenia wizerunku Międzyzdrojów przez agencję turystyczną Ecco Holiday.
- Po wtorkowej publikacji "Gazety" otrzymaliśmy od Ecco Holiday ustne zapewnienie, że nazwa naszego miasta nie pojawi się już w reklamie firmy - mówi Henryk Nogala, sekretarz miasta Międzyzdroje. Jeśli dostaniemy to na piśmie, odstąpimy od kroków prawnych i zapomnimy o sprawie.
Chodzi o reklamę, która polegała na zestawieniu dwóch ofert spędzania wakacji: w Międzyzdrojach i Egipcie. Międzyzdroje zostały pokazane jako miejsce, gdzie ludzie w podeszłym wieku spędzają czas w deszczu i zimnie, a w dodatku płacą za to niebotyczne kwoty (2136 zł za tydzień). Druga oferta to Egipt, gdzie młodzi ludzie za połowę mniejszą cenę cieszą się piękną pogodą na plaży.
- Nie było naszą intencją ugodzenie w Międzyzdroje, a jedynie odwołanie się do przykładu konkretnego kurortu. Jeżeli jednak stało się inaczej, wyrażamy swoje ubolewanie i zaręczamy, że reklama nie zostanie więcej opublikowana - zapewnia Aleksandra Olechowicz, dyrektor ds. marketingu i PR w Ecco Holiday.
Czy zamiast Międzyzdrojów w reklamie Ecco Holiday pojawi się inna nazwa (np. Świnoujście)?. Na to pytanie nie dostaliśmy jasnej odpowiedzi.
Za: GW Szczecin