Katarzyna G.

Katarzyna G. project manager ALX

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

jak sprawić żeby klienci ponownie odwiedzali moją stronę?
co można im zaoferować?
jak zachęcić ich do przekazywania linka ze stroną dalej?

konto usunięte

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Kasia G.:
jak sprawić żeby klienci ponownie odwiedzali moją stronę?
co można im zaoferować?
jak zachęcić ich do przekazywania linka ze stroną dalej?

treść, treść, treść.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Zapytaj swoich Klientów :) To najprostsza metoda :)
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Po pierwsze wymieńcie Prezesa, który narzuca Wam co ma być na stronie ;)
Ludzie w innych wątkach pisali co im się nie podoba na stronie, ale jak widać Pan Prezes jest mądrzejszy... więc problem leży zupełnie gdzie indziej...
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Dagmara D.:
Zapytaj swoich Klientów :) To najprostsza metoda :)
Sęk w tym, że już na innym forum temat był poruszany, a dotyczył kwestii "jak Wam się podoba strona" i okazało się, że sękiem jest niereformowalny Prezes ;)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Rafał H.:
Dagmara D.:
Zapytaj swoich Klientów :) To najprostsza metoda :)
Sęk w tym, że już na innym forum temat był poruszany, a dotyczył kwestii "jak Wam się podoba strona" i okazało się, że sękiem jest niereformowalny Prezes ;)
no to problemu nie ma. Dla mnie jasne.
Chyba, że to strona dla jednego Klienta - prezesa :)Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 26.09.07 o godzinie 23:58

konto usunięte

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Dagmara D.:
no to problemu nie ma.

Jak nie ma, jak Rafał pisze że jest - Prezes.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Krzysztof B.:
Dagmara D.:
no to problemu nie ma.

Jak nie ma, jak Rafał pisze że jest - Prezes.
no to nie ma :)
Jeśli chce być jedynym odwiedzającym stronę ... może wystarczy go uświadomić ?
Katarzyna G.

Katarzyna G. project manager ALX

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Rafał H.:
który narzuca Wam co ma być na stronie ;)

z tym nie problemu...
moi przełożeni są otwarci na wszelkie zmiany, to co pisali inni to dawno i nieprawda...
każdy kiedyś dojrzewa do zmian prawda?

Rafale, Ty chyba też jesteś prezesem, jeżeli nie kontrolujesz przepływu informacji na swojej stronie to kiepsko
i nie mów, że zawsze byłeś nieomylny...

proszę skupmy się na konkretach:
-treść ok, ale kiedy ona jest mało konurencyjna?
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Kasia - to się bada :) (wiem nudna jestem)
Katarzyna G.

Katarzyna G. project manager ALX

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Dagmaro mogłabyś mi polecić metodologię?
może zacznę się za tym rozglądać....
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

poszło :)
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Kasia G.:
Rafał H.:
który narzuca Wam co ma być na stronie ;)
z tym nie problemu...
moi przełożeni są otwarci na wszelkie zmiany, to co pisali inni to dawno i nieprawda...
każdy kiedyś dojrzewa do zmian prawda?

Rafale, Ty chyba też jesteś prezesem, jeżeli nie kontrolujesz przepływu informacji na swojej stronie to kiepsko
i nie mów, że zawsze byłeś nieomylny...

proszę skupmy się na konkretach:
-treść ok, ale kiedy ona jest mało konurencyjna?

A więc przytoczę tylko kilka informacji od Twojej koleżanki z zespołu...
Małgorzata P.:
- ikonki zostały mi narzucone odgórnie
- wklejanie moje (odnosnie pobierz za darmo), ikonka narzucona
- rabat czy też taniej zostało narzucone odgórnie
- e pomarańczowe narzucone odgórnie - ost je poprawiłam, na prośbę koleżanki, nie zmieniłam koncepcji tylko trochę "podrasowałam"
Ostatnio temat "poważnych braków" strony egazety został poruszony i jest to naprawiane. O układzie tytułów decyduje prezes ;)
reszta na http://www.goldenline.pl/forum/opinie-i-oceny-stron-ww...

Tak więc Kasiu, nie pij proszę do mnie, bo temat Ty wrzuciłaś, w którym chcesz żebyśmy odnieśli się do kwestii poruszanych przez Ciebie. Nie odwracaj proszę kota ogonem ;))

Napisałem Ci już (w innym wątku), iż przydałyby Wam się testy użyteczności - 10 klientów postawionych przed monitorem powiedziałoby Wam to samo, co i my probujemy opisać.

A co do "lojalności internautów" - to przyzwyczajenie do gazety w formie papierowej dłuuuuugo nie zniknie, tak samo jak nikt mnie nie przekona do czytania e-book'ów.
Wolę przerzucać kartki, niż klikać myszką (taka dziwna naleciałość historyczna) ;)
Katarzyna G.

Katarzyna G. project manager ALX

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Ostatnio temat "poważnych braków" strony egazety został poruszony i jest to naprawiane. O układzie tytułów decyduje prezes ;)
Rafale kolejny raz stwierdzam, że masz problem z interpretacją postów:) :) :) :)
widzisz różnicę pomiędzy narzucaniem tytułów i umieszczaniem stałych elementów na stronie (ponieważ CI nie zmienia się z dnia na dzień) a narzucaniem własnego niezmiennego, opornego na wszystko zdania?
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Kasiu,
masz zamiar budować lojalność klientów (internautów), to może lepiej zacząć od słuchania (nawet krytycznych uwag) pod adresem serwisu ;)) i stosując regułę Deminga (planowanie-wykonanie-sprawdzanie-działanie) stale wiedzieć gdzie się jest. Jesteście na etapie "sprawdzania", a więc jeśli się nie sprawdza, to trzeba "działać" i zacząć koło od początku...
Jakub N.:
Tak ogólnie to łe.
- gradientowany jpg z logo u góry jest innego koloru niż ten z ikonkami po prawej.
- ikonki niefajne
- te obrazki z komputerami wklejone paskudnie
- okładki wylatujące z ekranu: paskudne
- czym się różni rabat od taniej w tym przypadku?
Plus moim zdaniem to pomarańczowe 'e' w menu przy tej kolorystyce robi więcej złego niż dobrego.
------------
Jaśmina Agnieszka T.:
Hmm troche ciezko i troche "brudno" i troche nie bardzo wiem na pierwszy rzut o czym to to jest :D
------------
i moje 3 grosze
* Wchodzę na http://egazety.pl/sklep.jsp i jestem zmuszony SZUKAĆ. Jak się patrzę na pierwsze tytuły, to zastanawiam się skąd taki układ? No chyba, że to najpoczytniejsze "gazety lub czasopisma" ;))

* Ujednoliciłbym "tytuły" gazet, aby nie rozkładały wyglądu strony

* Rozdzielczości strony głównej i podstron są niezgodne...

Więc jeśli my, tu na forum, mamy problemy i nic nas nie zachęciło do tego, żeby skorzystać z oferty zamieszczonej gdzieś na stronie egazet, to pewnie i inni internauci myślą podobnie.
Może się znów mylę i ci inni internauci są zachwyceni czytelnością strony, więc sami wysyłają linki do niej swoim znajomym.
Ten pomysł z e-gazetami jest trafiony ;))) i idźcie z tym dalej, bo pewnie wielu się skusi. Na jak długo nie wiem?

Napiszesz, że krytykuję i tylko do tego jestem chyba stworzony ;)))
a więc zadam pytania pomocnicze...

- Do jakich serwisów są przyzwyczajeni internauci, którzy poszukują informacji z wielu źródeł?
- Z czym, a dokładniej, jakie moduły do wyszukiwania są używane na stronach z pytania wyżej?
- Czy w waszym zespole wszystkim podoba się serwis?
- W ilu ciepłych słowach opisałabyś ten serwis, osobie którą chciałabyś zachęcić do skorzystania z niego?Rafał Hostyński edytował(a) ten post dnia 28.09.07 o godzinie 00:55
Roman Z.

Roman Z. import/export Profil
niealtywny kontakt
dla zinteresowany...

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Katarzyna G.:
lojalnośc Internautów - znacie przepis?
Równowaga w braniu i dawaniu :) Życie

konto usunięte

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

lojalnośc Internautów - znacie przepis?
Przelew za wejście.
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: lojalnośc Internautów - znacie przepis?

Hubert, to bardzo trafne spostrzeżenie. Jedna uwaga: w internecie walutą niekoniecznie jest pieniądz. W internecie użytkownicy płacą swoją uwagą za… no właśnie, za co?

„Interesująca treść” to bardzo ogólne powiedzenie. Generalnie użytkownik jest gotów płacić za oszczędzenie mu czasu (przefiltrujesz za niego informacje, znajdziesz za niego informacje, które go interesują), oszczędzenie mu pieniędzy (dasz mu informacje, dzięki którym może oszczędzić) albo np. podbudowanie jego statusu (dasz mu informacje, dzięki którym będzie wyglądał na lepszą osobę).

W każdej branży da się znaleźć treść w jednej lub więcej powyższych kategorii. Jeśli użytkownik będzie czuł, że poświęcanie uwagi stronie mu się opłaca (czyli: opłaca mu się wracać, a o to chodzi), będzie wracał.

Następna dyskusja:

Przepis na rozgłos




Wyślij zaproszenie do