Robert R.

Robert R. Jednoosobowe komando
do zadań specjalnych

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Darek A.:
chyba cieżko by było, żeby magazyn dla homo kupowali tez hetero, bo to zbyt delikatny temat. To tak jakbys chcial z poradnikiem "Mama i ja" trafic do emerytów... Po prostu emerytom takie informacje nie są potrzebne.

Zależy od treści tegoż magazynu.
Jaki jest lajfstajl faceta homo i czy ma on punkty wspólne z lajfstajlem faceta hetero widoczne na tyle, aby ten drugi sięgnął po pismo? Odpowiednie profilowanie magazynu może zapewnić mu sukces nie tylko wśród mniejszości.
To samo, jeśli o kobiety chodzi.
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Robert Ruszczyk:
Zależy od treści tegoż magazynu.
Jaki jest lajfstajl faceta homo i czy ma on punkty wspólne z lajfstajlem faceta hetero widoczne na tyle, aby ten drugi sięgnął po pismo? Odpowiednie profilowanie magazynu może zapewnić mu sukces nie tylko wśród mniejszości.
To samo, jeśli o kobiety chodzi.

ależ oczywiście, że jest rózny - chyba na tym to wszystko polega, że homo od hetero ma całkowiecie inny pogląd na zycie i cały ten wspominany przez Ciebie "lajfstajl" ... Te osoby maja zbliżone odczucia do kobiet, sa bardziej wrazliwe - mają inne systemy wartości - tego nie da się porównać.

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Przepraszam, nie uważam wszystkich za równych bo tak się nie da... ale nie decyduje o tym wiara, kolor skóry czy orientacja... Tak lepiej? Jaśniej? :)

Nie ma za co przepraszać. Ale co do tego wartościowania, to przyjrzyj się temu bliżej a zauważysz, że czynniki i cechy, które wymieniłeś właśnie w sposób kluczowy wpływają na ocenę osobnika, który je wyznaje/deklaruje. Nie ma co się tego bać - pod warunkiem, że jest się tego świadomym:) Koniec OT - przepraszam, że tak śmiecę, ale temat bardzo mnie interesuje.
Michał Z.

Michał Z. jestem kontent

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Artur Mikucki:

Dość jałowych dyskusji, konkrety.

Jak wyobrażasz sobie reklamę w banku czy sieciach komórkowych?

OK przyznaję bez bicia, inaczej zrozumiałem to pytanie Autora tematu. Miałem na myśli, by oferować na łamach pisma reklamy banków etc. Ale to już nieistotne, źle zrozumiałem. Dzięki za czujność.
Po jaką ch... zdobywać dla pisma homoseksualistów czytelników heteroseksualnych? Czy jeśli nie jestem rolnikiem powinienem czytać o najnowszych metodach karmienia trzody chlewnej?
W piśmie takim podejrzewam, że znajdą się artykuły o np. klubach gejowskich, do których heteroseksualiści najczęściej wstępu nie mają, o problemach homoseksualistów, które nie dotyczą heteryków, o seksie itd. Więc po co mają czytać to heteroseksualne osoby?

A to już chyba zależy od profilu i treści pisma. Czy ma być to homoseksualne Bravo czy coś ambitniejszego, z przyzwoitą publicystyką etc. Wszystko zależy od treści...
Darek A.:
>
a tutaj to akurat Ty sie mylisz ;) Kobiety hetero chodza do klubów gayfriendly dlatego, że moga sie tam wyszaleć i nie sa narażone na ociekających slina facetów, którzy do klubow chodza często zaliczac i nie szanuja bawiacych sie tam kobiet. Moga pobawic sie tam z nibyfacetami, bo nie szukaja podrywu tylko tańca i zabawy. A mężczyźni hetero chodza tam poniewaz można tam spotkac sliczne dziewczyny hetero opisane wyżej ;) żaden hetero nie pójdzie do klubu gayfriendly, zeby się z gejami pobawić - wręcz przeciwnie :) I nie wyczytałem tego z gazet od razu zaznacze ;)

Ale równie dobrze heteroseksualna kobieta i mężczyzna mogą też tam iść nie po to, żeby się, jak to piszesz, z gejami pobawić... To nie jest plac zabaw dla gejów, tylko klub, pub, cokolwiek - gdzie można zjeść, napić się, pogadać.
a co do wspomnianej przez Ciebie luki... Nie dośc, że mniejszośc sexualna to jeszcze chcesz w niej luki szukac ? ;) I szarpnąc z tej mniejszości jakies 10%, które szuka informacji w prasie ? ;) To teraz sobie to sam przekalkuluj na zyski z takiego przedsięwzięcia ;)

Nie, nie! Napisałem, że nawet, jeśli byś miał rację - a moim zdaniem jej nie miałeś. Lesbijka czy gej to też normalni ludzie, którzy korzystają z tych samych mediów, co Ty czy ja. Nie powiesz mi, że wierzysz, że tylko co dziesiąty homoseksualista korzysta - przykładowo - w Internecie z innych stron niż tych poświęconych homoseksualizmowi... ;) A żeby ich nie kusiło, wszystkie poza branżowymi - o zgrozo - poblokowali! ;)
Alicja Migda

Alicja Migda Art Director

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Darek A.:
ależ oczywiście, że jest rózny - chyba na tym to wszystko polega, że homo od hetero ma całkowiecie inny pogląd na zycie i cały ten wspominany przez Ciebie "lajfstajl" ... Te osoby maja zbliżone odczucia do kobiet, sa bardziej wrazliwe - mają inne systemy wartości - tego nie da się porównać.

Oj polemizowałabym czy te poglądy są aż tak bardzo inne, bo poza faktem seksualności, homoseksualiści niczym, powtarzam niczym nie różnią się od osób heteroseksualnych a to że utarł sie w społeczeństwie stereotyp geja "przegietej cioci" jest tak samo zakłamany jak to że każdy polak to pijak i złodziej.

Proszę jeszcze nie zapominać że lesbijki to także osoby homoseksualne.

Odpowiadając na pytanie autora czy w takim piśmie znajdzie sie miejsce na reklamę - odpowiem tak, na pewno, na 100% wystarczy zobaczyć jak portale społeczności LGBT są poobwieszane raklamami.

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Alicja Migda:
Darek A.:
ależ oczywiście, że jest rózny - chyba na tym to wszystko polega, że homo od hetero ma całkowiecie inny pogląd na zycie i cały ten wspominany przez Ciebie "lajfstajl" ... Te osoby maja zbliżone odczucia do kobiet, sa bardziej wrazliwe - mają inne systemy wartości - tego nie da się porównać.

Oj polemizowałabym czy te poglądy są aż tak bardzo inne, bo poza faktem seksualności, homoseksualiści niczym, powtarzam niczym nie różnią się od osób heteroseksualnych a to że utarł sie w społeczeństwie stereotyp geja "przegietej cioci" jest tak samo zakłamany jak to że każdy polak to pijak i złodziej.

Proszę jeszcze nie zapominać że lesbijki to także osoby homoseksualne.

Odpowiadając na pytanie autora czy w takim piśmie znajdzie sie miejsce na reklamę - odpowiem tak, na pewno, na 100% wystarczy zobaczyć jak portale społeczności LGBT są poobwieszane raklamami.
Ok, tylko nie uważam, że targetyzowanie ogólnodostępnych produktów na środowisko homoseksualne miałoby sens. Dokładnie, jak A. Mikucki wspomniał, reklama banku dla gay/les? Tak, jak bio-jogurt dla rudych - te dwa zakresy nie mają ze sobą nic wspólnego, rozmijają się.
Edit:
Więc bazowanie na tym, że pismo jest dla homoseksualnej grupy może być skuteczne tylko w przypadku określonych produktów, które w większy lub mniejszy sposób (ale jednak) odwołują się do preferencji seksualnych. Produkty, które tego nie mają w swojej "naturze", kierowane specjalnie do grupy uwarunkowanej biologicznie jest IMHO bez sensu.Paweł Uniejewski edytował(a) ten post dnia 27.05.10 o godzinie 12:53
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Alicja Migda:
utarł sie w społeczeństwie stereotyp geja "przegietej cioci"

Osobiście więcej spotkałem hetero którzy by pasowali do tego stereotypu niż homo :)
Alicja Migda

Alicja Migda Art Director

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Paweł Uniejewski:
Alicja Migda:
Darek A.:
ależ oczywiście, że jest rózny - chyba na tym to wszystko polega, że homo od hetero ma całkowiecie inny pogląd na zycie i cały ten wspominany przez Ciebie "lajfstajl" ... Te osoby maja zbliżone odczucia do kobiet, sa bardziej wrazliwe - mają inne systemy wartości - tego nie da się porównać.

Oj polemizowałabym czy te poglądy są aż tak bardzo inne, bo poza faktem seksualności, homoseksualiści niczym, powtarzam niczym nie różnią się od osób heteroseksualnych a to że utarł sie w społeczeństwie stereotyp geja "przegietej cioci" jest tak samo zakłamany jak to że każdy polak to pijak i złodziej.

Proszę jeszcze nie zapominać że lesbijki to także osoby homoseksualne.

Odpowiadając na pytanie autora czy w takim piśmie znajdzie sie miejsce na reklamę - odpowiem tak, na pewno, na 100% wystarczy zobaczyć jak portale społeczności LGBT są poobwieszane raklamami.
Ok, tylko nie uważam, że targetyzowanie ogólnodostępnych produktów na środowisko homoseksualne miałoby sens. Dokładnie, jak A. Mikucki wspomniał, reklama banku dla gay/les? Tak, jak bio-jogurt dla rudych - te dwa zakresy nie mają ze sobą nic wspólnego, rozmijają się.

Fakt tylko podejrzewam ze w takiej prasie oprocz tematow ogolnych poruszane beda tematy z zakresu srodowiska LGBT, czyli chociazby fajne kluby, porady, akty prawne itd.
aczkolwiek moge sie mylic :)

Edit: literowkaAlicja Migda edytował(a) ten post dnia 27.05.10 o godzinie 12:55
Alicja Migda

Alicja Migda Art Director

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Piotr L.:
Alicja Migda:
utarł sie w społeczeństwie stereotyp geja "przegietej cioci"

Osobiście więcej spotkałem hetero którzy by pasowali do tego stereotypu niż homo :)

Ostatanion chyba taka moda :)
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Alicja Migda:
Ostatanion chyba taka moda :)

Faceci dostosowują się do wymagań kobiet...
Alicja Migda

Alicja Migda Art Director

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Piotr L.:
Alicja Migda:
Ostatanion chyba taka moda :)

Faceci dostosowują się do wymagań kobiet...

Nigdy kobiet hetero nie zrozumiem :)
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Alicja Migda:
Nigdy kobiet hetero nie zrozumiem :)

Spoko, ja też :P

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Alicja Migda:
mają ze sobą nic wspólnego, rozmijają się.

Fakt tylko podejrzewam ze w takiej prasie oprocz tematow ogolnych poruszane beda tematy z zakresu srodowiska LGBT, czyli chociazby fajne kluby, parady, akty prawne itd. aczkolwiek moge sie mylic :)
Tylko wtedy brutalnie spada zakres reklamodawców zainteresowanych ztargetyzowaniem konkretnego produktu w kierunku zupełnie innym niż wskazuje na to jego natura.
Chodzi o to, że 100000000 produktów może na łamach takich czasopism być reklamowane na takiej samej zasadzie jak w innych publikacjach, bez specjalnego dookreślania, do kogo skierowana jest ta gazeta/czasopismo.
Skoro jest to pismo lajfstajlowe należałoby wg mnie inaczej rozłożyć akcenty.
Bardziej właśnie na to, że jest to pismo dla ludzi z górnej półki i dla nich są oferowane na łamach pisma produkty/usługi, a o wiele dalej, że część tych produktów skierowana jest do "tęczowego środowiska".
Oczywiście, stereotypami lecąc, środowiska gay/les to często "swoiści trendsetterzy" i barometry tego co na topie, ale to w przypadku osób "lajfstajlowych", oni własnie kreuja to, co się robi/nosi/czyta/gdzie chodzi. W takim wypadku, często napomknięcie, że produkt wybierany jest przez osoby homoseksualne niejako z racji stereotypów, bedzie plasował ten produkt na półce top/trendy/premium. Dla wielu to jest wyznacznik dobrego gustu i ekskluzywności.

Pozdr
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Darek A.:

ależ oczywiście, że jest rózny - chyba na tym to wszystko polega, że homo od hetero ma całkowiecie inny pogląd na zycie i cały ten wspominany przez Ciebie "lajfstajl"

eeee... no to mnie zabiłeś... czym sie różni?

(edit) a od stereotypów i innych takich odchodząć:

- głebokość rynku - LGBT to ile? 7% społeczeństwa? Daje nam to ok 2,5 miliona odbiorców. Jezeli założymy, że połowa z tej grupy identyfikuje się jako odrębna grupa światopoglądowa/kulturowa to daje nam jakieś 1,25 mln odbiorców. Z czego, powiedzmy, połowa nie łapie się na target z różnych powodów (majętność, wiek, nie zainteresowana papierową prasą itd. itp) - zostajemy z ~700 tysiącami osób - nieźle, spore miasto.

- spójnośc gruupy docelowej - i to pytanie a nie spekulacja - na ile spójna jest grupa LGBT w sensie psycho- demograficznym? Da się skierowac do tej grupy jeden komunikact czy tez trzeba przeprowadzić porządną segmentację (co wydaje mi się konieczne)?

- penetracja - założywszy 30% penetrację rynku - jaki biznes będzie chciał wyłozyć kasę na targetowanie pozwalające zdobyć ~200 tys nabywców?

Innymi słowy czy da się sformułować insight, który da podstawę pozycjonowaniu na grupę zdefiniowaną orientacją seksualną (już u samego założenia cholernie różnorodną - LesGayBiTrans)? Moim zdaniem nie da się formułować takowego dla marek innych niż dotyczących seksualności jako takiej. Dla całej reszty wystarczy taka czy inna forma deklaracji bycia "LGBT friendly". Czy nie?Grzegorz Wszelaczyński edytował(a) ten post dnia 27.05.10 o godzinie 13:17

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Grzegorz Wszelaczyński:
Innymi słowy czy da się sformułować insight, który da podstawę pozycjonowaniu na grupę zdefiniowaną orientacją seksualną (już u samego założenia cholernie różnorodną - LesGayBiTrans)? Moim zdaniem nie da się formułować takowego dla marek innych niż dotyczących seksualności jako takiej. Dla całej reszty wystarczy taka czy inna forma deklaracji bycia "LGBT friendly". Czy nie?Grzegorz Wszelaczyński edytował(a) ten post dnia 27.05.10 o godzinie 13:17
cytujesz mnie :)
Karolina Małkowska

Karolina Małkowska Aktywna Dziewucha!

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

tak czytam i czytam i coś mi się wydaje że przez tą szeroko rozumianą wolność ta cywilizacja chyli się ku upadkowi...

no trudno historia się lubi powtarzać,demokracja przyspiesza procesy gnilne w państwie a w samym środku europy rzymski katolik musi znosić i akceptować takie bzdury jak mniejszości żądające jakiś praw...ma być porządek tak jak napisane zostało w piśmie - koniec i kropka.
Michał Z.

Michał Z. jestem kontent

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Karolina Małkowska:
tak czytam i czytam i coś mi się wydaje że przez tą szeroko rozumianą wolność ta cywilizacja chyli się ku upadkowi...

no trudno historia się lubi powtarzać,demokracja przyspiesza procesy gnilne w państwie a w samym środku europy rzymski katolik musi znosić i akceptować takie bzdury jak mniejszości żądające jakiś praw...ma być porządek tak jak napisane zostało w piśmie - koniec i kropka.

Na szczęście nie rozmawiamy tu o procesach gnilnych i upadku cywilizacji.
Alicja Migda

Alicja Migda Art Director

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Karolina Małkowska:
tak czytam i czytam i coś mi się wydaje że przez tą szeroko rozumianą wolność ta cywilizacja chyli się ku upadkowi...

no trudno historia się lubi powtarzać,demokracja przyspiesza procesy gnilne w państwie a w samym środku europy rzymski katolik musi znosić i akceptować takie bzdury jak mniejszości żądające jakiś praw...ma być porządek tak jak napisane zostało w piśmie - koniec i kropka.

a polski ateista homoseksualista musi znosic takich ograniczonych ludzi jak kolezanka :)
pozdrawiam i źyczę zdrowia :)

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Karolina Małkowska:
tak czytam i czytam i coś mi się wydaje że przez tą szeroko rozumianą wolność ta cywilizacja chyli się ku upadkowi...

no trudno historia się lubi powtarzać,demokracja przyspiesza procesy gnilne w państwie a w samym środku europy rzymski katolik musi znosić i akceptować takie bzdury jak mniejszości żądające jakiś praw...ma być porządek tak jak napisane zostało w piśmie - koniec i kropka.

to ja juz wole poprawnosc polityczna niz tego typu fanatyzm.
eot
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Karolina Małkowska:
tak czytam i czytam i coś mi się wydaje że przez tą szeroko rozumianą wolność ta cywilizacja chyli się ku upadkowi...

no trudno historia się lubi powtarzać,demokracja przyspiesza procesy gnilne w państwie a w samym środku europy rzymski katolik musi znosić i akceptować takie bzdury jak mniejszości żądające jakiś praw...ma być porządek tak jak napisane zostało w piśmie - koniec i kropka.

Jeśli pisałaś to na poważnie to podziwiam... o_0

Następna dyskusja:

McDonald's dla gejów




Wyślij zaproszenie do