Raphaël
Pudlowski
Freelance Senior
Art&Creative
Director
www.pudlowski.net
Temat: "Lubelszczyzna wyłącza napięcie i włącza zasilanie"
dobre jest to (z http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,7213987.html):"Kampania kosztuje 750 tys. złotych"
"Łącznie w największych miastach Polski stanie 245 dużych billboardów. Zobaczą je mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Łodzi i aglomeracji śląskiej."
"podobne do banerów plakaty zostaną umieszczone w 25 mazowieckich pociągach"
tak licząc bardzo ogólnie, koszt jednego billboarda, wraz z wydrukiem 2x dla bezpieczeństwa przed wandalizmem, wynosi max 1000zł, (można drożej/taniej, wszystko zależy od media-planu, rabatów itd, ale jest to suma około).
więc 1000 x 245 = 245 000 zł za media, plus te plakaty w pociągach na powiedzmy 55 000 zł, co daje razem 300 000 zł.
Więc zostaje dla agencji, za swoją "kreacje", 500 000 zł
i nie mówcie mi o sesji, takiej jakości sesja to nie więcej niż 10 000 zł wraz z model release... już o niebo lepsze zdjęcia są na microstockach...
i jeszcze to: "Całość kosztowała 750 tys. zł z czego 85 proc. dołożyła Unia Europejska. "
rączka rączkę smaruje? jak to łatwo jest wydawać nie swoje pieniądze, i podzielić się jeszcze z kumplem. Bo unia płaci, więc poszalejmy, nie?