Łukasz W. interclick.pl
Temat: Marketing polityczny PO.
Witam serdecznie :)Brakowało mi tego tematu, jako jednego z ważniejszych (pod każdym względem)
w dziale marketingu. Temat marketingu politycznego PIS został wczoraj zamknięty z niewiadomych powodów, domyślam się że chodzi o poprawność polityczną. Niestety merytorycznej dyskusji zabrakło zapewne z braku argumentów i lekkiego popłochu estabiliszmentu :)
Chciałbym/prosiłbym o wasze opinie na temat marketingu politycznego "naszej" partii rządzącej. Jak oceniacie ich język, słowa kluczowe, reakcje przez portale społecznościowe -
oraz najważniejsze - jak to wpływa na elektorat, jak zmieniają się słupki poparcia i czy aby czasem same słupki też nie są politycznym marketingiem, jak tak to kogo?
Zapraszam do dyskusji. Jako założyciel tematu zastrzegam, że Wasze odmienne poglądy polityczne nie będą skutkowały zamknięciem wątku - oczywiście, jako że temat jest "wrażliwy" proszę o unikanie inwektyw i wycieczek personalnych - ale również, dla równowagi proszę o nie wyrażanie wymiocin werbalnych typu "ale brednie", "zgłosiłem te brednie do usunięcia", "jesteś chory psychicznie" itd.
Od siebie na dobry i merytoryczny początek (ciekawi mnie Wasza opinia):
- Czy Tomasz Lis, Olejnik, Druczok itd. uczestniczą w marketingu PO?
- Jak pod względem marketingowym ocenić spoty wyborcze PO (tym bardziej, że trochę od nich czasu upłynęło - tutaj przypominam o definicji marketingu)
- Czy i ew. jak, PO kreuje marketingowo swoich rywali politycznych.
- Kto spełnia spełnia rolę zapisane w planie marketingowym, czy są to jakieś szczególe postacie, pojawiające się w określonych sytuacjach? Jak tak to jakie i kiedy i jaki był ten plan?
Z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam :)