Ilona Prostka - Kubal

Ilona Prostka - Kubal Specjalista ds.
marketingu,
Artefakt.pl

Temat: MARKETING ZAPACHOWY/nowa forma reklamy i tworzenia wizerunku

http://wideo.gazeta.pl/wideo/0,0,3875519.html
A niedługo każdy z nas będzie miał ładny zapach na wyłączność...we własnym telefonie :)

konto usunięte

Temat: MARKETING ZAPACHOWY/nowa forma reklamy i tworzenia wizerunku

Ilona P.:http://wideo.gazeta.pl/wideo/0,0,3875519.html
A niedługo każdy z nas będzie miał ładny zapach na wyłączność...we własnym telefonie :)


to już dość stary "news" ;-) Natomiast potwierdza to tezę iż zapachy wpływają na nasze życie , na nasz nastrój i wybory jakich dokonujemy. Paradoksalnei zmysł węchu jest najmniej wykorzystywanym zmysłem poprzez speców od marketingu i reklamy , naomiast jest najbardziej podatny na bodźce zewnętrzne, nasza pamięć zapachowa jest dużo silniejsza i dużo trwalsza niż pamięć wzrokowa ,czy słuchowa.
Jednak najlepsze efekty daje wykorzystanie wszystkich naszych zmysłów , im bardziej emocjonalnie naładowany przekaz tym silniejsze odczucia....świetnie daje się to połączyć podczas wystaw, koncertów czy eventów.

konto usunięte

Temat: MARKETING ZAPACHOWY/nowa forma reklamy i tworzenia wizerunku

Marcin K.:
Anka D.:Rzeczywiście zauważyłam, że ostatnio przy wejściu pachniało bardzo intensywnie, a później ten zapach gdzieś zaniknął... a jednak rzeczywiście to działa bo - gdyby mnie ktokolwiek zapytał o to, czy w Galerii pachnie powiedziałabym - Z CAŁĄ STANOWCZOŚCIĄ PRZEPIĘKNIE :p


nawet wiem czym ;-)


a czym?????????????????
Ilona Prostka - Kubal

Ilona Prostka - Kubal Specjalista ds.
marketingu,
Artefakt.pl

Temat: MARKETING ZAPACHOWY/nowa forma reklamy i tworzenia wizerunku

Trochę o "zapachach" jest w dzisiejszej Wyborczej...polecam zainteresowanym tematem

konto usunięte

Temat: MARKETING ZAPACHOWY/nowa forma reklamy i tworzenia wizerunku

Anka D.:
Marcin K.:
Anka D.:Rzeczywiście zauważyłam, że ostatnio przy wejściu pachniało bardzo intensywnie, a później ten zapach gdzieś zaniknął... a jednak rzeczywiście to działa bo - gdyby mnie ktokolwiek zapytał o to, czy w Galerii pachnie powiedziałabym - Z CAŁĄ STANOWCZOŚCIĄ PRZEPIĘKNIE :p


nawet wiem czym ;-)




a czym?????????????????


niestety top secret ;-(...



Marcin Kasprzak edytował(a) ten post dnia 29.01.07 o godzinie 18:45
Monika Mikowska

Monika Mikowska CEO Mobee Dick

Temat: MARKETING ZAPACHOWY/nowa forma reklamy i tworzenia wizerunku

Zgadnij czym pachnie Twoje zdjęcie w profilu Marcinie ;-)??

konto usunięte

Temat: MARKETING ZAPACHOWY/nowa forma reklamy i tworzenia wizerunku

Monika M.:Zgadnij czym pachnie Twoje zdjęcie w profilu Marcinie ;-)??


ja np mam pomysł ;-)))

konto usunięte

Temat: MARKETING ZAPACHOWY/nowa forma reklamy i tworzenia wizerunku

nu nu nu....świezutkie z rana;-)

a jeśli może czyms pachnieć naprawdę to albo Giorgio Armani Acqua di Gio lub też ewentualnie allure sport ;D


Marcin Kasprzak edytował(a) ten post dnia 29.01.07 o godzinie 23:19
Łukasz Szymkowiak

Łukasz Szymkowiak SEO/SEM ninja
Wągrowiec i Poznań

Temat: MARKETING ZAPACHOWY/nowa forma reklamy i tworzenia wizerunku

Na prawdę? Odkopać wątek sprzed 8 lat dla głupiego linka? Niech Pan sobie wyperfumuje wnętrze (nawet siebie), a internety zostawi w spokoju.
Piotr M.

Piotr M. Lubię to, co robię.

Temat: MARKETING ZAPACHOWY/nowa forma reklamy i tworzenia wizerunku

Qrcze jaka szkoda, że to usunięto, 8 lat... to byłby brązowy medal Mistrza Archeo :)

Mam dowody na zloty hehehehehehehe, z roku 2006, już niedługo 10 lat, robię printscreana.



Wyślij zaproszenie do