konto usunięte

Temat: Mailing nie... to może dzwonienie?

Witam,

W najbliższych miesiącach startuje z nowym projektem, jednak jeszcze nie mogę ujawnić żadnych szczegółów. W Polsce grupę odbiorców szacuję na około 10.000 z czego do każdej organizacji mam telefon, adres e-mail ... w sumie wszystkie informacje. Mój problem polega na tym w jaki sposób dotrzeć do tych odbiorców. W wstępnej fazie projektu myślałem, że wystarczy mailing, teraz jednak po poradzie z kilkoma specjalistami ds. marketingu wiem, że mailing jest bardzo mało skuteczny w moim przypadku za mało. Najciekawszą jak i najskuteczniejszą metodą moim zdaniem było by dzwonienie od organizacji do organizacji z przedstawieniem oferty. (zarówno oferta jak i grupa docelowa jest bardzo charakterystyczna, z wstępnych badań wychodzi, że około 20-30% odbiorców będzie zainteresowanych (zainteresowanych=kupią) moją ofertą).

10.000 połączeń do wykonania w każdym najmniej 4-5min rozmowy i jeden ja.
Wiem, że na pewno nie podołam takiemu zadaniu. Czy są agencje marketingowe zajmujące się taką formą reklamy? Jeżeli tak to jaki był by koszt takich dajmy na to 10tys połączeń.

Jeżeli macie jakieś inne pomysły dot. sposobu marketingu chętnie je poznam. Myślałem jeszcze o wysyłce oferty pocztą polską w normalnych listach, jednak wiąże się to raz, że z dosyć sporym kosztem (15-20tys) a dwa nie wiem jaką skutecznością.

Pozdrawiam

P.S. Mailingu oczywiście nie wykreślam jednak nie chcę aby był on głównym źródłem reklamy.
Daniel Błażejewski

Daniel Błażejewski www.proadviser.pl

Temat: Mailing nie... to może dzwonienie?

Jeśli bardzo dokładnie sprecyzujesz target to mailing nie musi być taki zły. Poza tym, proponuję Ci telefon i umawianie spotkań na początek - sam powinieneś dać radę 5 spotów/ tyg. Będzie ciężko ale chyba nikt Ci nie mówił że będzie łatwo? :)

pozdr

konto usunięte

Temat: Mailing nie... to może dzwonienie?

TELEMARKETING UMAWIANIE SPOTKAŃ / call center
usługa umawiania spotkań z potencjalnymi klientami

Klient rozlicza się za ilość umówionych spotkań.
Spotkania umawiane są min. na 2 dni przed spotkaniem.
Jesli spotkanie jest umówione w innym terminie, klient otrzymuje telefoniczne przypomnienie o spotkaniu
Możliwość organizowania dużych akcji (ok. 20 stanowisk)
Możliwość jednorazowej lub stałej współpracy
Cena uzależniona jest od rodzaju branży
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Mailing nie... to może dzwonienie?

Szybkie wyszukiwanie w Google („call center”) dało:
http://www.contactcenter.pl/pl/
• http://www.globalcc.pl/
http://www.ipt.com.pl/

Wybierz sobie :)
Łukasz W.

Łukasz W. interclick.pl

Temat: Mailing nie... to może dzwonienie?

Możesz zacząć od mailingu, a po statystykach sprawdzić która firma była bardziej lub mniej zainteresowana (klik na temat, czy klik na kreacje), w ten sposób na początek zawężysz sobie pole, do tych teoretycznie najbardziej podatnych.

Potem powtórzy mailing do tych co nie odbili i nie otowrzyli, kilka kolejnych % Ci skapnie ;)

Na poczatęk wystarczy.

Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do