konto usunięte
Temat: Marka NZS
Interesujące i cenne uwagi, za które wypowiadającym się serdecznie dziękuję. Wbrew obawom niektórych, nie spłycamy problemu wizerunku NZS-u do logotypu. Jednym z naszych celów jest jednak zapewnienie spójności wizualnej w obrębie organizacji, a co się z tym wiąże przygotowanie materiałów CI, więc kwestia logo siłą rzeczy przewija się często w naszych dyskusjach.Osobiście byłem za kompletną zmianą logo. Przy obecnej sytuacji wewnętrznej w NZS-ie (mniejsza o szczegóły...) nie byłoby to jednak możliwe do realizacji. Taka "rewolucja" nie zyskałaby akceptacji w środowisku. Przymierzamy się zatem do drobnego "liftingu", co do którego także będziemy musieli "przekonywać nieprzekonanych", ale mam nadzieję, że Wasze opinie nam w tym procesie pomogą.
Wiele bowiem mówi fakt, że osoby niezwiązane w przeszłości/obecnie z NZS-em zgodnie twierdzą, że zaprezentowane logo jest złe. Niedzisiejsze. Nieodpowiednie dla organizacji studenckiej. A że posiada wartość historyczną? Cudownie. Tylko że niewiele z tego wynika poza tabunami polityków krzątających się wokół organizacji, ale częściej pragnących ją wykorzystać do realizacji własnych celów, niż występujących z rzeczywistą chęcią pomocy. Ale to już temat na zupełnie inną dyskusję...
Dagmara D.:
Jesli to ma być badanie wizerunku,którego wyniki mają wesprzeć tworzoną strategię to ja spadam :):)
Śpiewać każdy może....
Nie chce mi się pisać czym różni się ocena logo od wizerunku marki i jak to sie ma do startegii marki i..........takie tam różne pierdoły.. w końcu studenci to mają na zajęciach, nie ?[/edited]
Gdybym był osobą, która nie ma absolutnie żadnej wiedzy na temat tego, co obejmuje opracowywana strategia wizerunkowa NZS-u, nie pokusiłbym się o tak odważny komentarz. Z całym szacunkiem oczywiście.