konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Gdzie? Najprostszy przykład. Wyobraź sobie, że jesteś gejem. I mówisz o tym: swoim rodzicom, znajomym, szefowi i kolegom z pracy. Naprawdę uważasz, że wszyscy będą zachwyceni i przeszczęśliwi?;) Jeśli tak, to zazdroszczę:)
Olgierd Sroczyński:
Klaudia M.:
Ubawiłam się czytając: gejostwo jest modne;) Czy naprawdę sądzisz, że jakikolwiek człowiek przy zdrowych zmysłach skazałby się na ostracyzm społeczny, gdyby miał wybór? Myślę, że jednak wolałby stanowić większość...

A może to świadczy jednak o tym, że żadnego ostracyzmu społecznego nie ma? Bo bywając np. w Warszawie zauważam ciekawe zjawisko - teraz każda kobieta musi mieć znajomego "geja", najlepiej fryzjera lub stylistę, w Krakowie studenci chętnie chodzą do klubów dla homoseksualistów, a biseksualizm (zwłaszcza u kobiet) to już w ogóle wow top trendy jazzy i fresh. Gdzie są te pogromy i objawy nietolerancji?
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

czas sie powoli pakowac i jechac na Białoruś :D

Dobrej nocy :)

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Straszna wieś się na tej grupie robi...

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

A już miałam iść spać;)
Normalni są dokładnie tak samo homoseksualiści, jak i hetero.
Co Ty masz z tymi gejami?;)
I jeszcze na koniec dodam, że irytuja mnie marsze tolerancji...blee ... ;P Może wszyscy wyjdzmy nailice zamanifestować naszą normalnośc ;)

No, ale nie będe juz dyskutował na ten temat - autor szuka pomocy - to nie miejsce na walke z homoseksualizmem ;)

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Coca-Cola Co. w USA była długo nieobecna w segmencie LGBT - nawet po tym jak w 2004 r. wszedł na niego koncern PepsiCo z brandem Pepsi Diet. Jednak 23.03.2007 r. Mike Wilke, dyrektor zarządzający The Commercial Closet oraz dziennikarz "The Advertising Age" ogłosił początek nowej ery - Coca-Cola Co. przeprowadziła kampanię Coke Diet w magazynach LGBT w związku ze sponsorowaniem gali Oskarów.

Niemniej po raz pierwszy to Polska, a nie USA była miejscem gejowskiej premiery Coca-Cola Co., a dokładnie Coca-Cola Poland, która we wrześniu 2006 r. w ramach relaunchu napoju energetycznego Burn rozpoczęła kampanię z wykorzystaniem mediów LGBT.

Polska była zresztą w lipcu 2006 pierwszym krajem, w którym nastąpiła premiera napoju w jego nowej, bardziej dynamicznej wersji, a pozostawała w związku z nową strategią koncernu - dywersyfikacją portfela produktowego. Produkt ma zmienioną recepturę (większa dawka kofeiny, guarany i tauryny), a także zrewitalizowane opakowanie w dwóch wersjach.

Główną grupę docelową stanowią clubberzy, co zwróciło uwagę Sylwii de Weydenthal, Marketing Managera Water, Sport and Energy Drinks w Coca-Cola Poland, na LGBT, które ze względu na wiek i styl życia zdają się być wręcz idealnym targetem przy takim pozycjonowaniu.

Kampania Burn oparta została na motywach płomieni, sytuacji i zachowań, które zdarzają się w nocy. Elementem kampanii jest także mikrosajt pod adresem http://burn.pl początkowo z propozycjami drinków, opartych na napoju Burn, a obecnie z nowym konkursem opartym na koncepcji Web 2.0 z udziałem jednego z najbardziej znanych angielskich bloggerów.

Dotychczas Burn miał ca 1% rynku w ujęciu ilościowym, podczas gdy obecnie - po kampanii jesiennej - jego konsumpcję deklaruje 11,3% internautów, identyfikujących się z LGBT, co oznacza 13% udział w rynku LGBT w ujęciu ilościowym (marzec 2007; QM Research). Ten imponujący wzrost jest teraz wzmocniony kampanią prasową i PR-ową Burna w magazynach i serwisach internetowych LGBT. Wykorzystano w nich inną niż powszechnie stosowaną w mainstreamowych mediach kreację, która w największym stopniu jest dopasowana do grupy LGBT.

Kreacje przygotowała agencja Publicis, zakupu mediów dokonał Starcom, a działania PR-owe przygotowała agencja PrimumPR. Reklamy zostały zamieszczone w magazynie "Replika", który w tej transakcji był reprezentowany przez agencję QM Artur Orzoł, i dwumiesięczniku "AYOR", który współpracuje z Coca-Cola Co. także eventowo. Ze strony mediów LGBT tracking efektywności kampanii prowadzi QM Research, dział badawczy QM Artur Orzoł we współpracy z Towarzystwem Ekonomicznym na rzecz Gejów i Lesbijek. Reklama napoju energetycznego pojawiła się także ponownie na stronach inernetowych o temtatyce LGBT.

- Kampanie Burna stanowić mogą najbardziej istotny krok w rozwoju rynku LGBT w Polsce, szczególnie że zaangażował się jeden z wielkich i uważanych za konserwatywne koncernów, a jednocześnie widać wyraźne efekty wzrostu sprzedaży i lojalności klientów LGBT - podkreśla Artur Orzoł z QM. - Z tego względu Coca-Cola i Burn zostali nominowani do wyróżnienia TEGL Business Awards w kategorii dla najlepszej marki dla LGBT w Polsce.
Oby Burn pochłonął segment LGBT, bo będzie to oznaczało duże zainteresowanie także innych marketerów tym segmentem.

Cytat pochodzi z IS.
Błażej J.:
Klaudia M.:
Burn był wprowadzany na rynek polski jako produkt skierowany do środowiska LGBT, a w szczególności do gejów. Promocje odbywały się w klubach gejowskich i jakoś marka nie padła, wręcz przeciwnie trzyma się dobrze.
Trzeba pamietać o tym, że to dość duża grupa społeczna, ok 10% populacji, z czego duży udział stanowią osoby dobrze wykształcone, na stanowiskach menedzerskich i z zasobnym portfelem. Czy to zła grupa docelowa? Wręcz przeciwnie:)

ale byl wprowadzany jako produkt dla gejow i lesbijek czy tylko promocja w klubach sie odbywala? bo ja widze roznice :-)

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

a kiedy ktos zrobi gazete dla hetero?

poczytalbym cos... ;)

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Klaudia M.:

wszystko fajnie tylko to nie jest odpowiedz :-) to nie byl i nie jest napoj dedykowany dla tej grupy, a jedynie dystrybuowany (poczatkowo) za posrednictwem tego kanalu sprzedazy. Chyba, ze jakies ukryte przeslania w reklamach TV przeoczylem. W zamieszczonym przez Ciebie tekscie jest mowa o TG = clubbersi i ja osobiscie nie jestem przekonany, ze kampania w klubach dla heteroseksualnych nie skonczylaby sie podobnie.

Pora spac, kolorowych zycze ;-)
Prot Haładaj

Prot Haładaj Programmers manager
& solutions
designer. Apps &
applicat...

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Victor Michał W.:
Po wakacjach startuje pierwszy w Polsce luksusowy magazyn lajfstajlowy dla gejów i lesbijek.
Jak sądzicie jak zareaguje na to rynek reklamy, czy znajdą się odważni?
Do których firm winni uderzyć, kto się odważy zareklamować?

A czym ten magazyn będzie się różnił od "normalnych" magazynów lifestylowych?
Może warto zrobić pismo gay friendly i jechać na famie tolerancji zamiast gay only i zamykać sobie jedne drzwi po drugich?

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Nigdy nie napisałam, że Burn jest skierowany tylko i wyłącznie do środowiska LGBT, natomiast kampania PR była skierowana do takiego targetu. Jej autorem był zresztą gej:)I CC wprowadzała produkt zdając sobie z tego doskonale sprawę, uznała tę grupę za atrakcyjną z jakiegoś względu.
Pozdrawiam.
Błażej J.:
Klaudia M.:

wszystko fajnie tylko to nie jest odpowiedz :-) to nie byl i nie jest napoj dedykowany dla tej grupy, a jedynie dystrybuowany (poczatkowo) za posrednictwem tego kanalu sprzedazy. Chyba, ze jakies ukryte przeslania w reklamach TV przeoczylem. W zamieszczonym przez Ciebie tekscie jest mowa o TG = clubbersi i ja osobiscie nie jestem przekonany, ze kampania w klubach dla heteroseksualnych nie skonczylaby sie podobnie.

Pora spac, kolorowych zycze ;-)
Prot Haładaj

Prot Haładaj Programmers manager
& solutions
designer. Apps &
applicat...

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Kuba Nowak:
Straszna wieś się na tej grupie robi...

Państwo się wdali w dyskusję z panem o zapędach homofobicznych.
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Prot Haładaj:
Państwo się wdali w dyskusję z panem o zapędach homofobicznych.

Każdy ma prawo mieć swoje zdanie ;) Kiedyś takich jak ja było bardzo dużo i Ci co mieli inne zdanie bali sie odezwać, bo byli wysmiewani - teraz zrobiło sie odwrotnie - no ,ale takie czasy ... ;)

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Zakaz Pedałowania ! Tyle w tym temacie, dziękuję.
Mariusz F.

Mariusz F. mój profesjonalny
opis

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Klaudia M.:

Niemniej po raz pierwszy to Polska, a nie USA była miejscem gejowskiej premiery Coca-Cola Co., a dokładnie Coca-Cola Poland,
łaaaał...może należałoby się zastanowić dlaczego Polska, a nie USA była miejscem gejowskiej premiery ? ;)
która we wrześniu 2006 r. w ramach relaunchu napoju energetycznego Burn rozpoczęła kampanię z wykorzystaniem mediów LGBT.
Cytat pochodzi z IS.
Błażej J.:
Klaudia M.:

ale byl wprowadzany jako produkt dla gejow i lesbijek czy tylko promocja w klubach sie odbywala? bo ja widze roznice :-)
wydaje Ci się ;)
Co do "luksusowości" ;) magazynu, czy sieć Empik jest/będzie na tyle luksusowa żeby sprzedawać luksusowy magazyn, czy raczej będzie dostępny w luksusowych sex shopach na Marszałkowskiej?
P.S.
Chyba napisałem za mało o luksusie... :)

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Proponowałabym raczej zakaz głupoty.
Łukasz Bartłomiej Patera:
Zakaz Pedałowania ! Tyle w tym temacie, dziękuję.

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Pewnie dlatego, że w USA jest całe mnóstwo kampanii skierowanych do środowiska LGBT, np. Subaru, Saab, Cadilac, American Airlines.
Mariusz F.:
łaaaał...może należałoby się zastanowić dlaczego Polska, a

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Klaudia M.:
Pewnie dlatego, że w USA jest całe mnóstwo kampanii skierowanych do środowiska LGBT, np. Subaru, Saab, Cadilac, American Airlines.
Mariusz F.:
łaaaał...może należałoby się zastanowić dlaczego Polska, a

A może dlatego, że jakby coś się stało w PL, to nic by się nie stało:p

Zastanawiam się czy w kategorii magazynów luksusowych pismo kierowane w LGBT to jakieś wielkie wydarzenie. Pismo homofobiczne, to by dopiero była nowość!
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Victor Michał W.:
Ale ze problem? Skoro sa sklepy dla ciezarnych, ksiazki dla malarzy, magazyny dla projektantow - to co w tym dziwnego?


ogólnie to w tym dziwnego, że trudno o spójny opis grupy LGBT - psychograficzny, demograficzny, jakikolwiek. Siłą rzeczy pismo będzie więc operowało tylko i wyłącznie na tej cześci środowiska, która z ideą politycznie/kulturowo aktywnego i odrębnego gejostwa się identyfikuje. Pytanie czy ta identyfikacja jest na tyle głęboka i szeroka by utrzymac pismo - zagramanicą jest, a u nas?

Marketingowo targetowanie produktów/marek nie związanych z seksuwalnością na "LGBT" wydaje mi się idiotyczne. Ale też rzeczywistość wykazuje mi mój własny idiotyzm więc sam nie wiem. Znaczy się nie kumam świata i pewnie już nie skumam ;)
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Victor Michał W.:
Po wakacjach startuje pierwszy w Polsce luksusowy magazyn lajfstajlowy dla gejów i lesbijek.
Tak się dopytam... a są w tej kategorii jakieś nieluksusowe na rynku? Bo jeśli to pierwszy magazyn lajfstajlowy, to skąd znaczek 'luksusu'?

Jeśli wszystko co pierwsze to luksusowe, to co będzie dalej?

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Victor Michał W.:

Jak prasa to może idąc za ciosem kina, teatry,koncerty,sklepy, ba a może nawet marka aut itd.?

Ale ze problem? Skoro sa sklepy dla ciezarnych, ksiazki dla malarzy, magazyny dla projektantow - to co w tym dziwnego?


"Nic, zupełnie nic".
W takim razie proponuję także prasę dla bi, dlaczego tylko dla homo?
Może również prasa dla blondynek, brunetek, rudych, innych farbowanych też, prawda?

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Peter K.:
Jolanta I.:
Jak prasa to może idąc za ciosem kina, teatry,koncerty,sklepy, ba a może nawet marka aut itd.?

Dzielnice, miasta, państwa... :D Czy ktoś coś mówił o fobiach?


Fobia? Raczej najzwyklejsza tolerancja i dbałość o inność, przecież :P

Następna dyskusja:

McDonald's dla gejów




Wyślij zaproszenie do