Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: marketing muzyczny
Jadę godzinę na spotkanie dotyczące marketingu muzycznego w Polsce. Po przejechaniu połowy miasta dowiaduję się, iż coś takiego w ogóle w naszym kraju nie istnieje. Jeśli po to przyszliście, idźcie do domu! – słyszę od gościa spotkania, prezesa Radia ZET Roberta Kozyry. Nic w Polsce nie ma takiej siły rażenia jak w USA. Tam wizerunkiem gwiazdy zajmuje się grono osób, liczone w setkach a nawet w tysiącach. U nas nie ma kompetentnych ludzi, którzy profesjonalnie zarządzaliby menagmentem lub wizerunkiem artysty - mówił prezes Zetki. W naszym kraju to artysta jest najmądrzejszy. Ale spójrzmy prawdzie w oczy - karierę trzeba umieć mądrze poprowadzić aby nie zgasła równie szybko jak się pojawiła. Szkoda, że tak nieliczni zdają sobie z tego sprawę. Jednak pomimo, iż profesjonalnego marketingu muzycznego ci u nas brak, nasze rodzime gwiazdki same wypracowały sobie lepsze lub gorsze pomysły na zaistnienie.całość: Katarzyna Harmata : Marketing muzyczny w Polsce – fakt czy mit?
Co Wy na to?