Maciej W. przedsiębiorca
Temat: Marketing nowej gry na Facebook. Sposoby?
Podsumowując:Pierwszym głównym celem jest zdobycie określonej liczby graczy, którzy zagrają więcej niż 1raz.
Głównym corem pozyskiwania graczy będą jednak rozwiązanie wbudowane w grę. Mądrze przemyślane mechanizmy zapraszania znajomych, wyzywania ich na pojedynki.
Czyli potrzebujemy zdobyć odpowiednią liczbę graczy na początku tzw. 'masę krytyczną', która będzie sama napędzać grę.
Aby pozyskać tych pierwszych musimy po prostu wyłożyć pieniądze na tradycyjne formy marketingu typu: Fb Ads, Kampanie bannerowe, pre-roll i jakaś kampania kreatywna typu viral.
Tylko pytaniem jest teraz jaką liczbą jest 'masa krytyczna' i jaki jest średni koszt pozyskania jednego gracza????
Btw. Znacie jakąś AI, która promowała bądź brała udział w promocji gry fejsbukowej?Maciej W. edytował(a) ten post dnia 03.08.11 o godzinie 12:03