Hubert
B.
wybitny specjalista
od wszechstronności
www.lodz.abc.pl
Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę
Właśnie ruszyła kampania outdoorowa promująca Łódź w Polsce.Przez dwa tygodnie na ulicach: Gdańska, Gdyni, Lublina, Poznania, Szczecina, Torunia, Wrocławia i Łodzi będziemy mogli oglądać billboardy „Łódź wytycza twórcze szlaki” reklamujące najciekawsze wydarzenia kulturalne m.in.: Międzynarodowy Festiwal
Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage, Festiwal Dialogu Czterech Kultur, Explorer Festival, XX edycję Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier, Pepsi Vena Music Festiwal i Łódź Design. Jednocześnie plakaty promują Łódź jako najlepszego kandydata na Europejską Stolicę Kultury 2016.
Dodatkowo w warszawskim metrze na infoscreenach emitowany będzie 10 sekundowy spot w wybranej połowie dnia, tj. poniedziałek, wtorek, środę w godz. 6-15, czwartek, piątek, sobotę, niedzielę 15-24.
Hubert B. edytował(a) ten post dnia 17.07.09 o godzinie 15:31