Temat: Logo "nazwafirmy.pl" czy "nazwa firmy"
Krzysztof B.:
Myślę, że aby oferować zamożnym unikatowy produkt, trzeba wyglądać na zamożnego i unikatowego.
Tak tak, mam takie samo zdanie.
Ludzie oceniają innych po wyglądzie, a później często na podstawie tego "pierwszego wrażenia" tworzą irracjonalny portret osobowości denata. Przykładowo przypisują mu atrybuty takie jak "niedbalstwo, brak profesjonalizmu, brak wykształcenia, brak manier itp. itd.", które czasami absolutnie nie mają odniesienia do rzeczywistości.
Często też ludzie na to "leją". Tzn. wydaje im się, że to ich nie dotyczy, albo że może oni z jakiegoś powodu zostaną potraktowani inaczej. Otóż to tak nie działa, a nawet się mówi o błędach atrybucji. Warto się z tym zaznajomić i grać według zasad, bo wtedy można jak najwięcej ugrać dla siebie.
Wiem, bo ja się buntuję i upieram i gówno z tego mam, pomimo tego że się w tym temacie dokształcam :)
(no... przynajmniej mam o czym napisać) :)