Hubert B.

Hubert B. wybitny specjalista
od wszechstronności
www.lodz.abc.pl

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Właśnie ruszyła kampania outdoorowa promująca Łódź w Polsce.
Przez dwa tygodnie na ulicach: Gdańska, Gdyni, Lublina, Poznania, Szczecina, Torunia, Wrocławia i Łodzi będziemy mogli oglądać billboardy „Łódź wytycza twórcze szlaki” reklamujące najciekawsze wydarzenia kulturalne m.in.: Międzynarodowy Festiwal
Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage, Festiwal Dialogu Czterech Kultur, Explorer Festival, XX edycję Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier, Pepsi Vena Music Festiwal i Łódź Design. Jednocześnie plakaty promują Łódź jako najlepszego kandydata na Europejską Stolicę Kultury 2016.

Dodatkowo w warszawskim metrze na infoscreenach emitowany będzie 10 sekundowy spot w wybranej połowie dnia, tj. poniedziałek, wtorek, środę w godz. 6-15, czwartek, piątek, sobotę, niedzielę 15-24.


Obrazek
Hubert B. edytował(a) ten post dnia 17.07.09 o godzinie 15:31

konto usunięte

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Łódź na tle innych miast
O ile łódka może kojarzyć się z miastem Łódź to dalsze skojarzenia nie są już tak proste. Jedyny symbol użyty w reklamie nie daje pełnego zakresu tematu jaki ma poruszać.
Hubert B.

Hubert B. wybitny specjalista
od wszechstronności
www.lodz.abc.pl

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Będę wdzięczny za inne opinie.
Jestem mało obiektywny w ocenianiu kampanii mojego miasta, ale jak patrzę na te łódeczki to sam już nie wiem.
A hasło jak oceniacie?

konto usunięte

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Ogólnie pomysł jest ciekawy.
Dla nadania akcji charakter ogólnopolski można dodać pozostałym łódkom elementy kojarzące się z konkretnymi miastami

konto usunięte

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Ładna kampania od strony estetycznej, dobra kompozycja.
Przekaz ma zarysowaną ideę przywództwa/lidera miasta, ale czy kampania kojarzy mi się z twórczością i sztuką, raczej nie. Na pewno nie używałabym w claimie słowa "WYTYCZA" .
Katarzyna M.

Katarzyna M. polska koszykówka

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

co do "wytyczania" to łódką się szlaki bardziej obiera (ale ziemniaki w sumie też).

serio - ładnie to wygląda.

ps. zwróciłam uwagę na taki billboard dziś w Warszawie ;)Katarzyna Miłobędzka edytował(a) ten post dnia 17.07.09 o godzinie 19:53

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Ja jestem na tak. Chowam mój lokalny patriotyzm warszawski do kieszeni i obiektywnie mówiąc, to dobra kampania - Łódź jako lider pośród innych, "szarych, "zwykłych" miast. Jako fan szowinistycznych prztyczków między miastami - biję brawo :)

konto usunięte

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Hubert B.:
Właśnie ruszyła kampania outdoorowa promująca Łódź w

hasło okropne
głównie w warstwie brzmieniowej
wytycza - mało zgrabne, mimo że poprawne
a całość hasła po prostu nie fajnie się wypowiada
Maciej Kulig

Maciej Kulig adventurer

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Katarzyna Miłobędzka:
co do "wytyczania" to łódką się szlaki bardziej obiera

Obierać szlaki to podążać gotową ścieżką, wytyczać to wyznaczać ścieżkę, którą inni mogliby obrać (tak mi się wydaję przynajmniej)

Nie zauważyłem, że tematów jest dwóch i napisałem swoje zdanie w tym drugim, nie będę przepisywał
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

a gdy łódka płynie pierwsza (a za nią reszta) to chyba może wytyczać szlak ...

billboard widziałem: łódeczki fajne, logo już gorzej
Marta Jarzynka (Żołnowska)

Marta Jarzynka
(Żołnowska)
Wieloletnie
doświadczenie w
dziale marketingu i
zakupów.

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Zgadzam się z kolegą :)
Lewa strona ciekawa tylko to logo faktycznie średnio się prezentuje przy takiej ciekawej koncepcji ...
Szkoda,że nie widzialam bilbordu być może na wielkim formacie o wiele lepiej wygląda
Hubert B.

Hubert B. wybitny specjalista
od wszechstronności
www.lodz.abc.pl

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Akurat logo jest sprawą "starą". Wielokrotnie było nagradzane, więc jego starajmy się już nie oceniać.
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

po prostu jakoś nie gra z tymi filuternymi łódeczkami ;)
Hubert B.:
Akurat logo jest sprawą "starą". Wielokrotnie było nagradzane, więc jego starajmy się już nie oceniać.
Hubert B.

Hubert B. wybitny specjalista
od wszechstronności
www.lodz.abc.pl

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Dariusz Dąbrowski:
po prostu jakoś nie gra z tymi filuternymi łódeczkami ;)

Więc może to jednak łódeczki nie pasują? To do logo powinno się dopasowywać resztę, prawda? :-)
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

czyli zasada: gorszy produkt wypiera ten lepszy? ;)

ktoś podjął taka decyzję, aby jedno z drugim pożenić ...
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Dla mnie właśnie logo jest w porzo - odwołuje się gdzieś tam do polskiej szkoły plakatu i współgra z komunikatem o artystycznym charakterze miasta.

Reszta jest już taka sobie. A hasło chyba przepisane z briefu.

konto usunięte

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Może w haśle promującym można by było wykorzystać znaną rymowankę mŁODZI -(np. kierunkiem) ŁODZI ?

konto usunięte

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Jarosław Koć:
Dla mnie właśnie logo jest w porzo - odwołuje się gdzieś tam do polskiej szkoły plakatu i współgra z komunikatem o artystycznym charakterze miasta.

Reszta jest już taka sobie. A hasło chyba przepisane z briefu.
Znów masz rację:) Nie wiem ile można:)

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Hubert B.:
Właśnie ruszyła kampania outdoorowa promująca Łódź w Polsce.
Przez dwa tygodnie na ulicach: Gdańska, Gdyni, Lublina, Poznania, Szczecina, Torunia, Wrocławia i Łodzi będziemy mogli oglądać billboardy „Łódź wytycza twórcze szlaki” reklamujące najciekawsze wydarzenia kulturalne m.in.: Międzynarodowy Festiwal
Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage, Festiwal Dialogu Czterech Kultur, Explorer Festival, XX edycję Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier, Pepsi Vena Music Festiwal i Łódź Design. Jednocześnie plakaty promują Łódź jako najlepszego kandydata na Europejską Stolicę Kultury 2016.

Dodatkowo w warszawskim metrze na infoscreenach emitowany będzie 10 sekundowy spot w wybranej połowie dnia, tj. poniedziałek, wtorek, środę w godz. 6-15, czwartek, piątek, sobotę, niedzielę 15-24.


Obrazek
Hubert B. edytował(a) ten post dnia 17.07.09 o godzinie 15:31

estetyczne.

a hasło? pokombinowałabym coś z twórczymi nurtami...

konto usunięte

Temat: Łódź - kampania Twórcze miasto - prśba o ocenę

Organizatorko, a czy ty uważałaś na wykładach o wystąpieniach publicznych?



Wyślij zaproszenie do