Arkadiusz Piotr Z. sticky business
Temat: Marka "Oświęcim" - Wasze skojarzenia
nie na temat, choć a propos:)http://www.slownik-online.pl/kopalinski/1C50D9F906B4EB...
Arkadiusz Piotr Z. sticky business
Radosław Kuleszewicz creative director
Robert
Mikucki
Specjalista ds.
sprzedaży reklamy,
Agencja reklamowa
Alicja Zuzanna Kopeć:
Kamil Maroszek:
Ja nie próbowałbym odświeżać znaczenia słowa Oświęcim/Auschwitz - to chyba zbyt duża, pewnie niewykonalna praca. Kwestią jest tylko Wasze postrzeganie obecnego znaczenia - bo dopiero z niego mogę wyciągnąć wnioski co do sensowności słów, które wypowiadam...
Ale w swojej pracy promujesz miasto czy hotel? ;)
Powiem tak - przyjechałabym do Oświęcimia na szkolenie, konferencję zjazd itp. Bez łączenia tego ze zwiedzaniem obozu, bo to znów prowadzi nas do jednoznacznego kojarzenia nazwy miasta z miejscem zagłady. I kompletnie nie pasuje jedno do drugiego (no chyba że konferencja byłaby tematycznie powiązana).
Przyjechałabym pewnie nawet i na imprezę integracyjną, pod warunkiem, że słowo Oświęcim nie byłoby wyeksponowane - raczej nazwa hotelu oraz pobliskiego wzgórza, rzeki czy co tam macie w pobliżu waszego ośrodka.
A gdybym musiała, jako organizator eventu, przekazać jakoś swoim gościom info, że będą się bawić właśnie tam, również postawiłabym na tę rzekę, wzgórze etcetrę. W ogóle nie waliłabym informacjami o obozie, bo po co? W gdańskiej Stoczni miały miejsce strajki, wydarzenia tragiczne a dziś miewamy tu imprezy, także czysto rozrywkowe. Miejsce całkiem dobrze sprzedaje się (tzn. tereny postoczniowe :)) jako lokalizacja eventowa.
Tadeusz
Zawilski
Management
Consulting
Robert Mikucki:
+ za post. Mam podobne zdanie. Oświęcim to w tym momencie nie tylko obóz. Dlaczego by nie spróbować ochoczo organizować tam inne imprezy, nie tylko związane z tolerancją? Myślę, że jeśli np, cyklicznie odbywały się tam hmm konkursy puszczania latawców to z czasem właśnie z tym Oświęcim RÓWNIEŻ by się kojarzył. Wszystko zależy od dobrej promocji. I podejścia.
Beata
Korab
Video-konie -
pierwsza w Polsce
strona gdzie można
zobacz...
Tadeusz
Zawilski
Management
Consulting
Beata Korab:
Że mimo to ryzykuję się na biznes, w miejscu które ma jednoznaczne skojarzenia.
Beata Korab:
To nie było by np parków u nas w Szczecinie, dlaczego? Prawie każdy jest byłym cmentarzem.
Beata
Korab
Video-konie -
pierwsza w Polsce
strona gdzie można
zobacz...
Tadeusz
Zawilski
Management
Consulting
Beata Korab:
Wcześniej pisałeś w tym temacie że nie chodzi o typową imprezę masową.
Beata Korab:
Dlatego podałam przykłady podobnej różnicy zdań u nas w Szczecinie.
Beata Korab:
Skojarzenie nie koniecznie musi wykluczać możliwości zrobienia dobrego interesu.
Beata Korab:
No chyba że pozostaniemy ignorantami, i nie pozwolimy mieszkańcom tego miasta korzystać z uroków życia.
Beata
Korab
Video-konie -
pierwsza w Polsce
strona gdzie można
zobacz...
Tadeusz
Zawilski
Management
Consulting
Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
Tadeusz
Zawilski
Management
Consulting
Paweł Tkaczyk:
Już niedługo obozy nie będą „polskie”, tylko „europejskie” ;)
http://wyborcza.pl/1,91446,9038759,Zdrojewski__usunac_...
Mariusz Sadurski Marketing & PR
Tadeusz
Zawilski
Management
Consulting
Mariusz Sadurski:
Czytając poprzednie wpisy, widzę, że mieszkańcom miasta nie podoba się wykreowany wizerunek. Wykorzystaj to. Ogłoś z lokalną gazetą/dziennikiem debatę nad przyszłością turystyki w mieście, zaproś na nią mieszkańców. Zaryzykuj wtedy i przygotuj szokujące reklamy, które wyróżnią Twój hotel na lokalnym rynku. Hotel stanie się mecenasem ważnej dla mieszkańców sprawy!
Przyszłość czy przeszłość? Radość czy smutek? Oświęcim czy Auschwitz-Birkenau? Teraz masz wybór! Hotel XYZ - stąd wrócisz... zadowolony".Mariusz Sadurski edytował(a) ten post dnia 03.02.11 o godzinie 15:55
Następna dyskusja: