konto usunięte
Temat: Mailing nie... to może dzwonienie?
Witam,W najbliższych miesiącach startuje z nowym projektem, jednak jeszcze nie mogę ujawnić żadnych szczegółów. W Polsce grupę odbiorców szacuję na około 10.000 z czego do każdej organizacji mam telefon, adres e-mail ... w sumie wszystkie informacje. Mój problem polega na tym w jaki sposób dotrzeć do tych odbiorców. W wstępnej fazie projektu myślałem, że wystarczy mailing, teraz jednak po poradzie z kilkoma specjalistami ds. marketingu wiem, że mailing jest bardzo mało skuteczny w moim przypadku za mało. Najciekawszą jak i najskuteczniejszą metodą moim zdaniem było by dzwonienie od organizacji do organizacji z przedstawieniem oferty. (zarówno oferta jak i grupa docelowa jest bardzo charakterystyczna, z wstępnych badań wychodzi, że około 20-30% odbiorców będzie zainteresowanych (zainteresowanych=kupią) moją ofertą).
10.000 połączeń do wykonania w każdym najmniej 4-5min rozmowy i jeden ja.
Wiem, że na pewno nie podołam takiemu zadaniu. Czy są agencje marketingowe zajmujące się taką formą reklamy? Jeżeli tak to jaki był by koszt takich dajmy na to 10tys połączeń.
Jeżeli macie jakieś inne pomysły dot. sposobu marketingu chętnie je poznam. Myślałem jeszcze o wysyłce oferty pocztą polską w normalnych listach, jednak wiąże się to raz, że z dosyć sporym kosztem (15-20tys) a dwa nie wiem jaką skutecznością.
Pozdrawiam
P.S. Mailingu oczywiście nie wykreślam jednak nie chcę aby był on głównym źródłem reklamy.