konto usunięte

Temat: media markt jest dla idiotów

Justyna B.:
Panie Adasiu ;-)
o jeny ;-) ależ ja czytałam panią Wiolę i napisałam swoją opinię o tej reklamie - "że według mnie jest nudna - masło maślane"

Ależ Szanowna Pani Justynko - pytanie nie było zwiazane z jej estetyką ani zamysłem kreatywnym a z efektywnością :)
Justyna B.

Justyna B. marketing

Temat: media markt jest dla idiotów

>Justyna B. edytował(a) ten post dnia 15.02.08 o godzinie 15:44
Justyna B.

Justyna B. marketing

Temat: media markt jest dla idiotów

>Justyna B. edytował(a) ten post dnia 15.02.08 o godzinie 15:45
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: media markt jest dla idiotów

A co złośliwego jest w zdaniu:
Andrzej-Ludwik W.:
Przejdź się do MediaMarkt :)

które jest odpowiedzią na pytanie:
Wioletta S.:
Wierzycie w jej skuteczność?

hmmm??

konto usunięte

Temat: media markt jest dla idiotów

już się nie mogę doczekać 3 strony tematu i dywagacji na temat "kto kogo śledzi i kto komu się podoba".
Justyna B.

Justyna B. marketing

Temat: media markt jest dla idiotów

>Justyna B. edytował(a) ten post dnia 15.02.08 o godzinie 15:45

konto usunięte

Temat: media markt jest dla idiotów

Justyna B.:
No tak, ale i jedno i drugie wpływa na efektywność, czyż nie?

Pani Justynko, przecież jako Marketingowiec wie Pani bardzo dobrze, że odczucia estetyczne są różne i bazowanie na nich nie ma sensu. A dobra kreacja to nie ta estetyczna ale ta, która trafia do targetu i często Szanowna Pani Justynko nie ma wiele wspólnego z jakkolwiek pojmowanym pojeciem sztuki. Nie musi byc estetyczna - musi dawać efekt przeliczany na ojro.

I nie wiem czy Pani zauwazyła, Pani Justynko ale budząc swoje emocje i biorąc udział w tej gorącej aczkolwiek miłej dyskusji wpadła Pani niczym Śliwka w kompot. Bo pisze Pani o tej reklamie...

:)
Justyna B.

Justyna B. marketing

Temat: media markt jest dla idiotów

>Justyna B. edytował(a) ten post dnia 15.02.08 o godzinie 15:45

konto usunięte

Temat: media markt jest dla idiotów

Michał S.:
już się nie mogę doczekać 3 strony tematu i dywagacji na temat "kto kogo śledzi i kto komu się podoba".

To ja wyrażę śmiałą opinię, że Pani Justynka mi sie podoba aby nie wracać do tego po stronie trzeciej ;)
Justyna B.

Justyna B. marketing

Temat: media markt jest dla idiotów

>Justyna B. edytował(a) ten post dnia 15.02.08 o godzinie 15:45
Justyna B.

Justyna B. marketing

Temat: media markt jest dla idiotów

Adam HEADPOINT G.:
Michał S.:
już się nie mogę doczekać 3 strony tematu i dywagacji na temat "kto kogo śledzi i kto komu się podoba".

To ja wyrażę śmiałą opinię, że Pani Justynka mi sie podoba aby nie wracać do tego po stronie trzeciej ;)


proszę uważać z takimi pochopnymi opiniami - bo pan A-L zaraz Pana skrytykuje ostro, że "portal randkowy jest gdzie indziej" i znów powieje grozą ;-)

konto usunięte

Temat: media markt jest dla idiotów

Justyna B.:
a żeby Pan wiedział - jak śliwka w kompot... :-)

zgadzam się z Panem - oczywiście że pojmowanie sztuki, konkretnej kreacji jest subiektywne, ale ale - ten target także odczuwa subiektywnie i reaguje na konkretne komunikaty subiektywnie.

nie sądzę wcale, że ta reklama jest "wysokich lotów", bo jej zadaniem jest osiągnięcie wcześniej zakładanego efektu - za pewnie poprzez poniekąd wywołane kontrowersje skłonić do zakupu

Czyżby zatem bała sie Pani stwierdzenia, że ta reklama jest efektywna?

Z drugiej strony efektywność samej reklamy cieżko określić gdyż w tym przypadku dochodzi jeszcze parasol brandu, który ma dość silną pozycję. Możemy sobie teoretyzować, że ta sama reklama dla Sieci Sklepó Pana Henia "Wideobajer" będzie totalnie nieefektywna a biała plansza bannerem MediaMarkt po 25 sekundach wywoła docelowo wręcz skandalicznie wysoki obrót. Chyba jestem śpiacy...

konto usunięte

Temat: media markt jest dla idiotów

Justyna B.:
proszę uważać z takimi pochopnymi opiniami - bo pan A-L zaraz Pana skrytykuje ostro, że "portal randkowy jest gdzie indziej" i znów powieje grozą ;-)

Pani Justynko jak mi poda ten właściwy gdzie znajdę Pani profil, zajme się tutaj jedynie poważnymi aspektami braku estetyki w efektywnych reklamach ;)
Justyna B.

Justyna B. marketing

Temat: media markt jest dla idiotów

Adam HEADPOINT G.:
Justyna B.:
a żeby Pan wiedział - jak śliwka w kompot... :-)

zgadzam się z Panem - oczywiście że pojmowanie sztuki, konkretnej kreacji jest subiektywne, ale ale - ten target także odczuwa subiektywnie i reaguje na konkretne komunikaty subiektywnie.

nie sądzę wcale, że ta reklama jest "wysokich lotów", bo jej zadaniem jest osiągnięcie wcześniej zakładanego efektu - za pewnie poprzez poniekąd wywołane kontrowersje skłonić do zakupu

Czyżby zatem bała sie Pani stwierdzenia, że ta reklama jest efektywna?

Z drugiej strony efektywność samej reklamy cieżko określić gdyż w tym przypadku dochodzi jeszcze parasol brandu, który ma dość silną pozycję. Możemy sobie teoretyzować, że ta sama reklama dla Sieci Sklepó Pana Henia "Wideobajer" będzie totalnie nieefektywna a biała plansza bannerem MediaMarkt po 25 sekundach wywoła docelowo wręcz skandalicznie wysoki obrót. Chyba jestem śpiacy...

Poruszył Pan ciekawy wątek - coś w tym musi być, że mimo oceny jakości i efektywności samej reklamy dochodzi jeszcze sam kapitał marki, która i tak się wybroni, a taki sklep pana Henia przepadłby z kretesem.

Przecież aktualne reklamy Plusa w wykonaniu kabaretu Mumio nie śmieszą tak bardzo, jak te pierwsze, a muszą być efektywne, skoro z nich nie zrezygnowano.

konto usunięte

Temat: media markt jest dla idiotów

MM należy do grona 71 marek wysokiej reputacji z tegorocznego badania PremiumBrand - więc paradoksalnie chyba taka strategia ma sens, bo są w stanie, mimo jej wulgarności, utrzymać markę w tej grupie.
Justyna B.

Justyna B. marketing

Temat: media markt jest dla idiotów

Adam HEADPOINT G.:
Justyna B.:
proszę uważać z takimi pochopnymi opiniami - bo pan A-L zaraz Pana skrytykuje ostro, że "portal randkowy jest gdzie indziej" i znów powieje grozą ;-)

Pani Justynko jak mi poda ten właściwy gdzie znajdę Pani profil, zajme się tutaj jedynie poważnymi aspektami braku estetyki w efektywnych reklamach ;)


Wydaje mi się, że dyskusja może być poważna, ale na luzie. Można rozmawiać rzeczowo, ale pozwalać każdemu na wyrażenie swojego zdania.
Ja tam nie mam zamiaru atakować kogoś, jak przedstawi swoją subiektywną ocenę. Pan, jak odnoszę wrażenie, także nie, a jednak przewijają się tu całkiem różni dyskutanci...tak tak, co za pech ;-D
Justyna B.

Justyna B. marketing

Temat: media markt jest dla idiotów

Michał S.:
MM należy do grona 71 marek wysokiej reputacji z tegorocznego badania PremiumBrand - więc paradoksalnie chyba taka strategia ma sens, bo są w stanie, mimo jej wulgarności, utrzymać markę w tej grupie.

No właśnie -paradoksalnie, ale ma sens. Wychodzi na to, że kluczem ściągnięcia uwagi jest kontrowersja, ale nie każdy może sobie na to pozwolić. Raczej ten o silnej pozycji konkurencyjnej, który chce wyróżnić się na tle szarości.

konto usunięte

Temat: media markt jest dla idiotów

Jak rozumiem nie znajde Pani profilka na serwisach randkowych zatem zapowiada się tutaj na owocną dyskusję.

Niestety od 2 dni chodzę spać po 4 nad ranem więc dziś Pani wybaczy ale pozostawię ciekawy temat kapitału marki i parasolu brandu w nawiazaniu do komunikatów wizualnych w spokoju.

Pozdrawiam i zyczę ... hmmm kolorowych snów ;)
Justyna B.

Justyna B. marketing

Temat: media markt jest dla idiotów

Adam HEADPOINT G.:
Jak rozumiem nie znajde Pani profilka na serwisach randkowych zatem zapowiada się tutaj na owocną dyskusję.

Niestety od 2 dni chodzę spać po 4 nad ranem więc dziś Pani wybaczy ale pozostawię ciekawy temat kapitału marki i parasolu brandu w nawiazaniu do komunikatów wizualnych w spokoju.

Pozdrawiam i zyczę ... hmmm kolorowych snów ;)


Nie ma mojego profilu na serwisach randkowych, ale randkować nie zamierzam, można po prostu miło porozmawiać bez posądzania o randkowanie.

Pozdrawiam MIłYCH dyskutantów, ale tylko tych miłych, Bokserów nie ;-)
Wioletta B.

Wioletta B. strategia
marketingowa

Temat: media markt jest dla idiotów

Jesli codzi o zlosliwosci to nie chciałabym juz drazyc tego tematu, bo nie temu sluzy GL:))) jesli Pana Andrzeja zle zrozumiałam już go za to przeprosiłam ,ale mialam swoje powody, by tak odebrac jego wypowiedz:)))
Jesli chodzi o media markt, to zszokowana byłam powstaniem takiego dzieła, kiedys byl watek na temat najgorszych reklam, moglam podpiac go pod tamten;-))) skuteczna pewnie faktycznie jest wystarczy ze mediamartk ogłosi mega promocje i tłumy sie rzucają,ich reklamy maja na celu komunikowac cene i zapewne ta swoja role spełniaja doskonale. W wypadku tej marki media markt = szeroki asortyment i najnizsza cena, taka maja strategię.
A ze jest to znana marka nie ulega watpliwosci, gdyz był to jeden z piewrszych tego typu sklepów w Polsce + agresywna reklama i zdziwiłabym sie gdyby wyszlo inaczej, Poczta Polska tez jest w tym rankingu:)))



Wyślij zaproszenie do