Dominik Koza

Dominik Koza ogarniacz /
rozwijacz, Hand Made

Temat: Mam hasło ! Jak je sprzedać ?

Ania R.:
jeśli na wszytskie pytania odpowiesz twierdząco i ustalisz , ze wymyśliłeś super hasło, które jest zgodne z USP produktu a do tego dostarcza relewantnych korzyści dla konsumenta (który na dodatek jest wlaśnie odbiorca tegoż produktu) proponuję uderzać do brand managera danej marki

Tylko w jaki sposób osoba, która nie zna wymagań klienta i specyfiki danego produktu, ma stworzyć odpowiednie copy?

Ktoś tu już pisał o znalezieniu puzzla na chodniku. Jeden to za mało.Dominik Koza edytował(a) ten post dnia 18.02.09 o godzinie 12:39

konto usunięte

Temat: Mam hasło ! Jak je sprzedać ?

Ania R.:
Oleg Pawliszcze:
Ok, mam pomysł na slogan i mam konkretnego adresata.
Lepiej iśc do agencji reklamowej, czy do samego odbiorcy?
Zakładając, że jestem poza branżą.

Oleg

nie killując Twojego zapału

zastanów się nad konkretnym adresatem . czy jest to adresat typu "młodzi ludzie" czy możesz go bardziej sprecyzować, ze jest to mniej więcej 29 letnia kobieta, która skończyła studia, pracuje na takim a takim stanowisku, lubi kupować ciuchy w takim sklepie, po pracy najchętniej robi to a to, jej wymarzony facet powinien być taki a taki, serial przy którym płacze to X, a lody kupuje wtedy a wtedy ponieważ zaspokajają jej taką albo też inną potrzebę.

przy takim gotowym haśle, trzeba bardzo dokładnie rozpracować sobie grupę docelową, żeby wiedzieć np. jakiego języka używa na co dzień, czy hasło zrozumie, czy będzie dla niego fajne - a nie za"stare", lub zbyt prostackie

musisz tez pomyśleć o samym produkcie i o jego zalecie/unikalności którą to przez to hasło przekazujesz. zazwyczaj hasło mniej lub bardziej tę zaletę podkreśla. moze być to jakaś przewaga produktu (zazwyczaj bardziej nudna) lub to jak poczuje się konsument kupując twój produkt
zastanów się, czy ta (unikalna) cecha którą to opisaleś w haśle - jest cechą produktu w którego reklamie ma być Twoje haslo?

jak już to ustalisz , to zastanów się czy ta korzyść/ feeling który ogrywasz w haśle jest dla twojego odbiorcy ważny? czy zapłaci więcej kasy za to , ze twój produkt to ma?

jeśli na wszytskie pytania odpowiesz twierdząco i ustalisz , ze wymyśliłeś super hasło, które jest zgodne z USP produktu a do tego dostarcza relewantnych korzyści dla konsumenta (który na dodatek jest wlaśnie odbiorca tegoż produktu) proponuję uderzać do brand managera danej marki
Dziękuję, to bardzo wyczerpująca i pomocna wypowiedź
Ania R.

Ania R. strategia

Temat: Mam hasło ! Jak je sprzedać ?

Dominik Koza:
Ania R.:
jeśli na wszytskie pytania odpowiesz twierdząco i ustalisz , ze wymyśliłeś super hasło, które jest zgodne z USP produktu a do tego dostarcza relewantnych korzyści dla konsumenta (który na dodatek jest wlaśnie odbiorca tegoż produktu) proponuję uderzać do brand managera danej marki

Tylko w jaki sposób osoba, która nie zna wymagań klienta i specyfiki danego produktu, ma stworzyć odpowiednie copy?

Ktoś tu już pisał o znalezieniu puzzla na chodniku. Jeden to za mało.Dominik Koza edytował(a) ten post dnia 18.02.09 o godzinie 12:39

zgadzam się, ze bez briefu szansa jedna na milion , ze się trafi, czyli praktycznie bez szans.
jesli jednak Oleg chce działać bez briefu zamiast mówić "stary, do domu" podsunęłam auto-weryfikację własnych pomysłów

Następna dyskusja:

[b]Ognista ceny[/b] - cieka...




Wyślij zaproszenie do