konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Daniel Chojnacki:
ja tutaj zastanowilbym sie nad problemem innej natury... nie znam statystyk ile w Polsce jest gejów i lesbijek, przypuszczam że jednak jak sam nazwa wskazuje jest to mniejszosc seksualna;)
Zatem czy na miejscu potencjalnego reklamodawcy chcialbym zamiescic reklame prasowa w pismie kierowanym do niewielkiej liczby odbiorcow... czy jednak do znacznie szerszej rzeszy owych odbiorcow.

kwestia grupy celowej :-) moze ktos potrzebuje wlasnie takiej? :-)

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

I jeszcze: z całą pewnością wolałabym, żeby moje dziecko zobaczyło dwie kochające się osoby tej samej płci niż dla przykładu kobietę zmaltretowaną przez swojego partnera. Przepraszam, że podaję taki drastyczny przykład, ale Ty też nie wykazałeś się jakąś specjalną delikatnością, Darku;)
Miłej nocy.
Darek A.:
wiem, że duzo osob ma włanie taki pogląd, ale co powiesz za pare lat kiedy przechadzajac się z synem po parku zobaczycie 2 całujących się facetów - dziecko zapyta "mamusiu czy to jest normalne? Tak synciu to jest normalne" i za pare lat spotkasz swojego syna w tym samym parku z chłopakiem...

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Kuba Nowak:
Beata B.:
A homoseksualista, geje czy lesbijki kupują inne produkty w sklepach a może korzystają w życiu z innych normalnych usług?

No... Tak. Były kiedyś jakieś opracowania i ankiety w M&M. Tudzież hamerykańskie badania tak wskazują.

To znaczy, ze nie chodzą do solarium, nie korzystają z pralni, nie chodzą do kina, do teatru, nie kupują wycieczek, nie kupują biletów lotniczych, latają swoimi liniami czy co? No nie rozumiem szczerze mówiąc.
Znam kilku gejów i moim zdaniem kupują dokładnie to samo co my, ale niektóre staranniej wybierają. Stać ich na luksusowe rzeczy, na świetną odzież, do dobre wina, jedzenie. Ale maszynki do golenia kupują te same co inni, te z wyższej półki.
No to zły klient?
Chodzi Ci o to, że popsują sobie ewentualnie wizerunek? Daj spokój.

Oczywiście. Marka rodzinna nie może kierować swojej oferty do gejów. Nie dlatego, że jest zła i myśli o nich źle, tylko dlatego, że ich core target tak myśli. IKEA jest gay friendly. Bodzio już nie.

A ktoś robił w Polsce jakieś badania w tej sprawie? Może należy się zapytać klientów tych firm co sądzą na ten temat i czy by im to przeszkadzało, że reklama serka jest skierowana zarówno do hetero, jak i do homoseksualistów.
Przecież to klient jak każdy inny, nie widzę różnicy.Beata B. edytował(a) ten post dnia 26.05.10 o godzinie 22:45
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Klaudia M.:
Ubawiłam się czytając: gejostwo jest modne;) Czy naprawdę sądzisz, że jakikolwiek człowiek przy zdrowych zmysłach skazałby się na ostracyzm społeczny, gdyby miał wybór?

A wierz mi ,ze własnie coś w tym jest.. Kiedy na kazdym kroku widzisz manifestacje gejów, w telewizji ten temat cały czas jest wałkowany, nie ma juz filmu w ktorym nie ma watku miłości gejowskiej, w gazetach bije to po oczach non stop itd. itd. - z tego powodu Ci co sie zastanawiali czy z nimi jest wszystko ok przechodza na "ciemna strone mocy" , normalni wydawaloby sie faceci mozliwe ,ze próbują czegos nowego i odkrywaja ,ze moze to jest fajne nie wiem... Ale po prostu widzę, ze jest tego coraz więcej - na zachodzie jest to plagą - u nas jest to już widoczne - cos w tym musi być. Jakos nie wierze ,ze kiedys było ich tyle samo tylko sie ukrywali - to po prostu niemozliwe ,bo wysżło by ,ze połowa moich kolegów statystycznie to geje ,a wygladaja na normalnych...
Myślę, że jednak wolałby stanowić większość...

sek w tym, że ta granica się zaczyna zacierać...
Daniel C.

Daniel C. Account Manager

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Błażej J.:
Daniel Chojnacki:

ja tutaj zastanowilbym sie nad problemem innej natury... nie znam statystyk ile w Polsce jest gejów i lesbijek, przypuszczam że jednak jak sam nazwa wskazuje jest to mniejszosc seksualna;)
Zatem czy na miejscu potencjalnego reklamodawcy chcialbym zamiescic reklame prasowa w pismie kierowanym do niewielkiej liczby odbiorcow... czy jednak do znacznie szerszej rzeszy owych odbiorcow.

kwestia grupy celowej :-) moze ktos potrzebuje wlasnie takiej? :-)

do tego wlasnie zmierzalem, trzeba by sie zastanowic jaka marka chcialaby trafic do tak jednorodnej i niezbyt licznej grupy.
Chociaz zawsze jest to pewa nisza, ktora mozna probowac wypelnic;)

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Darek A.:
Beata B.:
do jakich chce
zarówna dobra luksusowe, jak i codziennego użytku, kosmetyki, gadżety, jedzenie, biura turystyczne, usługi itd
A homoseksualista nie używa samochodów, telefonów, maszynek do golenia, kremów, past do zębów, szczoteczek, bułek, serów, butów, garniturów, sukienek, torebek, majtek itd itd itd
Przecież to super rynek. Nie mają dzieci, mają pieniądze, są zadbani.

wiem, że duzo osob ma włanie taki pogląd, ale co powiesz za pare lat kiedy przechadzajac się z synem po parku zobaczycie 2 całujących się facetów - dziecko zapyta "mamusiu czy to jest normalne? Tak synciu to jest normalne" i za pare lat spotkasz swojego syna w tym samym parku z chłopakiem... To tylko taka anegdota - przykład. to wszystko czeka nas właśnie za pare lat tylko dlatego, że w modzie jest tolerancja... I jak ktos mówi, że tego nie akceptuje to sie go wyzywa od rasistów i wysmiewa słowami "człowieku - jest XXI wiek!!" ...

Najgorsze, że dla Ciebie to chyba nie jest anegdota, ale Ty rzeczywiście tak myślisz, tak mi się wydaje.

Wiesz co, jakoś nie robi na mnie to wrażenia, ze dwóch facetów siedzi w restauracji i trzyma się za rękę lub się całuje.
Np. w Barcelonie widać na ulicach mnóstwo gejów i nikt na nich nie zwraca uwagi, nikomu to nie przeszkadza, a przynajmniej tego nie zauważyłam.
Fakt, że są czasem śmieszni w swoim zachowaniu, ale co to komu szkodzi, że ktoś zmiękcza jak mówi, albo jest ubrany w DG?
Darek A.:
Klaudia M.:
Ubawiłam się czytając: gejostwo jest modne;) Czy naprawdę sądzisz, że jakikolwiek człowiek przy zdrowych zmysłach skazałby się na ostracyzm społeczny, gdyby miał wybór?

A wierz mi ,ze własnie coś w tym jest.. Kiedy na kazdym kroku widzisz manifestacje gejów, w telewizji ten temat cały czas jest wałkowany, nie ma juz filmu w ktorym nie ma watku miłości gejowskiej, w gazetach bije to po oczach non stop itd. itd. - z tego powodu Ci co sie zastanawiali czy z nimi jest wszystko ok przechodza na "ciemna strone mocy" , normalni wydawaloby sie faceci mozliwe ,ze próbują czegos nowego i odkrywaja ,ze moze to jest fajne nie wiem... Ale po prostu widzę, ze jest tego coraz więcej - na zachodzie jest to plagą - u nas jest to już widoczne - cos w tym musi być. Jakos nie wierze ,ze kiedys było ich tyle samo tylko sie ukrywali - to po prostu niemozliwe ,bo wysżło by ,ze połowa moich kolegów statystycznie to geje ,a wygladaja na normalnych...

a może wreszcie dzięki temu mają odwagę się przyznać i wreszcie otworzyć
Homoseksualiści byli, są i będą.
Myślę, że jednak wolałby stanowić większość...

sek w tym, że ta granica się zaczyna zacierać...
Zacierać? No chyba do tego jeszcze jednak daleko, nie przesadzaj.Beata B. edytował(a) ten post dnia 27.05.10 o godzinie 09:00
Monika Rudnik-Baj

Monika Rudnik-Baj Entuzjastka
Kobiecego Piękna,
Niezawodny Serwis
Mary Kay ...

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Jolanta I.:

Jak prasa to może idąc za ciosem kina, teatry,koncerty,sklepy, ba a może nawet marka aut itd.?

Myślę, że moglibyśmy się zaskoczyć. W końcu jeśli tworzy się kampanie wg gender marketing to nie widzę przeciwwskazań, żeby za czas jakiś wykorzystywać - sexual orientation marketing. W końcu jak Daniel tu wspomniał homoseksualiści to dobry target - dbający o siebie, pracujący na siebie - idealny klient :D
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Klaudia M.:
I jeszcze: z całą pewnością wolałabym, żeby moje dziecko zobaczyło dwie kochające się osoby tej samej płci niż dla przykładu kobietę zmaltretowaną przez swojego partnera. Przepraszam, że podaję taki drastyczny przykład, ale Ty też nie wykazałeś się jakąś specjalną delikatnością, Darku;)
Miłej nocy.

tez bym wolał zobaczyć dwóch całujących sie gejów od sytuacji kiedy ktos np. maltretuje psa... z wiadomych powodów - zły przykład podałas - mój jest zyciowy (ten z poprzedniego postu), a Twój polega na wybraniu mniejszego zła, bo oczywiscie lepiej widziec dwóch gejów niz jak ktos maltretuje kobiete...

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Burn był wprowadzany na rynek polski jako produkt skierowany do środowiska LGBT, a w szczególności do gejów. Promocje odbywały się w klubach gejowskich i jakoś marka nie padła, wręcz przeciwnie trzyma się dobrze.
Trzeba pamietać o tym, że to dość duża grupa społeczna, ok 10% populacji, z czego duży udział stanowią osoby dobrze wykształcone, na stanowiskach menedzerskich i z zasobnym portfelem. Czy to zła grupa docelowa? Wręcz przeciwnie:)
Beata B.:
Kuba Nowak:
Beata B.:
A homoseksualista, geje czy lesbijki kupują inne produkty w sklepach a może korzystają w życiu z innych normalnych usług?

No... Tak. Były kiedyś jakieś opracowania i ankiety w M&M. Tudzież hamerykańskie badania tak wskazują.

To znaczy, ze nie chodzą do solarium, nie korzystają z pralni, nie chodzą do kina, do teatru, nie kupują wycieczek, nie kupują biletów lotniczych, latają swoimi liniami czy co? No nie rozumiem szczerze mówiąc.
Znam kilku gejów i moim zdaniem kupują dokładnie to samo co my, ale niektóre staranniej wybierają. Stać ich na luksusowe rzeczy, na świetną odzież, do dobre wina, jedzenie. Ale maszynki do golenia kupują te same co inni, te z wyższej półki.
No to zły klient?
Chodzi Ci o to, że popsują sobie ewentualnie wizerunek? Daj spokój.

Oczywiście. Marka rodzinna nie może kierować swojej oferty do gejów. Nie dlatego, że jest zła i myśli o nich źle, tylko dlatego, że ich core target tak myśli. IKEA jest gay friendly. Bodzio już nie.

A ktoś robił w Polsce jakieś badania w tej sprawie? Może należy się zapytać klientów tych firm co sądzą na ten temat i czy by im to przeszkadzało, że reklama serka jest skierowana zarówno do hetero, jak i do homoseksualistów.
Przecież to klient jak każdy inny, nie widzę różnicy.Beata B. edytował(a) ten post dnia 26.05.10 o godzinie 22:45

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

A wierz mi ,ze własnie coś w tym jest.. Kiedy na kazdym kroku widzisz manifestacje gejów, w telewizji ten temat cały czas jest wałkowany, nie ma juz filmu w ktorym nie ma watku miłości gejowskiej, w gazetach bije to po oczach non stop itd. itd. - z tego powodu Ci co sie zastanawiali czy z nimi jest wszystko ok przechodza na "ciemna strone mocy" , normalni wydawaloby sie faceci mozliwe ,ze próbują czegos nowego i odkrywaja ,ze moze to jest fajne nie wiem... Ale po prostu widzę, ze jest tego coraz więcej - na zachodzie jest to plagą - u nas jest to już widoczne - cos w tym musi być. Jakos nie wierze ,ze kiedys było ich tyle samo tylko sie ukrywali - to po prostu niemozliwe ,bo wysżło by ,ze połowa moich kolegów statystycznie to geje ,a wygladaja na normalnych...
Myślę, że jednak wolałby stanowić większość...

sek w tym, że ta granica się zaczyna zacierać...


Darku cofnij sie do wieku gdy w Ameryce zyli pierwsi osadnicy.
Ich dzieci tez krzyczaly, ze "dymiacy zelazny potwor na kolach, jadacy po torach nic dobrego Ameryce nie przyniesie" i blokowali roboty kolejarzy.

A Twoja babcia plula na kobiety chodzace w spodniach.

Kiedys ludzie tez mowili, ze TE GRANICE ZACZYNAJA SIE ZACIERAC

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Daniel Chojnacki:
do tego wlasnie zmierzalem, trzeba by sie zastanowic jaka marka chcialaby trafic do tak jednorodnej i niezbyt licznej grupy.
Chociaz zawsze jest to pewa nisza, ktora mozna probowac wypelnic;)

a to prosta odpowiedz jest tylko trzeba miec wiedze :-) tak, ktorej sie to oplaci :-)

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Klaudia M.:
Burn był wprowadzany na rynek polski jako produkt skierowany do środowiska LGBT, a w szczególności do gejów. Promocje odbywały się w klubach gejowskich i jakoś marka nie padła, wręcz przeciwnie trzyma się dobrze.
Trzeba pamietać o tym, że to dość duża grupa społeczna, ok 10% populacji, z czego duży udział stanowią osoby dobrze wykształcone, na stanowiskach menedzerskich i z zasobnym portfelem. Czy to zła grupa docelowa? Wręcz przeciwnie:)

no właśnie, to jest super grupa docelowa, napisałam to wcześniej
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Beata B.:
Wiesz co, jakoś nie robi na mnie to wrażenia, ze dwóch facetów siedzi w restauracji i trzyma się za rękę lub się całuje.
Np. w Barcelonie widać na ulicach mnóstwo gejów i nikt na nich nie zwraca uwagi, nikomu to nie przeszkadza, a przynajmniej tego nie zauważyłam.
Fakt, że są czasem śmieszni w swoim zachowaniu, ale co to komu szkodzi, że ktoś zmiękcza jak mówi, albo jest ubrany w DG?


gratuluje mocnej psychiki ;) Ja mieszkałem ponad rok za granicą - tam się z tym zetknalem w tak duzym zakresie i dlatego taki jestem przeciwny żeby dązyc do tego samego tutaj... Kazdy prawdziwy facet Ci powie, że z obrzydzeniem patrzyłby się na 2 całujących sie facetów - jak rozmawiałem kiedys z kobietami to mialy to samo zdanie... Faceci inaczej to odbierają mimo wszystko niz kobiety...

I jeszcze na koniec dodam, że irytuja mnie marsze tolerancji...blee ... ;P Może wszyscy wyjdzmy nailice zamanifestować naszą normalnośc ;)

No, ale nie będe juz dyskutował na ten temat - autor szuka pomocy - to nie miejsce na walke z homoseksualizmem ;)

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

A przy okazji!
W Polsce zyje okolo 3 800 000 gejow i lesbijek.

Tylko w samej Warszawie do zaledwie 10 przebadanych klubow gejowskich i gej-friendly przychodzi miesiecznie około 265 tysiecy ludzi, z czego zalediwe polowa to geje i lesbijki reszta to hetero :)

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Daniel Chojnacki:
Beata B.:
Victor Michał W.:
Sęk w tym że im więcej tego typu podziałów w mediach może sprawić, że zacznie się totalny cyrk na kółkach

Moze racja. Polikwidowac wszystkie gazety: dla dzieci, dla matek, dla facetow, dla dzialkowcow.
Niech zostanie tylko Rzeczpospolita z filmami na DVD Janka Pospieszalskiego.

A wracając do pytania: do ktorych reklamodawcow powinni uderzyc?

do jakich chce
zarówna dobra luksusowe, jak i codziennego użytku, kosmetyki, gadżety, jedzenie, biura turystyczne, usługi itd
A homoseksualista nie używa samochodów, sprzętu RTV i AGD, telefonów, maszynek do golenia, kremów, past do zębów, szczoteczek, bułek, serów, butów, garniturów, sukienek, torebek, majtek itd itd itd????
Przecież to super rynek. Nie mają dzieci, mają pieniądze, są zadbani.

ja tutaj zastanowilbym sie nad problemem innej natury... nie znam statystyk ile w Polsce jest gejów i lesbijek, przypuszczam że jednak jak sam nazwa wskazuje jest to mniejszosc seksualna;)
Zatem czy na miejscu potencjalnego reklamodawcy chcialbym zamiescic reklame prasowa w pismie kierowanym do niewielkiej liczby odbiorcow... czy jednak do znacznie szerszej rzeszy owych odbiorcow.

No to już jest chyba kwestia ceny za reklamę w takim piśmie (i jeszcze kilka elementów).

ale dlaczego ich w takiej gazecie omijać? Czy tylko dlatego, że i tak w inny sposób dotrą do tego produktu?Beata B. edytował(a) ten post dnia 27.05.10 o godzinie 09:02

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Klaudia M.:
Burn był wprowadzany na rynek polski jako produkt skierowany do środowiska LGBT, a w szczególności do gejów. Promocje odbywały się w klubach gejowskich i jakoś marka nie padła, wręcz przeciwnie trzyma się dobrze.
Trzeba pamietać o tym, że to dość duża grupa społeczna, ok 10% populacji, z czego duży udział stanowią osoby dobrze wykształcone, na stanowiskach menedzerskich i z zasobnym portfelem. Czy to zła grupa docelowa? Wręcz przeciwnie:)

ale byl wprowadzany jako produkt dla gejow i lesbijek czy tylko promocja w klubach sie odbywala? bo ja widze roznice :-)
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Klaudia M.:
Trzeba pamietać o tym, że to dość duża grupa społeczna, ok 10% populacji

to już aż tyle ? ;P Az strach wieczorami samemu wychodzic ;P
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Victor Michał W.:
Darku cofnij sie do wieku gdy w Ameryce zyli pierwsi osadnicy.
Ich dzieci tez krzyczaly, ze "dymiacy zelazny potwor na kolach, jadacy po torach nic dobrego Ameryce nie przyniesie" i blokowali roboty kolejarzy.

A Twoja babcia plula na kobiety chodzace w spodniach.

Kiedys ludzie tez mowili, ze TE GRANICE ZACZYNAJA SIE ZACIERAC

to własnie typowa odpowiedź typu "Człowieku - jest XXI wiek" ;) Zaakceptujmy wszystko, bo przecież pociąg miał byc zły ,a teraz kazdy korzysta ;)

Dajmy im prawa rodzicielskie - niech nam wychowuja dzieci na zdrowe kobiety ;)Darek A. edytował(a) ten post dnia 26.05.10 o godzinie 23:46
Katarzyna K.

Katarzyna K. Prorok
niewrażliwości

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Darek A.:
gratuluje mocnej psychiki ;) Ja mieszkałem ponad rok za granicą - tam się z tym zetknalem w tak duzym zakresie i dlatego taki jestem przeciwny żeby dązyc do tego samego tutaj... Kazdy prawdziwy facet Ci powie, że z obrzydzeniem patrzyłby się na 2 całujących sie facetów

(..)

Ale na dwie całujące się dziewczyny, już nie..

konto usunięte

Temat: LUKSUSOWY MAGAZYN DLA GEJÓW I LESBIJEK

Victor Michał W.:
A przy okazji!
W Polsce zyje okolo 3 800 000 gejow i lesbijek.

Tylko w samej Warszawie do zaledwie 10 przebadanych klubow gejowskich i gej-friendly przychodzi miesiecznie około 265 tysiecy ludzi, z czego zalediwe polowa to geje i lesbijki reszta to hetero :)

A skąd takie dane?

---------
A tak z ciekawości się zapytam, jaki ma być nakład tej gazety?Beata B. edytował(a) ten post dnia 26.05.10 o godzinie 23:46

Następna dyskusja:

McDonald's dla gejów




Wyślij zaproszenie do