konto usunięte
Temat: Marketing narracyjny
"Marketing narracyjny jest syntezą komunikowania łączącą najskuteczniejsze - sprawdzone w praktyce - techniki kreowania wizerunku.W czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężać będą mistrzowskie narracje. Już dziś współtworzą one zwycięskich polityków, ale też rozpoznawanych sportowców, znanych ludzi nauki czy liderów zarządzania. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże.
Marketing narracyjny skutecznie zwiększa dziś wartość firm i zainteresowanie ich produktami. Przykładem Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levis Strauss, Starbuck, Nokia czy Chivas Regal Legende. Świadomie operując technikami marketingu narracyjnego uzyskały one znaczną przewagę konkurencyjną. Sprawdza się to także w Polsce. "
Cytat pochodzi ze strony marketingnarracyjny.pl , którą prowadzi były dziennikarz Wprost Eryk Mistewicz.
TUTAJ ARTYKUŁ Z NEWSWEEK'A
Czy tworzenie historii będzie kolejną modą w marketingu?
Które z firm działających na polskim rynku korzystają z takiego narzędzia?
No i co z dociekliwymi dziennikarzami, którzy dowiodą, że historyjka jest wyssana z palca?
Zapraszam do dyskusji :)
Pozdrawiam,
Bartek